Suuttuisitko tällaisesta? Miehen kaveri tuuppasi minut sängylle
Mitään ei sattunut ja he ns. vitsailivat keskenään. Minä istuin sängyn laidalla ja miehen kaveri tuuppasi minut selkä edellä sänkyyn.
En tiedä pitäisikö minun olla vihainen
Kommentit (28)
Vaikea tuosta nyt on sanoa mitään.
Suuttuisin molemmille ja jättäisin "miehen".
Voi luoja jos jostain leikkimielisestä tönäisystä jätetään elämänkumppani :D
Olisit pyllistänyt ja käskenyt vetää perseeseen.
Pitäisi tietää enemmän koko tilanteesta, ennenkuin voi vastata.
Tuntuu että tähän tarvitaan enempi kontekstia.
Mun miehen kavereilla ei ole mitään asiaa koskea muhun.
Jätä se, ei aikuiset tervejärkiset ihmiset käyttäydy tuolla tavalla. Miehesi ja hänen kaverinsa ovat mt-potilaita
Ja mitä tapahtui? Ja konteksti? Toki miesvihaketjuista saadaan monisivuisia vähemmälläkin infolla
On hälymerkki aina jos fyysinen koskemattomuus rikotaan. Otappa asia puheeksi. Onneksi miehesi oli paikalla. Kokeeko miehesi kaveri sut kilpailijana?
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja jos jostain leikkimielisestä tönäisystä jätetään elämänkumppani :D
Ei. Jos mies olisi itse tuupannut leikillään, se on tai voi olla eri asia kuin että antaa kaverinsa tehdä noin.
Ehdoton ei.
Kirjoittamaton herrasmies-sääntö: Toisten naisiin ei kosketa
Jos tönäisi mielestäsi seksuaalisessa mielessä (naisen paikka sängyssä)/väkivaltaisesi eikä leikillään, niin jätä miehesi, jos ei keskustelun jälkeen ymmärrä näkökulmaasi. Tai sitten miehesi jättää ystävänsä.
Omakohtaisella kokemuksella jättäisin ja olisin vihainen. Hän ei arvosta sinua. Olet räsynukke, lelu, tavara miehellesi. Näköjään kaverikin saisi lainata ja tehdä sinulla mitä vain. Sinulla ei ole mitään koskemattomuutta tuossa seurassa ja olet yleinen hyödyke.
Olisin ottanut leikilläni suihin mieheni kaverilta.
Mun vaimon kaveri teki minulle just noin. Jätin vaimoni. SIKA!
Miehillä mielessä sinun aukkojesi rassaus. Ehdottele kimppaa. Muna pimpassa ja pepussa tuntuu hyvältä.
Herrajumala mitä kommentteja. Ei ole ihme jos jengi on sekaisin ja pelkää kaikkea, jos tuollaisesta hermostutaan. Jos kaveri on niin hyvä ystävä, että hänellä on pääsy sängyn liepeille ja hän - toivon mukaan ystävällismielisesti ja leikillä - tönäisee siihen sängylle ap:n, niin eihän tuossa ole mitään.
Jättäisin miehen, koska antaa kaverin tehdä noin.