Homosta heteroksi Me Naiset lehti!
Taas näitä juttuja! Homosta tuli hetero!
http://www.kotipetripaavola.com/eheytyminenhomostaheteroksi.html
Kommentit (71)
Mä luin koko toin jutun ja mietin, että tästä nousee haloo. Ja niinhän siitä nousi. Olihan siinä verenpainetta nostavia kohtia, esim. toi eheytyminen, mutta jos hänestä tuntuu sille, että nyt hän on ehjä, niin ihan oikeasti; mikä minä olen sanomaan hänelle että nyt pitää olla homo, koska olit sitä ennenkin?
Itellä kävi mielessä että ehkä toi homosteluhetki on ollut sellainen ylilyönti oman seksuaalisuuden etsimisessä ja kapinointia kaikkeen. Tai sitten hän pettää juuri nyt itseään olemalla hetero, ehkä hän kuitenkin vahvimmin olisi bi.
Mutta hän vaikutti elämäänsä tyytyväiselle, niin mikäs minä olen mitään siihen sanomaan?
Oli homo muttei oo enää vaan eheytyi heteroksi. Onko se niin vaikea niellä? Se on totuus.
Puhutteleva keissi kaiken kaikkiaan.
Biseksuaali joka piti itseään homona. Enemmän kuin homotarina toi on vanhan tarina siitä miten ensin on yksi addiktio jolla täytetään sisäistä tyhjyyttä, sitten löytyy toinen addiktio sen tilalle eli Jeesus. Toki tämä on parempi addiktio, ja hyvä asia joilla se onnistuu. Omassa suvussa ei käynyt ihan näin hyvin, kaveri kävi sukulaisissa saarnaamassa uutta elämäänsä Jeesuksen omana, oli koulukin aloitettu ja kaikkea. Seuraavan kerran kun kuulin siitä se oli mielisairaalassa.
Artikkelin loukkaavuus oli siinä, että heteroksi siirtymisestä puhuttiin eheytymisenä. ihan niin kuin homo olisi automaattisesti jotenkin rikki. tämä tarina ei ole mielestäni yhtään sen kummempi kuin ne lukuisat tarinat, joissa heteroelämää viettänyt nuori yhtäkkiä löytää itsensä rakastuneena saman sukupuolen edustajaan. Itseasiassa ystäväpiirissänikin on muutama tapaus, jotka ovat parikymppiseksi saakka viettäneet railakasta heteroelämää, mutta sitten tajunneetkin olevansa homoja. ihan tavallista. se vaan todistaa sen, että ihmisen seksuaalisuus on monimutkainen juttu, harva on 100% heteroita tai homoja. Moni bi-seksuuali sitä paitsi määrittelee itsensä aluksi homoksi, jos ensirakkaus sattuu olemaan samaa sukupuolta.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 00:58"]
Artikkelin loukkaavuus oli siinä, että heteroksi siirtymisestä puhuttiin eheytymisenä. ihan niin kuin homo olisi automaattisesti jotenkin rikki. tämä tarina ei ole mielestäni yhtään sen kummempi kuin ne lukuisat tarinat, joissa heteroelämää viettänyt nuori yhtäkkiä löytää itsensä rakastuneena saman sukupuolen edustajaan. Itseasiassa ystäväpiirissänikin on muutama tapaus, jotka ovat parikymppiseksi saakka viettäneet railakasta heteroelämää, mutta sitten tajunneetkin olevansa homoja. ihan tavallista. se vaan todistaa sen, että ihmisen seksuaalisuus on monimutkainen juttu, harva on 100% heteroita tai homoja. Moni bi-seksuuali sitä paitsi määrittelee itsensä aluksi homoksi, jos ensirakkaus sattuu olemaan samaa sukupuolta.
[/quote]
Tuota, eikös homo olekin automaattisesti rikki, sehän on päivänselvää meille normaaleille.Onneksi osa homoista edes tulee järkiinsä ja lopettaa poikkeavat perversionsa.
Moi Petri! Eikö kutkutakin mukavasti mahanpohjaa nämä perversiot.
Jumala tuomitsee homoseksuaalisuuden harjoittamisen, koska Hän tarkoitti seksuaalisuuden harjoittamisen miehen ja naisen välille pysyvään parisuhteeseen. Vain Jumalalla on tekijänoikeudet ihmisen Luojana tahtonsa ilmaisemiseen, siitä kuinka ihmisen tulisi käyttäytyä ja harjoittaa seksuaalisuuden kaunista lahjaa. Mielestäni ihmisen, joka on luotu Jumalan tahdosta, tulisi hyväksyä Jumalan tahto sekä Jumalan tekijänoikeudet. Kyse on Jumalan suuresta rakkaudesta ihmisiä kohtaan sekä iankaikkisesta valinnasta. Valitse viisaasti ja usko Raamatun Jumalaa, Herran Jeesuksen kautta.
Mutta eikö sillä jutun miehellä ollut luontainen kammo tissejä kohtaan ja muutenkin seksiin naisen kanssa? Eli menetti neitsyytensä vasta hääyönään. Ja yhä kaipaa läheisyyttä miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 22:27"]
Taas näitä juttuja! Homosta tuli hetero!
http://www.kotipetripaavola.com/eheytyminenhomostaheteroksi.html
[/quote]
Se oli kyllä niin sairas tarina, että meinas oksennus tulla.
Miten jokin uskonto voi rikkoa ihmisen noin?
Monen ihmisen koko tulevaisuus pilalla... lapsiparankin.
Ongelma on juuri tuo eheytyminen-käsitteen käyttö. Kun se ihminen ei ole ollut rikki aiemmin. Jutussa lisäksi (toisen käden tietoa, en itse ole lukenut artikkelia) annetan ymmärtää, että tyypin alamäki alkoholismista lähtien johtui itse asiassa homoudesta, ja nyt on hyvä, kun ollaan hetsku ja on vaimo jne. Heteroutta arvotetaan korkeammalle kuin homoutta. Se on ongelma.