Lue keskustelun säännöt.
onko kellaan muulla alituinen huono omatunto, mista milloinkin. erityisesti mulla on siita, etta tuntuu, etta ehdin niin vahan pitaa eri ystaviin yhteytta, nahda, soitella, meilail
Kommentit (4)
Kai sitä voi myös sanoa aikuistumiseksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huono omatunto on sitten jatkuvasti siivouksesta, pihan hoitamisesta, kaappien järjestelystä, saunan pesemisestä, likaisista ikkunoista jne.
Mutta olen järkeillyt niin, että en kuolinvuoteellani varmaankaan harmittele likaisia ikkunoita, mutta katkenneita tai kuihtuneita ihmissuhteita voin surra. Erityisesti sitä tietysti, jos en ole ollut perheen kanssa, muut läheiset tulevat sitten hyvänä kakkosena.
Nyt olen kai kovettunut. En enää jaksa murehtia kaikesta.