Miten saunassa voi harrastaa seksiä?
Minusta siellä on niin kuuma, että alkaa ahdistamaan. Jos on jo löylytellyt niin ei alemmalla lauteelle siirtyminen auta.
Voisiko joku valaista minua, kun saunassa touhuaminen tuntuu olevan niin yleistä.
Kommentit (17)
Eli ne jotka sanoo harrastavansa seksiä saunassa, suorittavatkin loppuun muualla?
Ap
Väärä palsta, dorka. Kysymys kuuluu seksipalstalle.
Minä en kyllä harrasta, kaikki se hiki, kuumuus ja ruma ulkonäkö vievät haluni tehokkaasti - en halua siellä punaisena läähättää ja liukastella :D Mieluummin sitten normaalissa suihkussa sekstailen jos alkaa himottaa.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 19:46"]
Väärä palsta, dorka. Kysymys kuuluu seksipalstalle.
[/quote]
vapaa aihe
Onneksi meillä ei ole lapsia, voidaan harrastaa seksiä ihan missä huvittaa ja missä se parhaiten luonnistuu, eli yleensä ihan makuuhuoneen sängyssä. Saunassa ja suihkussa saatetaan pussailla ja vähän hyväillä toisiamme, mutta siirrytään kyllä sieltä sänkyyn, koska se nyt vain on paras paikka seksin harrastamiseen. Ei tartte ährätä missään hikisessä saunassa epämukavassa asennossa joutuen sielläkin kuulostelemaan jatkuvasti toisella korvalla, nukkuuko ne lapset oikeasti, vai joutuuko kohta kehittelemään yllätettynä selitystä "äiti ja iskä vaan vähän venyttelee yhdessä", kun ovi narahtaa...
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288597528391.html
Tämän kyselyn mukaan aika moni harrastaa seksiä saunassa. Tästä jutusta vain aloin ihmettelemään.
Ap
Me harrastetaan saunaseksiä usein. Ei pidä ottaa liian kovia löylyjä, eikä kannata löylytellä tuntia, ennen aloitusta. Ja voihan sitä tuupata oven auki, jos alkaa kuumuus ahdistamaan.
Kun me rakennettiin tuota meidän saunaa ja sinne lauteita, mietittiin lauderatkaisuja niin, että mahtuu harrastamaan eri asennoissa...ja tää on ihan tosi:D Lisäksi on hämyisä led-valaistus ja kosteat löylyt takaava ns.heti valmis kiuas. Saunatyynyt tuovat lisämukavuutta. Ne jotka eivät harrasta seksiä saunassa jäävät paljosta paitsi!
Kyllä me joskus harrastettiin ihan lauteillakin, mut tais olla vielä joku eka seurusteluvuosi. Nykyään ollaan niin mukavuudenhalusia, että melkein aina siirrytään makkariin.
Saunassa voi harrastaa seksiä ihan kuten muuallakin. Aika kovaa hommaa se on kuumuuden vuoksi, mutta nautin kyllä siitäkin.
Mikäs sen ihanampaa kuin se, että minä olen polvillani ylälauteella ja mies panee kunnolla takaapäin keskilauteilla seisten. Hiki kyllä virtaa, mutta on ehdottomasti kuumuuden arvoista.
Me yleensä harrastetaan saunassa suuseksiä tai sit minä istun miehen sylissä. Hyvä paikka harrastaa seksiä. Kosteus ja lämpö tuntuu hyvältä.
Ei siellä pitkiä sessioita voi harrastaa.
Ei siellä pitkiä sessioita voi harrastaa.
mua inhottaa harrastaa seksiä saunassa. kuumuus ei todellakaan kiihota.
Sauna on mukavaa vaihtelua. Olisi aika kamala, jos alkaisi olla se ns. "lauantaisin, saunan jälkeen, pimeässä, peiton alla" meininki!
Eli kyllä minä olen ainakin tämän aiheen kannattaja!
Mies seisoo lattialla, nainen istuu alalauteella ja jalat kaiteella jos sellainen sopivassa paikassa on.
Kuumuus ei ole kiva, mieluummin vaikka suihkussa tai terssilla vilvoitellessa.
Ikä ja mukavuudenhalu...saunaseksistä aika reilu 10v.
Esileikki saunassa, loput suihkussa (miksi luulet, että suihkukahva on keksitty?) seisoaltaan