Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ajetaan taas politiikassa asiaa työaikojen lyhentämisestä.

Vierailija
24.08.2020 |

Niin eikös se lisää liikennettä jos päivän töihin tarvitaan lisää ihmisiä. Sitä kulkemista kun on kokoajan koitettu vähentää verotuksella.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa työpaikoissa ei tarvita lisää väkeä, vaan nykyinen porukka hoitaa tehokkaammin ja paremmin motivoituneena työt lyhyemmässä ajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi