Homosta heteroksi Me Naiset lehti!
Taas näitä juttuja! Homosta tuli hetero!
http://www.kotipetripaavola.com/eheytyminenhomostaheteroksi.html
Kommentit (71)
kuinka moni heteromies kaipaa läheisyyttä miehen kanssa?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 15:24"]
Kuljetko takapuoli hellänä? Se ei ole normaalia miehelle! Koita nyt ajatella aikuisesti.
[/quote]
En, eikä kulje kukaan tuttunikaan.
"Oletko sinä yhtä onnellinen kuin Amadeus oli?"
Olen todennäköisesti huomattavasti onnellisempi kuin Amadeus oli, kuten edellä on jo käynyt ilmi. Käsittääkseni hän ei ollut lainkaan onnellinen. Minä olen, samoin on moni muu tuntemani kypsä aikuinen homoseksuaali :)
t. homo
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 15:24"]
Kuljetko takapuoli hellänä? Se ei ole normaalia miehelle! Koita nyt ajatella aikuisesti.
[/quote]
En, eikä kulje kukaan tuttunikaan.
"Oletko sinä yhtä onnellinen kuin Amadeus oli?"
Olen todennäköisesti huomattavasti onnellisempi kuin Amadeus oli, kuten edellä on jo käynyt ilmi. Käsittääkseni hän ei ollut lainkaan onnellinen. Minä olen, samoin on moni muu tuntemani kypsä aikuinen homoseksuaali :)
t. homo
[/quote]
Et ole edes rehellinen.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 09:44"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 09:34"]
Hyvä kun tuodaa tämä puoli esille. Homo voi muuttua!
[/quote]
Miksi homon täytyisi muuttua?
[/quote]
Höh no siks kun se sitä ite haluaa niinku mootsartti halus. Etkö sä ymmärrä tätä selvää asiaa?
On se vaan hienoa kuulla mediasta homojen eheytymisestä. Tulin ihan onnelliseksi.
On aina mukava kuulla jos yksikin homo paranee sairaudestaan.
Nykymaailma on aika sairas. Ihmetouhua. Alkaako kohta vaatimukset ihmisen ja eläimen välisestä seksistä?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 15:30"]
[/quote]
Minä kuljin usein heteroshteessa ollessani pimppi hellänä, ja joskus takapuolikin. Onko se siis normaalia naiselle? Varmaankin on, koska mies on naisen pää.
En ymmärrä miksi homoutta pidetään jonain ihmeen pysyvänä totuutena. Jos on hetero, niin se ei ole ikinä varmaa, saatat sittenkin olla vähän bi, mutta jos on homo niin silloin on homo ja siitä ei muuksi muutu.
Tuon jutun tyyppi oli ilmeisesti hyvin nuorena, jolloin seksuaalisuus vasta kehittyy, kokenut olevansa homo, ja alkanut elää sen mukaan ihan julkisesti. Ihan sosiaalisenkin paineen takia on siinä vaiheessa aika vaikea alkaa yhtäkkiä heteroksi, jos kaikki tuntee homona, ja identiteetti on rakentunut sen varaan. Muutenkin oli ilmeiseti elänyt tosi viinan huuruista elämää, jossa ei ole hirveästi varmaan pysähtynyt miettimään sitä mitä oikeasti tuntee ja haluaa.
Telkkarista tuli joskus dokumentti transsukupuolisista. Siinä eräs henkilö kertoi, että hänen seksuaalisuutensa oli muuttunut sukupuolen korjauksen myötä. Tyyppi oli naisena ollessaan aina pitänyt naisista, eli ollut lesbo, mutta ajatellut olevansa oikeasti "hetero mies". kun vaihtoi sukupuolensa mieheksi, hän alkoikin yllättäin pitää miehistä, eli hänestä tuli homo.
Kyllä se seksuaalisuus ja sen kohteet voi siis muuttua suuntaan jos toiseen..
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 22:03"]
Nykymaailma on aika sairas. Ihmetouhua. Alkaako kohta vaatimukset ihmisen ja eläimen välisestä seksistä?
[/quote]
Toi on jo totta.
Tunnettu homoaktivisti Frank Kameny määrittelee (Kamenkyn määritys kursiivissa) perversiota omasta maailmankatsomuksestaan käsin näin:
Jos jokin mitä joku sanoo mielivaltaisesti "seksuaaliseksi perversioksi" tuottaa onnellisuutta kahden aikuisen kesken, niin silloin sen nautinto tulee säilyä. ....
Näin meillä tulee olla enemmän ja parempaa nautintoa ja parempia seksuaali-perversioita, miten se sitten määritelläänkin kahden aikuisen keskinäisellä suostumuksella. ........
Eläinseksi ei ole minun juttuni. En ole koskaan harrastanut sitä. Mutta se näyttää joidenkin ihmisten harmittomalta heikkoudelta ja omituisuudelta. Niinpä, niin kauan kun eläimellä ei ole mitään sitä vastaan, en välitä, enkä näe syytä että muidenkaan tulisi välittää. Jos eläinseksi yhteisestä sopimuksesta eläimen kanssa tuo onnellisuutta joillekin ihmisille, annettakoon heidän harrastaa sitä mikä tekee heidät onnellisiksi..........
Kopsasin sen tuolta.
http://www.kotipetripaavola.com/perversio.html
Tämäkin ketju osoittaa kuinka säälittäviä uskikset ovat. Ainuttakaan kommenttia tai mielipidettä ei osata perustella mitenkään. Huudellaan vain mitä sylki suuhun tuo, kopsataan pätkiä raamatusta (vaikka sielläkin kirjoitellaan ihan käsittämättömiä asioita) ja linkitellään sen Peten sivuille. No toisaalta eihän siinä mitään uutta ole...
Petri se taas puuhastelee perversioiden parissa :DDD. Noh, onhan tämäkin tietysti tapa niitä harjoittaa. Voi sekä syödä kakun että pitää sen.
Hieno juttu, edes joku homppeli parantuu. Homoushan on vain tietoinen valinta vinksahtaneessa mielessä joten miksipä siitä ei voisi parantua kuten muistakin psyyken sairauksista.
No joopajoo. oisko bi? En oikeen usko noihin eheytymis-juttuihin. Eikös meissä kaikissa ole vähän homoaseksuaalisuutta, joissain enemmän joissain vähemmän. Itse olen "täysin hetero" nainen enkä kertaakaan ole vielä tuntenut mitään vetoa naisiin mutta mistäs sitä tietää vaikka 20 vuoden päästä tapaisin sen unelmieni naisen? Ei mun identiteetti siitä mihinkään muuttuisi
Toi eheytyminen on typerä sana.
Onks kukaan koskaan kuullut siitä että joku eheytyy homoksi?! Enemmän niitä on jotka tajuaa/julkistaa homoseksuaalisuutensa vasta pari-kolmekymppisenä ja elää sitä ennen normaalia heteromiehen perhe-elämää. Eikä sillon kukaan sano että se eheytyi homoksi kun se vihdoin toteuttaa seksuaalisuuttaan niinkuin sen kokee.
oon kyllä samaa mieltä kun kolmonen. Musta on hölmöä luokitella ihmisiä homoiksi ja heteroiksi. Sama tyyppi se on seurusteli se sitten kenen kanssa vaan :D
Miksi tällaiset jutut ärsyttää ihmisiä niin paljon? Jos ko. henkilö on tällä tavoin kokenut, mikä kukaan on sitä kieltämään?
Linkin teksti kieltämättä herättää paljon ajatuksia homouteen synnystä.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 13:36"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 13:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 13:28"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 13:25"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 11:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 10:02"]
Onpa homojen vaikea hyväksyä ja suvaita homosta heteroksi tarina.
[/quote]
Ei tippaakaan. Hyvä että lopetti nuo päihdesekoilut, rauhoittui ja rakastui.
t. homo
[/quote]
Etkö sinäkin haluaisi samaa?
[/quote]
Ehdottomasti. Sen takia elän rauhallista ja päihteetöntä elämää rakkaani kanssa.
t. homo
[/quote]
Kuitenkin tiedät sisimmässäsi kummittelevan tyhjyyden. Ymmärrän ettei taustasi johtuen ole uskallusta puhua ääneen siitä pimeästä ja ahdistavasta puolesta.
[/quote]
Olen pahoillani, mutta olet erehtynyt. Minulla on taustallani onnellinen lapsuus, ei vaikeita parisuhteita vastakkaisen sukupuolen kanssa, ei ongelmia samaistumisessa omaan sukupuoleen, ei mielenterveysongelmia, ei päihdeongelmia, ei edes erityisen varhaisia homokokemuksia. Ja meitä on onneksi paljon muitakin. Kiitos kuitenkin huolenpidosta :)
t. homo
[/quote]
Oletko sinä yhtä onnellinen kuin Amadeus oli?
Amadeus sanoi, ettei hän jää kaipaamaan homoseksuaalisuudessa vaikuttavia asioita. Amadeus sanoi, ettei hän kaipaa enää sitä, että joutuisi kävelemään takapuoli hellänä. Edellä oleva on paljon sanottu, mutta vaiettu asia. Homoseksiin kuuluu rajut otteet sekä homokulttuurissa vaikuttaa voimakkaasti väkivaltainen käytös. Tästä tulee myös esille homoseksuaalisuuden luonnottomuus, sillä miehen luonnollisen seksuaalisuuden harjoittamisen jälkeen (vaimon kanssa avioliitossa) hänen ei tarvitse kävellä takapuoli hellänä. Kun on kyse luonnottomuudesta, niin se tuo mukanaan ongelmia ja haittoja, joita luonnollisuus ei tunne eikä
Oli taas tuosta linkistä!