Olen alkanut inhota miehen exää sen jälkeen kun sain tietää, että
tämä ex inhoaa miestäni.
En haluaisi elämääni tällaisia tuntemuksia jonkun minulle täysin vieraan ihmisen vuoksi.
Voi miksi miehelläni ei vaan voisi olla mukava ex?
Kertokaa miten päästä näistä inhon tunteista häntä kohtaan eroon.
Kommentit (35)
Ap vaikuttaa kyllä vähän yksinkertaiselta tapaukselta. Juuri siitä syystä varmaan on juuri sopiva nyksä.
Porvoossa on aina niin vaikeita kaikki ihmissuhteet 🙄 Exät ja nyxät, omat lapset ja nyxän kakarat, anopit, mummot, äidit ja ystävät. Elämä on yhtä kaaosta ja murhetta riittää aamusta iltaan.
uskon että psykologisella tasolla tuossa taitaa olla muutakin kun inhoamista vain sen perustella että hän inhoaa exääsi. sanoit että lapset on äitinsä kaltaisia. sitä muuten ei voi millään koskaan muuttaa vaikka hyppisit päälläsi koska puolet perimästä tulee äidiltä ja jotkut ominaisuudet ovat periytyviä. Huoh ei kannata ruveta uusperheen äidiksi jos ei kestä sitä mitä tuleman pitää. Parempi ois kun tekisit vaan omat lapset oman miehen kanssa etkä jonkun ukkelin jolla on jo lapsia ennestään niin pääsisit helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin pitäiskö sitä vain pistää pillit pussiin.
Ap
Siihenkö täällä pitäisi jonkun tietää vastaus?
Niinpä 🥺
Ap
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa on aina niin vaikeita kaikki ihmissuhteet 🙄 Exät ja nyxät, omat lapset ja nyxän kakarat, anopit, mummot, äidit ja ystävät. Elämä on yhtä kaaosta ja murhetta riittää aamusta iltaan.
Jep! Oikea murheiden tyyssija.
Vierailija kirjoitti:
uskon että psykologisella tasolla tuossa taitaa olla muutakin kun inhoamista vain sen perustella että hän inhoaa exääsi. sanoit että lapset on äitinsä kaltaisia. sitä muuten ei voi millään koskaan muuttaa vaikka hyppisit päälläsi koska puolet perimästä tulee äidiltä ja jotkut ominaisuudet ovat periytyviä. Huoh ei kannata ruveta uusperheen äidiksi jos ei kestä sitä mitä tuleman pitää. Parempi ois kun tekisit vaan omat lapset oman miehen kanssa etkä jonkun ukkelin jolla on jo lapsia ennestään niin pääsisit helpommalla.
Näin se on. Ei minusta taida olla tähän. Harmi, koska mies itse on kiva.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joutuvat vielä olemaan tekemisissä lasten vuoksi. En tiedä haluanko jatkaa tätä juttua, koska lapsensakin muistuttavat inhottavasta äidistään.
Ap
Aloin just inhota sinua. Miten pääsen tästä yli?
Pitäisikö sen exän sitten rakastaa sitä ex miestään, jotta sinä voisit rinta röyhistäen puhkua onnea, että mies valitsikin sinut ? Ja ihan tiedoksi, niin se mies sen exänkin on valinnut ihan itse.
Siis sun miehen ex inhoaa exäänsä?
No tähän varmasti on joku syy mikä varmaan paljastuu sitten sullekin.
Niinpä niin. Satutko tietämään, miksi inhoaa?
Oletko varma, että miehesi luurankokaappi on ihan tyhjä? Monella "erilleen kasvaneilla" miehillä se ei sitä todellakaan ole. Eivätkä ne sitä nyxälleen kerro, vaan asia pitää selvittää muita teitä.
Kiitos vastauksesta, tämä oli hyvä neuvo. Kyllä sillä on vaan uskomattoman suuri vaikutus miten me ihmiset toisiamme kohtelemme.
Ap