Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin vauva-foorumin kuva vaihdetaan?

Vierailija
09.09.2013 |

Vauva on ihan söpö, mutta ollut liian kauan kuvana. Toivottavasti kohta vaihtuu kuva :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. samaa mieltä :D

Vierailija
2/8 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkiudu eroon ylimääräisistä kuvista ja mainoksista. Jos käytät Firefoxia, lataa Adblock Plus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tuon bannerinkin muka piiloon Adblockilla? 

Vierailija
4/8 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon piilottanut kaikki vauva-palstan kuvat juuri tuolla koska koen monet niistä ärsyttäviksi :D Siis ihan Firefoxin omasta Preferences-valikosta saa kaikki tietyn sivun kuvat piiloon. Myös Adblock on rinnalla käytössä.

Vierailija
5/8 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos tiedosta! Mulla on Chrome ja tässä mainokset estetty, mutta (muut) kuvat näkyy normaalisti, enpä toisaalta ole niitä kaivannutkaan pois.

Vierailija
6/8 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 19:38"]

Saako tuon bannerinkin muka piiloon Adblockilla? 

[/quote]

Saa. Samoin kaikki typerät tulenlieskat ja rivien välissä olevat mainokset. Lataa siis ilmainen Adblock ja sen jälkeen poistele mainoksia yksi kerrallaan. Mene hiirellä mainoksen kohdalle, klikkaa oikeata nappia, jolloin avautuu valikko. Valitse sieltä "lisää suodin"

Vierailija
7/8 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi  jo vaihtaa vauvan kuvan. Ehkä foorumin ylläpidolla on liikaa tekemistä kun sama kuva viikosta ja kuukaudesta toiseen.

Vierailija
8/8 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuon pelkän kuvan saa piiloon Adblockilla. Mikä sen osoite on? En onnistu piilottamaan kuin koko yläpalkin linkkeineen.