Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituus paino ja mitä vaatekokoa käytät

Vieras
24.08.2020 |

170cm ja 100kg. Vaatekoko 46-48

Kommentit (205)

Vierailija
41/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

171cm ja 58kg, käyn salilla ja pyöräilen työmatkoja. Käytän kokoa S-xs.

Ostan välillä vaatteita lastenosastolta. Viimeisin ostos on 164cm kokoiset lasten ulkoiluhousut.

Aika jännä, kun minulle monissa lasten vaatteissa on liian lyhyet lahkeet ja hihat. Olen 162 cm pitkä. Olen mitoiltani sopusuhtainen, toisin kuin sinä? Taidat olla todella persjalkainen jos noin pitkänä lasten housujen lahkeiden pituus riittää? Vai oliko ihan tarkoitus, että lahkeet loppuvat pohkeen alaosaan, ns. ankle-malli eli nilkat paljaana?

162 cm 50 kg XS tai 34.

:D Ei varmaan ole mitään tarvetta sanoa noin ilkeästi tai vertailla. Minulla nimenomaan on todella hoikat jalat, tuskin lasten housut minulle muuten mahtuisivatkaan, eikö vain? Ko housuissa oli myös reilusti kokoaan pidemmät lahkeet.

Vierailija
42/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

161cm ja 53kg, arvioisin että koko 36 osuu aika lähelle. Vaatteita nyt on vaikka minkä kokoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

163 cm 51 kg XS/34

Enkä ole enää teini vaan ihan aikunen, melkein nelikymppinen. Vaikka eihän kukaan aikuinen alle 70 kiloa paina :')

Hä? Moni normaalipainoinen painaa, aika pitkä saa olla ettei naisella 70kg mene jo ylipainon puolelle.

Jos on vähintään 167 senttiä pitkä, niin 70 kiloisena on vielä nippanappa normaalipainoinen. Eli ei tarvitse olla erityisen pitkä ollakseen normaalipainoinen vielä 70 kiloisena.

167cm ja 70kg on jo kyllä aika pyöreä..

Vierailija
44/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan välillä vaatteita lastenosastolta. Viimeisin ostos on 164cm kokoiset lasten ulkoiluhousut.

Aika jännä, kun minulle monissa lasten vaatteissa on liian lyhyet lahkeet ja hihat. Olen 162 cm pitkä. Olen mitoiltani sopusuhtainen, toisin kuin sinä? Taidat olla todella persjalkainen jos noin pitkänä lasten housujen lahkeiden pituus riittää? Vai oliko ihan tarkoitus, että lahkeet loppuvat pohkeen alaosaan, ns. ankle-malli eli nilkat paljaana?

162 cm 50 kg XS tai 34.

Hanki urpo jostain itsetunto.

Vierailija
45/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

175 cm ja 56 kg, paidat s, joskus xs, merkistä riippuen. Housut s tai m.

Vierailija
46/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

173cm ja 80 kg. Vaatteiden koko vaihtelee suurestikin, mutta L-XL ja 44 lienee aika hyvä keskiarvo.

Vierailija
47/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm, 74kg 40/M

Vierailija
48/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

162 cm 50 kg XS tai 34.

:D Ei varmaan ole mitään tarvetta sanoa noin ilkeästi tai vertailla. Minulla nimenomaan on todella hoikat jalat, tuskin lasten housut minulle muuten mahtuisivatkaan, eikö vain? Ko housuissa oli myös reilusti kokoaan pidemmät lahkeet.

Ai, no sitten. Minä en ole koskaan löytänyt pitkälahkeisia lasten housuja, ja monta kertaa lasten 164-kokoiset jääneet ostamatta, kun lahkeiden pituus ei riitä vaikka vyötäröltä/lantiolta housut olisivatkin sopivat. En käytä nilkkamittaisia housuja ja varsinkin ulkoiluvaatteissa haluan, että lahkeiden ja hihojen pituus riittää. Ja usein se onkin ongelmana myös aikuisten vaatteissa, että lahkeet ja hihat ovat liian lyhyet jos vyötäröltä ja lantiolta on sopivat, ja kokoa isommissakaan ei ole merkittävästi mistään pidennetty, mutta vaate on sitten jo säkkimäinen ja liian iso päällä.

Mistä ostit ne pitkälahkeiset housut ja mikä merkki?

Vierailija
49/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

167 cm, 50 kiloa. Vaatekoko riippuu tottakai valmistajasta. Yleensä XS-M. Farkuissa 25/34, eli niitä on vaikea löytää. Työvaatteissa paidan pitää olla XXXS, koska mitoitus on niin päin vattua.

Vierailija
50/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

164, 73, S-XL

Vierailija
51/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 166 ja paino 95. Alaosa 46 ja yläosa 50. Tämä on ollut aina näin vaikka paino vaihdellut. Niin tuo kokoero pysyy. Toivottavasti pääsen joskus eroon näistä ryntäistä.

Vierailija
52/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

162 cm 50 kg XS tai 34.

Ai, no sitten. Minä en ole koskaan löytänyt pitkälahkeisia lasten housuja, ja monta kertaa lasten 164-kokoiset jääneet ostamatta, kun lahkeiden pituus ei riitä vaikka vyötäröltä/lantiolta housut olisivatkin sopivat. En käytä nilkkamittaisia housuja ja varsinkin ulkoiluvaatteissa haluan, että lahkeiden ja hihojen pituus riittää. Ja usein se onkin ongelmana myös aikuisten vaatteissa, että lahkeet ja hihat ovat liian lyhyet jos vyötäröltä ja lantiolta on sopivat, ja kokoa isommissakaan ei ole merkittävästi mistään pidennetty, mutta vaate on sitten jo säkkimäinen ja liian iso päällä.

Mistä ostit ne pitkälahkeiset housut ja mikä merkki?

Prismasta ostin alennuksesta Didriksons lasten sadehousut. Vesipilari oli korkeampi kuin monissa aikuisten malleissa. Maksoivatkin moninkertaisessa alessa vain 10 €!

Vierailija
53/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm ja paino noin 83kg.

Ennen käytin kokoa xl ja 48. Nyt olen vaihtanut istuvampiin koska tuon kokoiset ovat minulle hartioista isoja ja housut liian pitkiä eli eivät istuneet kunnolla.

Eli nyt käytössä keskimäärin 44 koko. Se vähän riippuu mistä ostaa vaatteet. Vero modasta ostan aika paljon ja siellä reilummat koot ja menee M kokokin joistain,varsinkin neuletakeista. L koko istuvammista vaatteista. Vilalla taas pienemmät koot eikä välttämättä kaikista mene xl kokokaan.

Mutta siis, keskimäärin olen kokoa L ja 44.

Vierailija
54/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/55 XS-M. 

Vierailija
55/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

175, 73kg, yläosat 38 / M, alaosat 40 /L

Vierailija
56/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

168 68, M, L, 38, 40

Vierailija
57/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

175cm

87kg

Yläosat XL

Housut 46-48

Vierailija
58/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm 68 kg, koko 40.

Vierailija
59/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vähän lyhkäiset puntit?

Vierailija
60/205 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm, 78kg. Yläosa ja takit M/40, alaosa L/42.

T. Päärynä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi