Mun mies voittaa lähisalilla kaikki penkistä nostossa!
Siellä on sellaista pientä kilvoittelua, ja yrittävät aina haastaa miestäni penkkipunnerruksessa. Ei ne pärjää ikinä :D
Siellä on sellaisiakin narukäsiä jotka ei saa nostettua kuin jotain 120kg. Minun mieheni tietenkin nostaa 200kg.
Miksi teidän miehet on noin heikkoja?
Kommentit (20)
Mun miehellä on iso kalu. Revi siitä.
Toivottavasti miehesi ei käytä steroideja, sieltä saatetaan tulla alas nopeastikin ja sen jälkeen oma testotuotanto on nollissa.
Leppävaarassa on kaupungin punttisali jossa porukat ei uskalla käydä nostamassa rautaa kun siinä ovella ja ulkopuolella hengailee uhkaavasti käyttäytyviä etnistä-teinijengiä.
Mun miehellä on oma kuntosali, ei tarvi kilvitella pellejen kanssa.
Tuollainen nostan niin ja niin paljon penkistä joutui kerran terdellä naurunalaiseksi. Ukko siinä leuhki nostaneensa 200 kiloa penkistä niin minä totesin nostaneeni 200 euroa automaatista. Nauratti kaikkia kuulijoita paitsi sitä punttisali ukkoa.
Mun mies voittaa aina kaikki pankkiautoomaatista nostossa. Sellaista pientä kilvoittelua harrasta lähipankissa ja yrittävät aina miestäni siellä haastaa. Ei ne pärjää ikinä. Siellä on sellaisiakin pummeja jotka nostaa 800€. Mun mies nostaa tietenkin 200 000€. Miks teidän miehet on niin köyhiä?
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen nostan niin ja niin paljon penkistä joutui kerran terdellä naurunalaiseksi. Ukko siinä leuhki nostaneensa 200 kiloa penkistä niin minä totesin nostaneeni 200 euroa automaatista. Nauratti kaikkia kuulijoita paitsi sitä punttisali ukkoa.
3 promillen kännissä saattoi joku vähän hymähtää.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on iso kalu. Revi siitä.
Ai.... Tota on vaikea pistää paremmaksi....
Anna sille banaani.
Ne syö myös muitakin viidakon hedelmiä.
Hiljenikö Johan? Oliko taostelukoira jätetty autoon?
🇺🇦🇮🇱
minunpa ukkoni nostaa 130 kg joka kerta kun nousee, nouskoon sitten penkiltä tai maasta.
Vähän noloa. Äijäs on siis semmoinen ruma, pullistuneen sammakon näköinen kuvatus. Hyi olkoon.
Ukkos on varmaan pakkokin nostaa jos sä painat 200kg😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vähän noloa. Äijäs on siis semmoinen ruma, pullistuneen sammakon näköinen kuvatus. Hyi olkoon.
Raamikas miehinen mies. Ei mikään onneton sintti.
On kyllä hyvä että nykynuorisoa kiinnostaa henkinen kehitys punttisalilla.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Leppävaarassa on kaupungin punttisali jossa porukat ei uskalla käydä nostamassa rautaa kun siinä ovella ja ulkopuolella hengailee uhkaavasti käyttäytyviä etnistä-teinijengiä.
Pääkaupunkiseudulla tuollainen on ihan normimeininkiä, mutta miten pienemmissä kaupungeissa, onnistuisiko tuollainen 'terrorisoiva' häiriköinti punttisalin edustalla?
Paljon ukkos painaa, kaikki on suhteellista.
Munkin salilla käy noita punertavia jotka eivät varpaitaan nää maha edessä.
Onhan se hyvä että miehesi on hyvä noinkin tärkeässä asiassa.