Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä ei löydä miestä

Vierailija
24.08.2020 |

Ystävä valittaa koska ei löydä puolisoa. Ymmärrän et turhauttaa, mut alkaa itelläki menee hermo . Oon yrittäny parittaa mieheni sinkkukavereille mut ystäväni löytää kaikista jotain vikaa enkä ees enää kehtaa häntä ehdottaa kellekää. Tuntuu et hänelle ei vaan kelpaa hyvä mies. Juoksee treffeillä ja miehissä vaan vikaa tai ne eivät vaa aiheuta mitään tunnetta. Miten voi auttaa? Miehet kiinnostuu hänestä mut hän on omiek sanojensa mukaan aina se joka antaa pakit vähintään toisten treffien jälkeen. Mä taas uskon et hän on vähän liian määräileviä ja se tulee esille muutamien treffien jälkeen ja miehet juoksee karkuun. ei vaa ite taida tajuta miten käyttäytyy.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miten tää suhun liittyy? Jos ei löydä, niin ei löydä. Eihän se sun murheesi ole.

Vierailija
2/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tehnyt ystäväni parhaasi ja koettanut ratkaista ystäväsi ongelmaa. Seuraavaksi tehtäväsi on sanoa kaverillesi ihan ystävällisesti, että voivoi, en osaa auttaa sua ja onnea vaan etsintään. Älä jää miettimään hänen ongelmiaan. Jokainen meistä petaa elämänsä sellaiseksi kuin haluaa ja päättää. Ystäväsi kyllä selviää ilman sinun paritustakin, Ja jos ei miestä löydy, niin se on sitten hänen kohtalonsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miten tää suhun liittyy? Jos ei löydä, niin ei löydä. Eihän se sun murheesi ole.

Haluisin auttaa. Itsellekin olis helpompaa jos se löytäis miehen ni vois joskus puhua muustakin ku miehen etsimisest. Ap.

Vierailija
4/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko oikeasti kaveristasi vai kuitenkin itsestäsi?

Vierailija
5/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa valinnanvaraa. Pariutuminen helpottuu kun uskoo ettei voi saada lähellekään sitä mitä haluaa.

Vierailija
6/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko oikeasti kaveristasi vai kuitenkin itsestäsi?

Huoh! Ap.

Vierailija
7/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta puuttumasta toisen yksitysasioihin. Just mikään ei oo rasittavampaa kun joku kaveri into piukeana parittamassa milloin kenenkin ”hyvän miehen” kanssa. Ja missähän vaiheessa ihminen menetti itse oikeutensa arvioida, millainen kumppani on itselle hyvä ja sopiva?

Vierailija
8/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta puuttumasta toisen yksitysasioihin. Just mikään ei oo rasittavampaa kun joku kaveri into piukeana parittamassa milloin kenenkin ”hyvän miehen” kanssa. Ja missähän vaiheessa ihminen menetti itse oikeutensa arvioida, millainen kumppani on itselle hyvä ja sopiva?

Nyt ymmärsit väärin. Ystäväni se on aina mankumassa että hänet pitää esitellä jollekin ja hänelle pitää löytää joku... Ap.

Vierailija
9/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikaa valinnanvaraa. Pariutuminen helpottuu kun uskoo ettei voi saada lähellekään sitä mitä haluaa.

Mutta sehän on sitten tyytymistä, johon naiset ei koskaan suostu.

Vierailija
10/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossahan se on sanottu, ekassa lauseessa.

"Ystävä valittaa koska ei löydä puolisoa."

Ja kun ap yrittää auttaa, saa vain paskaa niskaan.

Vierailija
11/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettaa sitten sen "auttamisen" ja sanoo ettei jaksa enää miesmarinoita kuunnella.

Vierailija
12/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista käytöstä aikuisilta (?) ihmisiltä. Sekä ap:lta että ystävältä... Mutta jatkakaa toki. Vahva w t :n tuoksu leijailee ilmassa joka tapauksessa.

Vierailija
13/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ymmärsit väärin. Ystäväni se on aina mankumassa että hänet pitää esitellä jollekin ja hänelle pitää löytää joku... Ap.

Ystäväsi vaikuttaa supernirson naisen stereotyypiltä. Lopeta hänen parittamisensa. Ajattelen vain ja ainoastaan niiden miesten kannalta.

Vierailija
14/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettaa sitten sen "auttamisen" ja sanoo ettei jaksa enää miesmarinoita kuunnella.

No sitä kai se ap tässä kyselee että mitä ja miten kannattaisi tehdä polttamatta ystävyyttä.

Sulla ei varmaan oo ystäviä ollenkaan, kun et tuota tajunnut. Ystävysten murheet kun ovat yleensä yhteiset.

Vierailija
15/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystäväsi vaikuttaa supernirson naisen stereotyypiltä. Lopeta hänen parittamisensa. Ajattelen vain ja ainoastaan niiden miesten kannalta.

Hyvin sanottu. Ap.

Vierailija
16/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää tytöistä?

Vierailija
17/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on juuri näin. Naiset monesti vaativat, että ovat miehelle se unelmien nainen ja täydellinen prinsessa, koska muuten suhteesta ei tule mitään. Mutta kyllä se on vain niin, että 100/100 naisista valitsisi Brad Pittin näköisen miehen naapurin perus-Leevin sijasta. Ja kyllähän naiset avoimesti fanittavat näitä filmitähtiä, muusikoita, urheilijoita yms. niin nuorina kuin vanhempinakin. Eli useimmat naisetkin varmasti tyytyvät eivätkä vaan myönnä tätä, mutta miehet ovat (taas) paskoja kun tyytyvät ja kehtaavat sen myöntää. 

Vierailija
18/18 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä kai se ap tässä kyselee että mitä ja miten kannattaisi tehdä polttamatta ystävyyttä.

Sulla ei varmaan oo ystäviä ollenkaan, kun et tuota tajunnut. Ystävysten murheet kun ovat yleensä yhteiset.

Kiitos ymmärryksestä. En haluais loukata, mut haluaisin saada hänet myös ymmärtämään omaa käytöstään. Liiallista yrittämistäkin taitaa olla ilmassa. Suurelta osin taitaa itse pelästyttää ne miehet omilla ”vaatimuksillaan” ja sitten pyöräyttää päässään asiat niin että

miehessä vika. Varma en ole, mut näin luulen. Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi