Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stalkkeri bussissa?

Vierailija
24.08.2020 |

Viime viikon ja tänä aamuna oli samassa bussissa aamulla aina sama mies. Jäin aina ennen sitä pois, mutta tuntuu, että se tsekkaili mua ja miks olis yhtäkkiä koko ajan joka aamu samaan aikaan mun kanssa bussissa? Tuntuu ällöltä, että joku stalkkaa työmatkalla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kanssani samassa bussissa kulkeneet 10 vuotta tietyt henkilöt, samaan aikaan mennen tullen. Sama työmatka. 😂

Vierailija
2/7 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ihan vain varmuuden vuoksi kävisin pippurisumuttamassa sitä ja potkaisemassa munille. Ei sitä koskaan tiedä.

Huoh. Onpahan taas aloitus. Tietenkään tämä kaveri ei voi olla työmatkalla aamuisin aina samaan aikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda aikaa ja kas mies kulkee edelleen bussilla

Vierailija
4/7 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kiinnostunut tai sitten vain katselee. Selviäisi vain menemällä istumaan sen viereen ja kysyä, koska saattaa olla ujo joka ei uskalla muuten ottaa kontaktia.

Vierailija
5/7 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla kiinnostunut tai sitten vain katselee. Selviäisi vain menemällä istumaan sen viereen ja kysyä, koska saattaa olla ujo joka ei uskalla muuten ottaa kontaktia.

No siis en ole siellä missään deitti mielessä vaan työmatkalla! Ei ole edes yhtään mun tyyppiä.

AP

Vierailija
6/7 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on samaan aikaan matkalla omaan työpaikaansa. Varmaan ihmettelee miksi joku randon mamma (ap siis) tuijottaa häntä bussissa.

Vierailija
7/7 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sen taakse istumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi