Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tapailen miestä mutta nyt selvisi että hänellä

Vierailija
11.09.2013 |

on ollut paljon seksikumppaneita :( en halua alkaa seurustella huoran kanssa. ällöttää koskea mieheen joka on käynyt niin monen naisen pimpissä. kuitenkin ikävää olisi päästää tästä miehestä irti, seksi on hyvää. pitäisikö naiskennella vielä vähän aikaa ja sitten laittaa poikki ennenkuin menee liian vakavaksi?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet käyttänyt kumia? Tiedän yhden tuollaisen miehen, joka "ei muista" kertoa sukuelinherpeksestään oireettomassa vaiheessa...

Vierailija
2/29 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus sama tilanne, ehdin siis jo ihastua ennen kuin tajusin, että kyseessä oli häntäheikki. Sen sorttinen, että kyllä se itsekin kovasti ihastuu, mutta myös kyllästyy nopeasti, ja tyypillä on myös monia seksikumppaneita samanaikaisesti :)

Olisi ikävää seurustella sellaisen kanssa, joka on nainut joka toista vastaantulevaa naista. Se on jotenkin noloa, ne katseet, "ai sillä on taas yksi kierroksessa". Lisäksi se tieto, että jos saa helposti sitä pillua, niin on vaikeaa tyytyä vain yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus seurustellut varsinaisen munanjakelijamiehen kanssa. Säännölliseen parisuhdeseksiin siitä ei sitten ollutkaan, ilmeisesti kyllästyi muhun melko nopeasti ja sain kärvistellä kauheassa puutteessa parin ekan kuukauden jälkeen. Vika ei tietenkään ollut hänessä, vaan minun kiloissani, ulkonäössäni ja käytöksessäni...

Vierailija
4/29 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen joskus seurustellut varsinaisen munanjakelijamiehen kanssa. Säännölliseen parisuhdeseksiin siitä ei sitten ollutkaan, ilmeisesti kyllästyi muhun melko nopeasti ja sain kärvistellä kauheassa puutteessa parin ekan kuukauden jälkeen. Vika ei tietenkään ollut hänessä, vaan minun kiloissani, ulkonäössäni ja käytöksessäni...

Vierailija
5/29 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aloitus kun valitetaan miehen kokemuksesta seksin saralla. Tyypillisestihän naiset ovat eniten kiinnostuneita varatuista miehistä. Ja kokemattomia miehiä haukutaan ressukoiksi peräkammarin pojiksi. Kun taas naisilla neitsyys on hyvä asia ja jakorasia huono. AP:lla on mielenkiintoisen erilainen näkemys asiaan. :D

Vierailija
6/29 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Ap tämänkin ketjun aloittaja ja nyt pelkäät sukupuolitautia...?

http://www.vauva.fi/keskustelu/3861351/ketju/ihmeellisia_vuotoja_ahdistaa_kamalasti

Vierailija
7/29 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo provo provo. Naisten mielestä miehen penis marinoituu herkulliseksi toisten naisten reisivälissä. Miehiä taas oksettaa nuolla toisten miesten majoneesit sieltä. Sen lisäksi on riskinä että törmää kaupungilla virnuilevaan eksään, joka kysyy miltä maistui.

Miehet ihailevat neitsyitä kaikissa kulttuureissa, ja naiset toisten naisten hyväksymiä miehiä.

Vierailija
8/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän seksi hänen kanssaan on hyvää? Olisko harjoittelulla useiden kumppanien kanssa tekemistä asian kanssa? Arvosta myös sitä! :-)

Vierailija
9/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mun mielästä niitä on liikaa :( en oikeesti kunnioita ollenkaan tollasia miehiä jotka vaan jakaa kyrpäänsää kaikille halukkaille. etovaa. AP

Vierailija
10/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sänkyyn kyllä voi mennä miehen kanssa, jota ei kunnioita. Taidatpa olla itse samanmoinewn huora. Naiskentelet kenen kanssa tahansa.

Vierailija
11/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on vakka kantensa löytänyt, jatkakaa vaan, kyllä se etovuus häviää aikanaan.

Vierailija
12/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Mitäpä muutakaan luulet sen sinusta haluavan jos on jo monessa muussakin käynyt aikaisemmin.. tottunut vain lyhyisiin "käymisiin".. Ajattele pidemmällä tähtäimellä teitä yhdessä.. jääkö asia aina kaivelemaan mieltäsi

Vierailija
13/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli ihan sama tilanne jokin aikaa sitten. On paljon mukavampi nyt kun on kunnon miehen kainalossa.

Vierailija
14/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään moista törkypesä haluaisi, holtiton, likainen ja moraaliton sekä kenties tunnekylmä. Kiertoon vaan.

Vierailija
15/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin inhottaisi suuseksissä sillä osa entisten seksikumppaneiden bakteereista jää pysyvästi sukupuolielimiin ja se olisi etovaa ajatella. Samoin saatat saada jonkun sukupuolitaudin vasta paljon myöhemmin eli se mies tartuttaa, mutta tauti puhkeaa vasta myöhemmin. Olipa hän käyttänyt kondomia tai ei. En vaan itse haluiais mitään mieshuoraa. Missä menee raja? Kenties jossain yli 15-20 seksikumppania, jos ikää 30+ ehkä.

Vierailija
16/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies antaa naiselle ennen avioliittoa niin eikö se silloin ole väkisin huora?

Vierailija
17/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ap. voi vastata, mikä on paljon? Hävettää sanoa, kun on oikeesti niin vähän, mutta itsellä on pipo kireellä?

Vierailija
18/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 01:10"]

no mun mielästä niitä on liikaa :( en oikeesti kunnioita ollenkaan tollasia miehiä jotka vaan jakaa kyrpäänsää kaikille halukkaille. etovaa. AP

[/quote]

Ja taas hän on löytänyt yhden halukkaan. Kuka tässä on etova :)

Vierailija
19/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen täysin ketjun aloittajan fiiliksiä. Jos tuollainen menneisyys haittaa sinua, niin äijä kiertoon vaan!

Näin me miehetkin olemme aina toimineet naisten kohdalla.

Vierailija
20/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo'o...totanoin,

koitapa mennä laukomaan tälle ap:n treffikumppanille tai muulle ns. kunnon miehenä itseään pitävälle urokselle että, minulla naisena kanssa on tosi paljon harjoittelua takana seksin saralla, ja useiden kumppaneiden kanssa.

Veikkaan että et ehtisi kissaa sanoa kun mies olis jo loukkaantuneena huorittelemassa ja jättämässä sinua. Ei heru arvostusta sellaisesta toiminnasta. 

Kaksinaismoralismia. Mutta jatkakaa toki keskustelua aiheesta, tää vaan oli tällainen sivuheitto joka ponnahti heti mieleeni.

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 01:04"]

Miksiköhän seksi hänen kanssaan on hyvää? Olisko harjoittelulla useiden kumppanien kanssa tekemistä asian kanssa? Arvosta myös sitä! :-)

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi