Miksi pinaattiplätyskät ovat lasten lemppareita? Niissähän on PINAATTIA
Kommentit (29)
Koska ne on vaan hyviä ja äiti sä voisit joskus tehdä muutakin kuin somettaa 24/7
Kyllä meidän lapset tykkää pinaatista. Yhden lempiruoka on pinaattikeitto.
Vierailija kirjoitti:
Mautonta selluloosamoskaa.
Sulla on jännä pinaattilettu resepti. Omaani ei kyllä selluloosa kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä maistu pinaatti ollenkaan, kun pinaattia on niin vähän.
Tee itse ja laita kunnolla pinaattia. Kyllä maistuu.
Mä laitan pinaattia tai nokkosta joka paikkaan. Kyllä on aina mennyt suurella ilolla.
Meillä pinaattikeitto ollut kummankin lapsen mieleen ja pakastepinaattikuutio monessa ruuassa vakituinen lisä.
Pinaattiletut olivat koulussa kaikkien luokkakavereideni lempiruokaa, kun itse en niistä koskaan välittänyt. Eipä noita ole tullut syötyä aikuisenakaan kuin joskus harvoin eväänä töissä.
Einespinaattiletuissa ei pinaattia paljonkaan ole. Kaikkea muuta syötäväksi kelpaamatonta kyllä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Einespinaattiletuissa ei pinaattia paljonkaan ole. Kaikkea muuta syötäväksi kelpaamatonta kyllä riittää.
Kuten?
Vierailija kirjoitti:
Kippari-Kallekin tykkää pinaatista. 💪
Tuolla verukkeella minut lapsena saatiin syömään pinaattia :D Nykyisin ihan tykkäänkin siitä. Teen pinaattiruuat aina itse. Eineslätyt ovat sama kuin söisi paperia, yhtä paljon makua.
VEHNÄjauho, vesi, pinaatti 16 %, KANANMUNA, margariini (rapsiöljy, vesi, emulgointiaineet (E471), suola), riisi- ja VEHNÄtärkkelys,dekstroosi, sokeri, jodioitu suola, palmuöljy, VEHNÄ- JA MAITOPROTEIINIvalmiste, nostatusaineet (E450, E500), aromit (mm. KERMA)
mikä tuossa on selluloosaa? ja mikä syömäkelvotonta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten?
Lukee pakkauksen ainesosaluettelosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten?
E471, E450, E500 ynnä muut lisä- ja täyteaineet.
Vierailija kirjoitti:
VEHNÄjauho, vesi, pinaatti 16 %, KANANMUNA, margariini (rapsiöljy, vesi, emulgointiaineet (E471), suola), riisi- ja VEHNÄtärkkelys,dekstroosi, sokeri, jodioitu suola, palmuöljy, VEHNÄ- JA MAITOPROTEIINIvalmiste, nostatusaineet (E450, E500), aromit (mm. KERMA)
mikä tuossa on selluloosaa? ja mikä syömäkelvotonta?
Etkö edes tajua?
Up