Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minäminä-mies ja isä

Vierailija
10.09.2013 |

Tulee töistä kotiin kuntoilun kautta neljän maissa. Menee suihkuun, lukee posteja. Haluaisi istuskella tai lepäillä sohvalla kaikessa rauhassa, ei viitsisi tehdä perheen eteen mitään. Lapsille voi kirjaa näyttää tms. mutta ei juuri huolehdi lapsista, toinen jos huutaa pyyhkimään niin ei reagointia, minä menen tai KÄSKEN miehen mennä. Heti mun pitää ottaa ohjat käteen, toinen syö, keittelee kahveja, kysyy että eiks sieltä tule se pikkukakkonen (eli lapset häiritsemästä). Mulle tulee mieleen, miten tuo eroaa muka siitä kun mies eleli yksikseen ilman lapsia? Samallalailla se nytkin iltaisin keskittyy itseensä, ja kyllä lapsia halailee ja suukottelee jos ne syliin tulevat, mutta ei näe vaivaa lasten eteen. Vaikka pitkä ilta siinä. Iltapalaa antaa samalla kun ottaa itselle, mutta itselle ennen kaikkea. Ei se mieti seuraavan päivän päiväkotivaatteita, minä ne kaikki huolehdin, minähän lapset sinne vienkin.

Viikonloppuna tahtoo nukkua, lukea lehtiä, juoda kahvia. Katsoa urhelutuloksia. Iltapäivällä voi ulkoilla lasten kanatta. Mutta jotenkin - kaikki mitä se tekee ja miten tekee, on niin minälähtöistä!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ilmeisesti myös neljänkympin kriisi, kun se on jatkuvasti peilin edessä tuijottelemassa itseään ja hiusrajaansa, etsimässä uusia harmaita hiuksia ja kyselemässä lapsiltakin, onko isillä mahaa vai onko pienentynyt. Eihän siinä huomaa lasten suihkutuksia tai hampaitten pesuja, kun peilistä pitää tuijotella.

Vierailija
2/3 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tuo juttelun paikka. Toiset ei tajuu jos ei sano erikseen. Ja lähde itse harrastamaan niin pakkohan sen miehen on jotai tehdä. Hittooks te otatte kaiken vastuun kaikesta. Ja jos nyt vaikka joskus ei meniskään kaikki just sinun pillin mukaan niin mitä sitten? Anna miehes olla isä omalla tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kuulostaa paremminkin siltä että kaiken pitäis mennä niinkuin SINÄ sanot...