Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

on se kumma kun pitää aina olla töissä

Vierailija
29.10.2013 |

miksei vähemmällä rahalla voi elää....minulla ei ole kiirettä töihin kyllä. pieniä lapsia voi hoitaa kotonakin me pärjätään ihan hyvin vaikka vaan mies työskentelee.hän on yksityisyrittäjä ja huonosti tienaa käteen mitään. mutta kun ei kaivata etelän lomia, kylpylöitä eikä ruokanakaan kuin perunoita joista lähtee nälkä toisella tavalla kuin joistain nuudeleista. en näe makarooneja ees ruokana.meillä tullaan hyvin toimeen ja kivaa on.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Paljonkos asuminen maksaa siellä perunaperällä? Täällä kaupungin vuokrakolmiosta saa maksaa 950 euroa kuussa. Toki olin hoitovapaalla täydet mutta en sen enempää.

Vierailija
2/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on siis toki perunoitten kans muutakin mutta ompa toisinaan vain voita ja sipulia ja punajuurta ja porkkana raastetta.kun jättää vähähiilari höpötykset syrjään ja syö perunaa, ja ruisleipää, niin nälkä lähtee,voin kertoa. eikä maksa paljon.olen normaalipainoinen.ja veri arvoni on hyvät.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne asumiskulut?

Vierailija
4/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn töissä siksi, kun rakastan sitä. En ikinä jäisi kotiin pienten lasten kanssa. 

Vierailija
5/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no toki ymmärrän että on meitäkin köyhempiä mutta.....no....maksamme lainan lyhennystä talostamme 500e mutta sen lisäksi myös yrittäjän vakuutukset kaikki ja kaksi autoa.sähköpattereita emme käytä,lämmitämme purkupuilla mitä mieheni on töistä saanut kun on purkanut seinän tai lattiaa.ja liiteri on täynnä, kun jaksoi tehdä vähän sirklaushommia.

Vierailija
6/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:51"]

Aha. Paljonkos asuminen maksaa siellä perunaperällä? Täällä kaupungin vuokrakolmiosta saa maksaa 950 euroa kuussa. Toki olin hoitovapaalla täydet mutta en sen enempää.

[/quote] ei täysjärkinen heitä 950 menemään johonkin vuokraan katsos.työpaikkoja on muuallakin. keskisuomessa kolmiosta maksetaan vuokraa 550.

Vierailija
7/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en kävis ees töissä jos vuokraa pitäis palkasta maksaa 950,ellen olisi erittäin hyvin palkattu lääkäri.

Vierailija
8/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele käyttämään pisteen jälkeen isoja kirjaimia, se on ihan ilmaista.

Vierailija
9/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin mieluummin maksan korkeaa vuokraa siitä että saan asua pk-seudulla kuin pienempää vuokraa ja asun skutsissa.

Vierailija
10/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä ollaan totuttu ajattelemaan että asua ei kannata muuta kuin Helsingissä tai jossain siellä etelä suomessa. kannattaisi etsiä työpaikkaa tampereen seudulta edes ja asua taajamassa lähellä tamperetta,tai jyväskylän alueelta tai oulusta...jne....ei Helsinki ole ainut oikea asuin kaupunki. täällä muualla on jopa kivempaa.ymmärrän ettei koko hesa voi nyt lähteä sieltä,mutta kun olen törmännyt ajatukseen että pakkohan täällä on asua kun olen täällä syntynykki ja missäs sitä muuallakaan....ei muualla kuin hesassa voi olla ihmisarvoista elämää. kyllä tosiaan on.emmekä ole ees niin stressaantuneita kuin moni siellä päin asuva.

Vierailija
11/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 18:32"]

Kyllä mä ainakin mieluummin maksan korkeaa vuokraa siitä että saan asua pk-seudulla kuin pienempää vuokraa ja asun skutsissa.

[/quote] mikä skutsi se oulu esimerkiksi on? yliopistokaupunki. On kaupunkia ihan kerrakseen esimerkiksi ja kaikkea löytyy kun kaupungille lähteepi.

Vierailija
12/12 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 18:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 18:32"]

[/quote] mikä skutsi se oulu esimerkiksi on? yliopistokaupunki. On kaupunkia ihan kerrakseen esimerkiksi ja kaikkea löytyy kun kaupungille lähteepi.

[/quote]

Mutta se on silti Oulu. Kyllä mä tykkään asua täällä, missä on kaikki ja kaikkea paljon Suomen mittakaavassa.