Uskallatteko suunnitella esimerkiksi häitä ensi vuodelle?
Tänä vuonna ei huvita juhlia oikein mitään. Ensi vuottakaan ei osaa arvata - vieläkö korona leviää, ovatko isommat sukujuhlat automaattisesti poissa pelistä?
Kommentit (13)
Me pidämme häämme syyskuussa alkuperäisen suunnitelman mukaan. Ne jotka haluavat jäädä pois voivat jäädä pois.
Nythän on mitä otollisin hetki järjestää häät - ei tule kalliiksi. Ja kuitenkin osa pakkokutsuttavistasi on painajaismaista seuraa.
Häämme pidetään ensi vuoden kesäkuussa. Ne jotka haluavat olla tekemisissä jatkossakin perheemme kanssa tulevat paikalle ja ne jotka eivät halua jäävät pois. Helppoa ja yksinkertaista.
Nythän on koko kesän pidetty häitä. Ei ole tainnut mitenkään merkittävästi levitä korona. Suuri osa tartunnoista ulkomailta ja pk-seudulla muuten levinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Uskallan toki. Puoliso vaan puuttuu toistaiseksi ;)
Sama 😂
Uskaltaa. Pitäähä sitä ihmisen elää ja mikäs sen mukavempi on kuin häiden suunnittelu. Tsekkaa kunnolla kaikkien peruutusehdot :)
Vierailija kirjoitti:
Siirretty vuodelle 2023 😊 päivämääräkin mieleenpainuva 23.3.2023
Miksei mieluummin 23.03.3032?
Meinataan kyllä avioitua tämän vuoden puolella. Turvallisesti, ketään vaarantamatta.
Kyllä. Vihkimistilaisuudessa paikalla tulee olemaan maistraatin virkailija, minä, mieheni ja kaksi todistajaa. Juhlissa minä ja mieheni. Otamme tämän riskin.
Mä haluaisin järjestää hääjuhlat, koska niin harvoin meidän suvussa häihin pääsee. Mutta mulle kyllä riittäisi ihan maistraattihäät ja ravintolailta.
En. Ei ole takeita, löytyykö naimakelpoista miestä kesään mennessä.