Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua enää nähdä tuttuja enkä käydä missään

Vierailija
10.09.2013 |

Lauantaina oli kuitenkin vähän pakko, yhdistyksen saunailta. Menimme koko perhe, ja olin niin hermona että yöllä oli pahoinvointia ja oksentelin.

Sunnuntaina olisi ollut kaverin lapsen 2v-synttärit, valehtelin että huomasin vasta kun oltiin tekemässä lähtöä että nuorimmalle oli noussut kuume perjantain rokotuksesta. 

Yksin en halua missään käydä, olen nyt viikon sisällä käynyt kaksi kertaa yksin kauppakeskuksessa, ja on iskenyt paniikki kun en ole meinannut löytää autoa mistään kun en ole muistanut kunnolla mihin sen jätin. Onneksi on löytynyt kuitenkin. 

En enää tiedä miten kuuluu keskustella, en osaa olla, olen vain ajatuksissani enkä kiinnitä huomiota kunolla mihinkään ja pelkään vain että mokaan ja teen jotain typerää. 

Viikottaisista kauppareissuista selviydyn jotenk kuten, mutta en pysty käymään edes lihakaupassa nyt, koska on pakko puhua myyjälle ja kertoa mitä haluaa ja minkä verran. 

Toivon vain että tämä menisi ohi, en vain tiedä että pitäisikö minun vain vältellä seuraa kunnes olen normaalimpi, vai pitäisikö minun vain pakottaa itseäni olemaan seurallinen?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannusta lähtemään sitten kun on ahdistuneena, käyttäytyy jäykästi, on ollut neljän seinän sisässä ja sen näköinenkin. Ja saa ruman katseen. Kerran myyjä oikein erikseen meni punnitsemaan hedelmät, koska epäili että olin yrittänyt huijata. 

Mutta jätän asian karman hoitoon. On nimittäin aika rumaa alkaa tuomita ihmisiä ulkonäön perusteella.

Minkä näköinen sitten olet? :D Alkoi oikeasti kiinnostaa, kun en ole itse koskaan ketään osannut epäillä hedelmähuijariksi ulkonäön perusteella. Muistuttaako sellainen enemmän Rölliä, Maisa T:tä vai Kukkuu-miestä?

Vierailija
22/23 |
05.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen täysin valmis erakoitumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi pakko tavata ihmisiä,jos ei jaksa eikä se tunnu hyvältä? Minä en pakolla tapaa ketään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä