Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaa niin päähän, kun en laihdu!! Mistä

Vierailija
10.09.2013 |

motivaatiota?

Raskasta liikuntaa (astangajoogaa, bodycombat + bodypump) 3 krt/vko, lisäksi työmatkapyöräilyt. Aamupalaksi puuro tai proteiinirahka ja kahvi, joku kevyt lounas ja illalliseksi normaalia kotiruokaa kohtuukokoinen annos. Välipalaksi tarvittaessa hedelmä. Ei herkuttelua, mutta kuin juhlissa pala kakkua tms.

Ja mitat 171/82. Kuusi viikkoa menty näin, aloittaessa paino 83kg.

Mitä voin enää tehdä ja mistä motivaatio jatkaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet mennyt säästöliekille! Kai sä olet muistanut juoda 5 litraa vettä päivässä?

Kaikki muut normaali tyhmyydet olikin laihdutuksesta jo laitettu tänne, mutta noi kaksi yllä olevaa vakiosellaista puuttuivat, joten päätin lisätä ne tähän itse :-).

Ei se ole se liikunta tai mitä sä syöt vaan kuinka paljon sä syöt! Sun pitää alkaa laskeskelemaan syömisiäsi kaloreita ja pitää noitten määrä alle kulutuksesi niin sitten sä laihdut. Ei tuota päässä pysty tekemään vaan sun tarvii pitää kirjaa kaikesta mitä menee suuhun.

Vierailija
22/26 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi personaltreiner. Hän opastaa sinut oikeanlaiseen liikuntaan ja ruokavalioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla autoa ja kulkeeko se pitkänki matkan ilman polttoainetta?! Kompastus kivesi on heti ekassa lauseessa. Liian raskas alku pitkälle projektille.

Vierailija
24/26 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aineenvaihduntasi toimiin AP ? Minä olen ollut laihiksella jo 2kk ja paino tipunut 2kg. Minulla todella hidas aineenvaihdunta ja joka ikinen sokeri ja rasva jymähtää kiinni. Olen vähentänyt perunan syöntiä ja lisännyt tilalle kasviksia. Muuten syön kotiruokaa ja urheilen 2-3xvko. Syön edelleen liikaa ja siitä huono painontippuminen johtuu / huono vatsan toiminta.

Auttaisko tämä, itse olen ajatellut kokeilla. Tuntuu olevan aika turvallinen ja hyvävaikutteinen lääke kaikenkaikkiaan!! :
http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=224

Vierailija
25/26 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä numeron 22 kanssa. Todellakin kyse on siitä, mitä syöt eikä pelkästään siitä kuinka paljon syöt. Koitapa syödä 1800kcal pelkistä kasviksista ja kasvirasvoista tai 1800kcal vaikkapa eläinrasvasta ja vehnäjauhoista -ihan varmasti keho käyttäytyy eri tavalla!

Vierailija
26/26 |
10.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuten tutustunut hiivasyndroomaan? Itseltäni on lähtenyt paljon vaivoja ja paino tippumaan kun tajusin, että minulla on varmaankin tuo ja aloin hoitaa sitä tuolla candida forte -luontaistuotteella sekä ruokavaliolla. Pelkkä ruokavalion muutoskin auttaa, jos syö niin ettei hiiva saa ravintoa, mutta toi candida forte lisäksi tappaa sitä hiivasientä aktiivisesti, eli tehoaa nopeammin kun käyttää molempia. Kuitenkin pelkkä candida forte (tai mikä vaan lääkärin määräämä hiivalääke) ei yksinään toimi, jos ei muuta myös ruokavaliota.

Hiivasyndrooma siis saattaa estää laihtumista, aiheuttaa ruuansulatusvaivoja, aiheutti minulla paljon iho-ongelmia ja unettomuutta jne. Kantsii lukea lisää http://www.hiivasyndrooma.com/ ja tuolla on tosi kattavasti kerrottu myös hiivasyndroomasta ja sen hoidosta ruokavaliolla: http://www.thecandidadiet.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi