Lyhyt muistikatkos ,unohdin lapseni nimen!
Juttelin vanhan tuttuni kanssa kuulumisia, ei olla nähty pitkään aikan. Hän kyseli lasteni nimiä. Yht'äkkiä tuli täydellinen black out, jouduin muutaman sekunnin miettimään lapseni nimeä. Tätä keski ehkä 5 sek. Onko merkkinä jostakin vakavasta tollanen vai selittyykö unenpuutteella ja stressillä?
Kommentit (24)
Täällä tulee myös huudeltua useamman nimen litanjaa ennen kuin nimi osuu kohdalleen. Normaalia.
Täällä menee kanssa lasten nimet sekaisin, unohtunut ei ole mutta väärä nimi saattaa tulla. Ainoata tytärtäkin tulee välillä kutsuttua jonkun pojista nimellä
Myöskin tänään mietin esikoisen nimeä ja sitä mikä tälle kuopukselle piti alun perin tulla nimeksi. Sitten katsoin kuopusta ja parin sekunnin ajan oli tosi hämmentynyt olo, kun en muistanut mikä sen nimi oikeasti on. Tai siis en saanut sitä heti mieleen. Perin merkillistä, että joku juuri nyt on tehnyt aiheesta aloituksen.
Mä sekoita lapsen ja koiran nimet, olen saanut välillä hiljaisen tuijotuksen, kunnes olen itsekin tajunnut missä meni vikaan.
Sitäpaitsi koira on ihan koiran niminen tyyliin Musti, ja lapsi on ihan lapsen niminen, tyyliin Pauliina...