Miksi miehet tykkää pitää kiinni jenkkakahvoista?
Kommentit (28)
Jos mulla olisi jenkkakahvat ja mies repisi niitä, en tykkäisi yhtään. Oma mies pitää yleensä lantiosta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne tuntuvat ihanalta. Samaten jos on massua.
Vaimollani on pehmeitä muotoja, ja mikä sen ihanampaa kun intiimissä tilanteessa silitellä ja hellästi "leipoa", hyväillä, isoilla kourilla. Eikä vaimoni ole pannut pahakseen. Viimeksi käytin intiimissä tilanteessa varmaan puoli tuntia tällaiseen kokonaisvaltaiseen hyväilyyn, ja kyllä hän tykkäsi, käpertyi tiukkaan syliini ja ynisi nautinnosta. Rakastan vaimoni vartaloa niin paljon, tulen vieläkin kananlihalle, kun ajattelen asiaa.
Olet ihana <3 ihan sydäntä lämmittää näin kaunis kuvailu omasta puolisosta :)
Vierailija kirjoitti:
Läski on läskiä, oli se missä kohtaa tahansa.
Läski t*sseissä ja p*rseessä on universaalisti tykättyä. Läskistä lanteilla voi oppia tykkäämään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ne tuntuvat ihanalta. Samaten jos on massua.
Vaimollani on pehmeitä muotoja, ja mikä sen ihanampaa kun intiimissä tilanteessa silitellä ja hellästi "leipoa", hyväillä, isoilla kourilla. Eikä vaimoni ole pannut pahakseen. Viimeksi käytin intiimissä tilanteessa varmaan puoli tuntia tällaiseen kokonaisvaltaiseen hyväilyyn, ja kyllä hän tykkäsi, käpertyi tiukkaan syliini ja ynisi nautinnosta. Rakastan vaimoni vartaloa niin paljon, tulen vieläkin kananlihalle, kun ajattelen asiaa.
Kyllä. Lantion kaaret ja vauva liha:-)
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Naiset vastaamassa miksi miehet tykkää jenkkakahvoista :D
Minä olen mies, ja olen tuo joka vastasi, että oikeasti moni mies tykkää jenkkakahvoista. Aika tuomitsevaa, että suoraan epäilet kaikkien tällä palstalla olevan naisia.
Kunnon kyyti kahvoista kii pitäen tekee namia.
Ssbbw-queen
Ei pieni pyöreys ja pehmeys välttämättä pahaksi ole, mutta tämänkin villityksen suhteen on vain pahasti vedetty yli.
Jos on joku läskifetissi niin sitten ehkä tykkää.