Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selitätte tämän. Mun kaveri meikannut koko ikänsä..

Vierailija
10.09.2013 |

Ja minä taas en. Olen 40+. niinkuin hänkin.  Mun piirteet aika vahvat, et meikissä olen tuntenut itseni transvestiitiksi. No tämä ikänsä meikannut on kuin teini ylästeelta, kun ilman meikkiä,  mut mä olen rupsahtanut ja ruttuinen. Meikin vanhentavista jutuista puhutaan yhtenään, et miten näin???

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 22:45"]

huonolla ilmalla ulkoilu, tuuli ja viima yms, ei tosiaan ole kasvojen iholle hyväksi.

[/quote]

Tuli mieleen 80-luvulta voimistelunopettajani sanat. Hän kai yritti innostaa meitä yläasteen tyttöjä suunnistamaan sateisella ja tuulisella syyssäällä ja keksi, mistä narusta vetää, koska hän sanoi, että se oli paras mahdollinen sää iholle olla ulkoilemassa. Niinpä me lähdettiin löntystämään kohti rasteja, koska kannatti toki ihoa hoitaa ;-)

Vierailija
22/29 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 22:28"]

Mun äiti on meikannut nuoresta pitäen. Jäi tässä vähän aikaa sittenn eläkkeelle 663-vuotiaana, ja edelleen monet hämmästyvät että miten on jo eläkkeellä kun näyttää n. 50-vuotiaalta... 

[/quote]

Joko sitä eläkeikää nostettiin..??  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on meikannut nuoresta pitäen. Jäi tässä vähän aikaa sittenn eläkkeelle 663-vuotiaana, ja edelleen monet hämmästyvät että miten on jo eläkkeellä kun näyttää n. 50-vuotiaalta... Äiti ei ole koskaan polttanut, ottanut aurinkoa (palaa helposti ja käyttää korkeaa suojekrrointa aina), syönyt terveellisesti ja käyttänyt alkoholia rajallisesti. Liikunnan kanssa on vähän niin ja näin ja työaikoina nukkui kroonisesti liian vähän. Vaatekoko 40-42 eli rypyttömyys ei ole minkään nammaläskikerroksenkaan syytä.

[/quote]

Kun olin 15 kiloa ylipainoinen 40-42 oli vaatekokoni.

Vierailija
24/29 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin kaverit jotka kauheasti meikkaa niin ihonsa on paljon huonommassa kunnossa kuin minulla joka en meikkaa. Olen tosi nuoren näköinen.. Ehkä se ettei sitä niin helposti huomaa noissa kavereissa on kun heillä on aina sitä meikkiä paljon naamassaan jolloin peittävät ryppynsä. Ihoni on kyllä silti parempi. Kai se riippuu miten sitä meikkiä käyttää ja miten ihoa muuten hoitaa, mutta enitenhän ihoon vaikuttavat ihan terveet elämäntavat, joita minulla on enemmän kuin meikkikavereillani. Oletteko nähneet mm. Tyra Banksin kuvaa ilman meikkiä? Ei voisi kehuskella ihon kunnolla. :)

Vierailija
25/29 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan aika lyhyt? Minulla vaatekoko on 40 ja BMI 23.

[quote author="Vierailija" time="10.09.2013 klo 22:56"]

Mun äiti on meikannut nuoresta pitäen. Jäi tässä vähän aikaa sittenn eläkkeelle 663-vuotiaana, ja edelleen monet hämmästyvät että miten on jo eläkkeellä kun näyttää n. 50-vuotiaalta... Äiti ei ole koskaan polttanut, ottanut aurinkoa (palaa helposti ja käyttää korkeaa suojekrrointa aina), syönyt terveellisesti ja käyttänyt alkoholia rajallisesti. Liikunnan kanssa on vähän niin ja näin ja työaikoina nukkui kroonisesti liian vähän. Vaatekoko 40-42 eli rypyttömyys ei ole minkään nammaläskikerroksenkaan syytä.

[/quote]

Kun olin 15 kiloa ylipainoinen 40-42 oli vaatekokoni.

[/quote]

Vierailija
26/29 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini teki myös aina noin: meikkasi paljon, otti aurinkoa, pesi meikit ja hampaatkin vasta aamulla. (Yök)

Näytti hyvältä ja aika nuorelta noin 45-vuotiaaksi. Painoakin oli, ettei ryppyjä laihuuden takiakaan ollut. Aiemmin näytti itseään nuoremmalta, sitten pian itseään vanhemmalta: tuli kaksoisleuka, silmäpussit, rasvakyttyrä niskaan ja yhtäkkiä ihme mummotyyli. Tykkäsin paljon aiemmasta hipahtavasta tyylistä, se vaihtui mairmekkoon, purjehduskenkiin ja tikkiliiveihin +30 liikakiloon.

Paksu iho ei paljoa rypisty, mutta tuli pusseja ja helttoja, turvotusta ja pöhötystä, kun on paljon ylipainoa eikä hän liiku, syö paljon suolaa myös.

Kyllä vuosikymmenien auringonotto näkyy. Ja lopulta runsas meikki ja kauan samana pysynyt meikkityyli näyttää todella räikeältä ja vanhentavalta.

En tiedä, mitä meikki tekee iholle ja pesemättömyys. Minua se ainakin inhottaa. Voin sanoa, että muutenkin välit äitiini ovat huonot. Minulla on ollut ennen paljon reikiä hampaissa, kun kotona ei opetettu pesemään hampaita. Ei äitikään paljoa pese. Nykyään hoidan hampaat hyvin eikä reikiä tule, mutta vanhat paikat hajoavat ja hampaat lohkeilevat samalla. En paljoa meikkaa paitsi joskus juhlatuulella, pesen joka ilta kasvot hyvin enkä ota aurinkoa.

Ulkoilen kyllä paljon, mutta jos se pilaa ihon: ANTAA MENNÄ! Tässä iässä en taida vielä näyttää ikäiseltäni, tulee usein väärinkäsityksiä asiasta esim. työpaikkaa vaihdettuani minua luultiin joksikin muuksi eikä minuksi, koska en näyttänyt sen ikäiseltä, mitä muut odottivat. Mutta ehkä kohta näytän minäkin ikäistäni vanhemmalta. Ainakaan en meikkaa itseäni ryppyiseksi klovniksi kuten äitini.

Vierailija
27/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki on auringon lisäksi pahin ihon vihollinen. Ei auta vaikka säännöllisesti puhdistaa sillä suurin osa meikistä imeytyy ihon sisään melko nopeasti. En ole vielä koskaan nähnyt yli kolmekymppistä naista joka on meikannut lähes päivittäin jolla olisi upea, nuorekas iho. 

Vierailija
28/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2013 klo 00:04"]

Meikki on auringon lisäksi pahin ihon vihollinen. Ei auta vaikka säännöllisesti puhdistaa sillä suurin osa meikistä imeytyy ihon sisään melko nopeasti. En ole vielä koskaan nähnyt yli kolmekymppistä naista joka on meikannut lähes päivittäin jolla olisi upea, nuorekas iho. 

[/quote]

Väärin, tupakka on kaikista pahin.

Vierailija
29/29 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52v ja mulla ei ainakaan vielä ole ryppyjä. Nuorena meikkasin, viimiseen 20 v en muuta kuin juhliin mennessä.

Minun äiti ja mummu ovat olleet rypyttömiä aina 60v asti ja sitten vain ihan pikkasen. Kumpikaan ei ole käyttänyt meikkejä ja mummu varsin oli aina pihalla kun oli maalaistalon emäntä, ei ollut aurinkosuojia...

Eiköhän se ainakin meillä ole geeneissä, lihaviakaan ei olla.