Olen alkanut inhota miehen exää sen jälkeen kun sain tietää, että
tämä ex inhoaa miestäni.
En haluaisi elämääni tällaisia tuntemuksia jonkun minulle täysin vieraan ihmisen vuoksi.
Voi miksi miehelläni ei vaan voisi olla mukava ex?
Kertokaa miten päästä näistä inhon tunteista häntä kohtaan eroon.
Kommentit (35)
Opettele kirjoittamaan ymmärrettäviä lauseita. Siinä sinulle riittää tekemistä, et ehdi ulista turhia.
Joutuvat vielä olemaan tekemisissä lasten vuoksi. En tiedä haluanko jatkaa tätä juttua, koska lapsensakin muistuttavat inhottavasta äidistään.
Ap
Jos miehelläsi olisi mukava ex, hän ei olisi ex eikä sinulla olisi sitä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Joutuvat vielä olemaan tekemisissä lasten vuoksi. En tiedä haluanko jatkaa tätä juttua, koska lapsensakin muistuttavat inhottavasta äidistään.
Ap
pösilö
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän pariskuntia, jotka ovat eronneet sovussa tai ainakin sopineet eron jälkeen eikä kummankaan tarvitse inhota toista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei muuta kuin tossua toisen eteen, miehesi pääsee umpisurkeasta nyksästään eroon. Pääsee etsimään mukavan naisen itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän pariskuntia, jotka ovat eronneet sovussa tai ainakin sopineet eron jälkeen eikä kummankaan tarvitse inhota toista.
Ap
Eihän ne inhoakaan, kaikki vain inhoavat sinua. Ja aiheesta.
Edelleen, opette kirjoittamaan, nää sun paskat provot on yhtä typeriä kuin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan ymmärrettäviä lauseita. Siinä sinulle riittää tekemistä, et ehdi ulista turhia.
Joo, huomasin itsekin, että tuon avausviestin loppulauseessa oli huono sanajärjestys 🤗
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Joo. Lopeta.
hahahaa lol et voi sille mitään että miehesi ex on kuka on. Ja naisena olisit vähän fiksumpi jos miettisit sitä että miksi joku vihaa jotain ihmistä varmasti siinä on syynsä etkä olisi niin naiivi. mutta kyllä se totuus paljastuu sinulle että aina eroisssa on kaksi osapuolta :D
Siis mitä vıtun väliä jollain exällä? Minäkin inhosin aluksi yhtä exääni, koska teki suhteemme aikana kaikkea sellaista mikä satutti ja loukkasi minua. Mutta nyt evvk.
Silloin jos pariskunnalla on lapsia, niin erosta toipuminen on tietenkin hankalampaa kun toisen kanssa on pakko olla jossain määrin tekemisissä. Ja jos välit huonot, niin ei niistä negatiivisista tunteista pääse noin vaan eroon, kun toisen kanssa on oltava tekemisissä.
Miksi piittaat pätkääkään mitä miehen ex miehestäsi ajattelee? Anna ajatella mitä huvittaa ja elää elämääsi.
Siis en vaan halua inhota ketään, koska se ei muuta mitään paitsi omaa oloani koko ajan vain pahemmaksi. Onko ainoa vaihtoehto erota vai voiko nämä tuntemukset joskus laantua?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin pitäiskö sitä vain pistää pillit pussiin.
Ap
Siihenkö täällä pitäisi jonkun tietää vastaus?
Luuletko että seuraavalla miehelläsi on mukavia exiä? Saattaa olla mutta suurella todennäköisyydellä myös yksi exä inhoaa miestä. Sellaista se on. Sun täytyy laittaa deitti-ilmoitus jossa etsit ihmistä jolla ei ole aiempia suhteita. Siltikin sellaisella henkilöllä saattaa olla joku sukulainen, entinen kaveri, työkaveri tms joka inhoaa tätä miestä. Ajattele. Sun on vaan opittava elämään sen kanssa et kaikki ei rakasta kaikkia :D
Senkun inhoat nyt aikasi ja sitten lopetat, kun huomaat, ettei se ole tarpeen eikä itsellesi hyväksi.