Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku oikeesti pannut kotiin tullutta putki/remonttimiestä?

Vierailija
11.09.2013 |

Mietin vaan tässä aikani ratoksi, että onko oikeasti joku harrastanut seksiä kotiin tulleen remonttimiehen, putkimiehen, nuohoojan tms. kanssa? vai onko vaan monen fantasiaa ja legendaa koko homma? Pitäis koittaa nyt käyttäytyä :D Kauhea panetus ja kaiken kukkuraksi vesivahingon kosteusmittaaja tulossa käymään :D Noh, kosteutta on. Kai tässä sen verran kestää odotella, että saan tarkastajan ulos talosta. Harvoin on tämmöstä oloa, mutta miks just nyt, oiei!

Kommentit (387)

Vierailija
141/387 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena miehenä rautakaupassa töissä ja isot tavarat kuskailin pakettiautolla asiakkaille.

Varmaan lähempänä kuuttakymmentä oleva nainen tuli ostamaan laminaattia ja listoja. Ja perjantai-illan suussa piti toimittaa ne hänelle. Ensin kannoin paketteja kolmanteen kerrokseen paita märkänä ja sen jälkeen mehulle. Siinä mehua juodessa vielä tarjottiin suihkussa käynti mahdollisuutta ja 19v nuorukaisena en ymmärtänyt mitä se tarkoitti. Menin suihkuun ja täti toi pyyhkeen kylpyhuoneeseen suihkun jälkeen ja samalla kävi käsiksi. No silloin sain naista ekaa kertaa kunnolla ja lauantai-illalla jatkettiin.

Nykyään toimistossa tylsissä hommissa.

minulla oli opiskelijanuorukainen vuokralla ja hän kävi kotonani maalailemassa piha-aitaa ja tekemässä muutakin pikkuremppaa. Kerran minulla oli saunalämmin ja kysyin häneltä että haluatko käydä pesulla ennen kotiin lähtöä. No kundi meni saunaan ja minä koputtelin kysymään että mahdunko mukaan, ja mahduinhan minä. Homma päätyi sittenmiten molemminpuoliseen suuseksin antamiseen ja saamiseen. Hyvä muisto jäi varmasti molemmille

Vierailija
142/387 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistakaa kuitenkin että eronne ja huostaanotot kaikkinensa tulevat kalliiksi muille veronmaksajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/387 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joudutte kaikki helvettiin

Vierailija
144/387 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ammateissa naiset muuten käyvät miesten asunnoissa niin että voisi kehkeytyä molemminpuolista duunaamista ?

No oisko vaikka noissa samoissa? Ei perkele vieköön niitä putkia peniksellä tökitä tai sanikkaa kiveksillä sudita.

Ja näin remonttihommia työkseen tekevänä naisena voin sanoa, että saan kymmenkertaisen määrän vihjailuja miespuolisiin työkavereihin verrattuna. Useimmiten kiusaus on helppo ohittaa, koska sitä ei edes ole ja nekin harvat kerrat kun on ollut, niin vastaus on ollut "Kiitos, mutta ei kiitos olen onnellisesti naimisissa."

Vierailija
145/387 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta putkimies itse koitti iskeä mua. Sanoi, että joku juttu täytyy vaihtaa ja jos annan numeroni niin voi soittaa jos tulee jotain estettä ettei pääsekkään. No kas vaan, hetken päästä tulee viestiä että voitko pukea päällesi mustan kireen topin ja sukkahousut kun tulee huomenna uudestaan. Viestit olivat muutenkin todella hävyttömiä ja niiden kanssa menin sitten isännöitsijälle ja sai ukko kiellon meidän taloyhtiöön. Hän myös oli runkkaillut meidän eteisessä mua katsoen kun istuin koneella. Hyi hitto. Itse olin 23 vuotias ja tästä vuosi aikaa. Mies itse yli 40...

Vierailija
146/387 |
29.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin vanhempaa hallintojohtajatarta kun kävin laskemassa remppaa tämän Helsingin asunnossa. Mitään remppaan asunnossa ei ollut edes tarvetta. Maksoi minulle seksistä reilusti. Puolenkymmentä kertaa tämä tapahtui kunnes lopetin kun tällä vanhemmalla, mutta todella kivalta naiselta alkoi tulla liian romanttisia ajatuksia. En kokenut olevani mikään maksullinen remppamies, vaan hän maksoi ajasta mikä meni ns hukkaan panohommissa.

Vierailija
147/387 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

möin eräälle nuorelle tytölle sohvakaluston ja vein se kämppääm ne maksusta puhuttaessa ei ollut  kaikke arahaa joten kysyin hoituisko loppu tuossa sohvalla ja jonkun aikaa kyseltyäni tyttö suostui ja voi vitsi miten pieni pillu silllä likalla oli ja ennekaikkea tosi hyvännäkönen mutta eipä paljoa liikahtanut kun vetelin sitä parissa asennossa

Vierailija
148/387 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kuvaa ei tipu edes tapaamista

Vierailija
149/387 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin Jaska kirjoitti:

joudutte kaikki helvettiin

mahista on sinne toisaallekin..olen kuullut

Vierailija
150/387 |
02.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman kuvaa ei tipu edes tapaamista

sanoo mies..

kuviahan saa netistä eri asia kenen kuva

Vierailija
151/387 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokki on ihan kuumana kun esiinnyn remppamiehenä kypärä päässä. Monet leikit on leikitty kun itse olen esiintynyt remppamiehenä ja avokki sukkanauhat ja korkkarit jalassa on avanut minulle oven kun olen rimputellut ovikelloa.

Vierailija
152/387 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä, mutta kuumottaa kyllä ajatuksena... Kiikarissa kyllä eräs rakennusmies joka meillä pyörii. :)

Vierailija
153/387 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi työkaveriani olivat joskus remppaa tekemässä omakotitalossa ja talon rouva ystävättärensä kanssa oli paikalla. Juttu oli luistanut sen verran hyvin että seuraavana päivänä kun kaverit menivät kohteeseen, olikin sauna lämmin ja lopun arvaatte.

Itsekin yhdessä työelämän vaiheessa tuhansia asuntoja kiertäneenä, muutaman kerran on ollut tilanne jossa on joutunut miettimään, että rohkenenko tarttua vihjailuihin, mutta kun riittävän suoraan ei ole sanottu niin enpä ole rohjennut kannikoihin tarttua. Nuoruuden tyhmyyttä :)

Terveisiä vaan rouvalle Palokkaan vuonna -95, olisit kyllä kelvannut jos en olisi ollut niin suoraselkäinen aasi silloin.

Vierailija
154/387 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene käymään palokassa, vastaan voi tulla 40kg isompana rouva nyt, kuinkahan mopo keulii vielä sitten

Vierailija
155/387 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäkösesti sillä putkarillakin on nainen kotona, niin eipä nyt ihan kaikki oli valmiita pettämään, jos sinä olet valmis pettämään.

Vierailija
156/387 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin alku viikosta kylmälaiteasentajaa.

Vierailija
157/387 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana raha oli revittävä sieltä mistä sen sai, niinpä tein muuttokeikkaa  porukassa jossa oli portsareita ja palomiehiä, jokainen ns lihaskasa, itsekin olin aika timmissä kunnossa tuohon aikaan. Etenkin kuumina kesäpäivinä kun työunivormu oli turvakengät ja revityt farkkushortsit & hanskat, kroppa pumpissa kamojen kantamisesta ja hiki valui...

Ei ollut kerta eikä ensimmäinen kun sai pyyntöjä  lisäpalveluiden tarjoamisesta. Ehdottelijoina sellaiset 45-50v elämäänsä kyllästyneet leidit. Itse en tuohon lähtenyt kertaakaan, mutta "vakipossen" jampat hoitivat joskus asiakastyytyväisen tappiin asti, oli kotona oma nainen tai ei.

Vierailija
158/387 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kerran yksi korjasi vessanpöntön tukosta ja kysyin että tuliko valmista jo niin se sanoi että ei vielä. sanoin että no, käyn sitten äkkiä suihkussa ja heitin vaatteet lattialle. suihkukaapissa on sellaiset läpinäkyvät ovet ja pesin siinä itseäni ja hankasin pyllyä lasiin ja pyllistelin tahallaan ja käännyin toisinpäin ja kuurasin oikein antaumuksella jalat kaukana toisistaan pimpulia niin sen korjaajan oli pakko nähdä. se katseli kyllä silmät pyöreenä kun hinkkasin. pesin itteni loppuun ja menin seisomaan vessan lattialle ja sanoin sille että voisitkos antaa pyyhkeen kun oon ihan märkä. märkä sellaisella vihjailevalla äänellä. se tuijotti silmät suurena ja antoi pyyhkeen. kuivasin itseäni siinä ja kun kumarruin kuivaamaan jalkoja pyllistin sille ja mun pylly osui sitä naamaan. sanoin anteeksi kauheesti. se sanoi ei se mitään. kuivasin oikein huolella rinnat ja pimpulin ja se katseli. seisoin siinä sitten alasti sen edessä pyyhe hiuksissa ja odotin että se kävis kimppuun mutta ei mitään. himotti hirveesti ja aloin kiemurrella siinä ja päätin olla rehellinen ja kysyin onko se tukos nyt poissa. se sanoi että on ja tuijotti mun jalkoväliä. sanoin sitten että onkos sulla nyt kahvitauko. se sanoi että joo taitaa olla. sanoin että tuutko katsomaan yhtä juttua ja menin keittiöön ja laitoin kahvin tippumaan. se seurasi mua. sitten menin olkkariin ja kävin makaamaan sohvalle. tietty alasti ja pyyhe hiuksissa. sanoin että istu vaan alas, kahvi tulee kohta. se istui mun jalkopäähän ja laitoin jalat silleen koukkuun että pimpsa näkyy tarkasti. sen silmät oli kiinni mun pimpsassa, ihan nauliintunut siihen. päätin nyt sitten sanoa rehellisesti mitä olen vailla ja sanoin että hei kuule, mulla on tänään ihan sellanen kauheen himokas olo. mun on ihan pakko saada orkku. tai pari. levitin vielä jalkojani enemmän ja kysyin että haluisitko sä nuolla mua vähäsen. se tuijotti ja näytti että sen silmät putoo ja se sano joo. huokasin helpotuksesta ja käännyin silleen polvilleni ja nostin pyllyn pystyyn sen suuntaan kun tykkään ihan hirveesti jos nuolee takakautta. pyllistin sille ja levitin yhdellä kädellä häppäreitä ja sanoin että tästä voisit vähän nuolla. se sano että oikeestiko. sanoin että ihan oikeesti ja pyllistin niin kovasti kuin pystyin. sanoin että no, käy nyt kimppuun oo kiltti. ja sitten siihen tuli eloa ja se koski varovasti mun peffaa ja koski sormella mun pimpsaa ja hypisteli sitä varovasti ja sanoin että nuole, nuole ja tunsin miten litisin jo kiihotuksesta ja sitten se alkoi nuolla ja imeä. sitä jatkui tosi kauan eri asennoissa, tarjosin sille pimpsaa maaten, istuen, seisoen ja vaikka miten ja se lutkutti ihan miten pyysin ja työnsi sormia pimpsan sisälle aina kun pyysin. ai että nautin. sitten tuli orkut ja oli niin upeeta. huohotin siinä onnellisena ja kysyin että no haluksä vielä panna mua. se sanoi että oikeesti. sanoin että ihan oikeesti. se riisu housut ja pyllistin ja se lykkäs kikkelinsä sisälle ja pumppas pari kertaa. ei se miltään tuntunut mutta katselin peilistä ja se näky kyllä kiihotti. sitten se oli valmis ja puki päälleen ja sano kiitti mun pitää mennä moi ja lähti.

Just joo, kiva, että on mielikuvitusta tai sitten olet lukenut liikaa Herttaa.

Vierailija
159/387 |
20.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokki on ihan kuumana kun esiinnyn remppamiehenä kypärä päässä. Monet leikit on leikitty kun itse olen esiintynyt remppamiehenä ja avokki sukkanauhat ja korkkarit jalassa on avanut minulle oven kun olen rimputellut ovikelloa.

On ehkä harjoitellut myös tositilanteessa :D mutta mikäs siinä kun saa hyvät kyydit elämäähän tää vain on  ;)

Vierailija
160/387 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän