Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on nainen joka...

Vierailija
17.07.2006 |

Kestää miehensä pettämistä? Pettämistä mikä on kestänyt jo yli vuoden saman naisen kanssa? Miksi? Jos mies ei rakasta edes enää, rakastaa vain tätä toista naista.

En ymmärrä. Miksi jatkaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuntoa/omaisuutta ja miettiä lasten tapaamisasioita ja huoltajuuksia. Siksi, että oma vakaumus kieltää eroamisen. Siksi, että itse rakastaa edelleen puolisoaan. Siksi, että uskoo kaiken vielä muuttuvan hyväksi. Siksi, että naapurit eivät saisi puheenaihetta. Siksi, että tilanne kotona on aivan erilainen kuin toinen nainen luulee tai hänelle luulotellaan.

Vierailija
2/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kyse julkkiksesta, vai itsellesi läheisestä ihmisestä?

siksi kyselen, koska ulkopuolinen ei voi tuomita tuollaisissa sioissa tuntematta koko asiaa... voihan olla ettei nainen tiedä, tai avoin suhde tms....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ole avoinsuhde, muutakuin miehen puolelta. Ja vaimo tietää kaiken miehen puuhista, koska mies on kertonut kaiken. Vaimo jopa tavannut useamman kerran miehen " rakastajattaren" . Olen huolissani vaimosta, joka itkee kaiket illat. En kuitenkaan tunne häntä, jotta voisin auttaa. Eikä hän puhu tästä asiasta kenellekään. Mies puhuu ja onkin ihan yleisesti tiedossa, että miehellä suhde.

Vierailija
4/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein kysymys kuuluu: Miksei mies eroa itse?? Syynä ei voi olla lapset tai kulissit, vaikka mies niin väittäisikin. Luulen että taustalla piilee jotain synkkää, ehkä fyysistäkin väkivaltaa ja uhkailua. Aika epäilyttävää kaiken kaikkiaan ja olen melkein varma että tuo vaimo kaipaa kipeästi apua päästäkseen sairaasta miehestään eroon. Auta naista!

Vierailija
5/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysistä väkivaltaa ei ole, siitä olen täysin varma. Mies sanoo lasten olevan syy, ettei halua erota. Miehellähän on kaikki hyvin; on vaimo ja rakastajatar. En vain tiedä miksi vaimo kestää tätä. Vaimo on sidottuna kotia ja mies saa mennä miten haluaa. Minusta tämä on sairasta.

ap

Vierailija
6/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: hakattu vaimo jonka miehestä kukaan ei olisi uskonut ennenkuin jouduin teholle ja samalla sain uuden elämän

Vierailija
7/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat vain tekosyy, taustalla on jotain muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi