Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pinaattiplätyskät ovat lasten lemppareita? Niissähän on PINAATTIA

Vierailija
24.08.2020 |

Ja pinaatin mausta ei tykkää hullukaan!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri otin pinaattiletut mikrosta, kun otsikon luettuani rupesi mieli tekemään. Puolukkahillolla.

Vierailija
22/29 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

VEHNÄjauho, vesi, pinaatti 16 %, KANANMUNA, margariini (rapsiöljy, vesi, emulgointiaineet (E471), suola), riisi- ja VEHNÄtärkkelys,dekstroosi, sokeri, jodioitu suola, palmuöljy, VEHNÄ- JA MAITOPROTEIINIvalmiste, nostatusaineet (E450, E500), aromit (mm. KERMA)

mikä tuossa on selluloosaa? ja mikä syömäkelvotonta?

Ennemmin kysyisin mikä tuossa on syömäkelpoista? Kananmuna ja pinaatti. Siinäpä ainoat. Vehnäjauhot juuri ja juuri. Loput silkkaa roskaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihannekset ja kasvikset ovat lapsemme lemppareita.

Myös meidän vanhempien.

Itsetehdyt pinaattiletut ovat todella hyviä.

Vierailija
24/29 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihannekset ja kasvikset ovat lapsemme lemppareita.

Myös meidän vanhempien.

Itsetehdyt pinaattiletut ovat todella hyviä.

Toivottavasti lapsesi saavat myös ravitsevaa ruokaa, kasviksethan on vain lisukkeita.

Vierailija
25/29 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä rasvahapot (E471) tai kohotusaine (sooda E500) ei oo kauheen pelottavia, tosta E450:sta en oo varma, mitä se on. Palmuöljyä tungetaan joka paikkaan, ärsyttää.

Harmillisen vähältä tuo pinaattimäärä kuulostaa, mutta valmisletut riittää, jos laiskottaa tai en ehdi itse tehdä. 

Mutta asiaan, en ole ikinä ymmäränyt, mistä tulee uskomukset, että lapset ei tykkäisi monistakaan kasviksista. Meillä menee melkeinpä kaikki, paitsi  paprikaa nuorempi vähän vierastaa. Mitään ei tarvi piilotttaa eikä pakottaa. Jopa pinaattia syödään hyvällä halulla!

Vierailija
26/29 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä rasvahapot (E471) tai kohotusaine (sooda E500) ei oo kauheen pelottavia, tosta E450:sta en oo varma, mitä se on. Palmuöljyä tungetaan joka paikkaan, ärsyttää.

Harmillisen vähältä tuo pinaattimäärä kuulostaa, mutta valmisletut riittää, jos laiskottaa tai en ehdi itse tehdä. 

Mutta asiaan, en ole ikinä ymmäränyt, mistä tulee uskomukset, että lapset ei tykkäisi monistakaan kasviksista. Meillä menee melkeinpä kaikki, paitsi  paprikaa nuorempi vähän vierastaa. Mitään ei tarvi piilotttaa eikä pakottaa. Jopa pinaattia syödään hyvällä halulla!

Mitkäs kaikki noista aineista kuuluu pinaattilettuihin?

Vierailija
27/29 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä olet vain niin huono kokki ja omistat rajoittuneen sen verran makumaailman, että lapsesi eivät suostu syömään pahoinpitelemiäsi ruokalajeja.

Vierailija
28/29 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä olet vain niin huono kokki ja omistat rajoittuneen sen verran makumaailman, että lapsesi eivät suostu syömään pahoinpitelemiäsi ruokalajeja.

Olen hyvä kokki eikä minulla ole lapsia.

Ap

Vierailija
29/29 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ne on vaan hyviä ja äiti sä voisit joskus tehdä muutakin kuin somettaa 24/7

Missä olemme tavanneet aikaisemmin?

Ap