Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö pelkän kurkkukivun takia testiin?

Vierailija
24.08.2020 |

Yöllä oli ikkuna auki, ja on ollut refluksia
suuhun asti.
Olen ollut vain kotona.
En lähde ellei tule selviä oireita.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ihan heti ainakaan, odottaisin ainakin huomiseem. Toki vältellen kontakteja

Vierailija
2/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sun tilanteessa en lähtisi vaan seurailisin hetken tilannetta. Varmaan huomenna on jo parempi, jos noista syistä johtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi jos ei ol flunssan oireita vaan pelkkä viima aiheutti tuon ja menee ohi päivässä

Vierailija
4/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jäisin kotiin sairastamaan ja seuraamaan tilanteen kehitystä.

Vierailija
5/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hakeudun terveydenhuoltoon ylipäätään vasta sitten kun en enää kotona pärjää. En näe mikä sen testin tarkoitus on, kun ei mitään hoitoa saa saati tarvitse terveydenhuollon mielestä missään muussakaan asiassa ennen kuin on niin huonossa kunnossa ettei kotona pärjää.

Vierailija
6/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yrittäisi mennä. Jokainen normaaliälyinen tietää ettei testeihin noin vaan mennä vaan vain osa pääsee.

Vierailija
7/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes harkitsisi testiin menoa. Itse en kyllä menisi testiin vasta kuin siinä tapauksessa, että kotona en enää pärjää, miksi ihmeessä menisin aiemmin?

Vierailija
8/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee netissä oma-olo testi. Sitä ne kysyy ajanvarauksessa ensimmäiseksi.

Vierailija
9/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap ylipäätään on aina vain kotona, niin aivan turhaa mennä testejä tukkimaan.

Vierailija
10/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yrittäisi mennä. Jokainen normaaliälyinen tietää ettei testeihin noin vaan mennä vaan vain osa pääsee.

Jokainen asioista perillä oleva tietää, että testiin kutsutaan nyt yhdenkin oireen perusteella.

Vierailija
11/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarimikko kirjoitti:

Sil lähtee mil tulluki, eli koska otit räkälän vessas pulsuilt suihin niin...

Miltä tuntuu olla sekopää?

Onko sulla edes hoitokontaktia?

Vierailija
12/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kurkkukivun takia testiin, koska työnantaja käski mennä. Oli negatiivinen.

Vierailija
13/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen flunssainen samoin lapset. Testiin ei aiota mennä.

Vierailija
14/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, jos et kerta ole missään käynyt. Minun piti käydä työn puolesta. Vasta testin jälkeen alkoi kunnon oireet. Odottelen vielä tulosta.

Vierailija
15/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo 2 x kurkku kipeä ja lähti parissa päivässä. Välttelin tungoksia jne kaupassa käyntiä kylläkin. Töissä ristivedosta aiheutui varmaan kurkkukipu. Kaupunkilaistolloille tiedoksi, olen ulkona tai aukinaisissa rakennuksissa töissä.

Vierailija
16/35 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes harkitsisi testiin menoa. Itse en kyllä menisi testiin vasta kuin siinä tapauksessa, että kotona en enää pärjää, miksi ihmeessä menisin aiemmin?

Tämä. Mitä ihmettä minä sillä tiedolla teen onko corona vai ei? 

Itse asiassa viime viikolla oli yksi yö vilunväristyksiä ja hikoilua ja aamulla yskitti ja kurkku kipeä. Mutta meni sillä ohi.

Vierailija
17/35 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää kommentoijat tosissaan? 😀 Ei helevetti. Eipä ole ihme, että tauti taas laukalla. Ootteko niin simppeleitä, ettette tajua miksi niitä testejä tehdään? Että jos on positiivinen, niin olette eristyksissä, kunnes ei enää vaaraa levittää tautia eteenpäin. Jessus.

Vierailija
18/35 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuntunut ajoittain jonkinlaista pistämistä kurkussa, tänään taas aamusta nenä on vuotanut.

En ole kuukauteen tavannut kuin postin kuskin, eikä paikkakunnalla ole todettu listojen mukaan vielä yhtään tapausta. Toki postikuski voi olla naapurikaupungista jossa pari tapausta kuukaudessa ehkä on, mutta pidän aika epätodennäköisenä että juuri minulla olisi ollut niin huono säkä.

Joten en kysele testiä jos ei näy kunnon pitkäkestoisia flunssaoireita.

Vierailija
19/35 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde vaikka olisi mikä.

Vierailija
20/35 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Petiaatteessa kaikista flunssan oireista pitää käydä testissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän