Miksi pinaattiplätyskät ovat lasten lemppareita? Niissähän on PINAATTIA
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
VEHNÄjauho, vesi, pinaatti 16 %, KANANMUNA, margariini (rapsiöljy, vesi, emulgointiaineet (E471), suola), riisi- ja VEHNÄtärkkelys,dekstroosi, sokeri, jodioitu suola, palmuöljy, VEHNÄ- JA MAITOPROTEIINIvalmiste, nostatusaineet (E450, E500), aromit (mm. KERMA)
mikä tuossa on selluloosaa? ja mikä syömäkelvotonta?
Ennemmin kysyisin mikä tuossa on syömäkelpoista? Kananmuna ja pinaatti. Siinäpä ainoat. Vehnäjauhot juuri ja juuri. Loput silkkaa roskaa.
Vihannekset ja kasvikset ovat lapsemme lemppareita.
Myös meidän vanhempien.
Itsetehdyt pinaattiletut ovat todella hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vihannekset ja kasvikset ovat lapsemme lemppareita.
Myös meidän vanhempien.Itsetehdyt pinaattiletut ovat todella hyviä.
Toivottavasti lapsesi saavat myös ravitsevaa ruokaa, kasviksethan on vain lisukkeita.
Mun mielestä rasvahapot (E471) tai kohotusaine (sooda E500) ei oo kauheen pelottavia, tosta E450:sta en oo varma, mitä se on. Palmuöljyä tungetaan joka paikkaan, ärsyttää.
Harmillisen vähältä tuo pinaattimäärä kuulostaa, mutta valmisletut riittää, jos laiskottaa tai en ehdi itse tehdä.
Mutta asiaan, en ole ikinä ymmäränyt, mistä tulee uskomukset, että lapset ei tykkäisi monistakaan kasviksista. Meillä menee melkeinpä kaikki, paitsi paprikaa nuorempi vähän vierastaa. Mitään ei tarvi piilotttaa eikä pakottaa. Jopa pinaattia syödään hyvällä halulla!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä rasvahapot (E471) tai kohotusaine (sooda E500) ei oo kauheen pelottavia, tosta E450:sta en oo varma, mitä se on. Palmuöljyä tungetaan joka paikkaan, ärsyttää.
Harmillisen vähältä tuo pinaattimäärä kuulostaa, mutta valmisletut riittää, jos laiskottaa tai en ehdi itse tehdä.
Mutta asiaan, en ole ikinä ymmäränyt, mistä tulee uskomukset, että lapset ei tykkäisi monistakaan kasviksista. Meillä menee melkeinpä kaikki, paitsi paprikaa nuorempi vähän vierastaa. Mitään ei tarvi piilotttaa eikä pakottaa. Jopa pinaattia syödään hyvällä halulla!
Mitkäs kaikki noista aineista kuuluu pinaattilettuihin?
Ehkäpä olet vain niin huono kokki ja omistat rajoittuneen sen verran makumaailman, että lapsesi eivät suostu syömään pahoinpitelemiäsi ruokalajeja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä olet vain niin huono kokki ja omistat rajoittuneen sen verran makumaailman, että lapsesi eivät suostu syömään pahoinpitelemiäsi ruokalajeja.
Olen hyvä kokki eikä minulla ole lapsia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Koska ne on vaan hyviä ja äiti sä voisit joskus tehdä muutakin kuin somettaa 24/7
Missä olemme tavanneet aikaisemmin?
Ap
Juuri otin pinaattiletut mikrosta, kun otsikon luettuani rupesi mieli tekemään. Puolukkahillolla.