Lue keskustelun säännöt.
öhöm.Ne on pisamia eikä luomia.Mutta miten vain.
11.09.2013 |
Pisamat kasvoilla kertovat punapigmentistä. Miksi täällä pitää kommentoida ihmisten ihonväriä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla