Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tästä tulla mitään?

Vierailija
09.09.2013 |

Tapasin itseäni 14 vuotta vanhemman miehen. Olen reilu kolmekymppinen nainen. Lähdin treffeille vailla mitään suurempia odotuksia.

Treffit meni yli odotusten. Meillä oli ihan tolkuttoman hauskaa. Naurettiin niin että välillä valui vedet silmistä.
Mies oli kohtelias ja oikeasti todella hauska, fiksu ja hyvännäköinenkin.

Ongelma on että kyseessä on todella varakas herra, jolla reippaasti omaisuutta. Mies on kansainvälisessä firmassa johtotehtävissä. Mä taas olen eronnut yksinhuoltaja, jonka tulot on vajaa 3000 e kk, eli ei mitenkään voi sanoa mua hyvätuloiseksi. Miestä tämä nyt ei tuntunut haittaavan, mutta mulle tämä on vähän ongelma. Mä en halua olla mikään golddigger. Enkä koskaan ole ollut miehen elätettävänä. Voiko tälläiset elämät yhdistää? Mies haluaisi todella paljon aloittaa mun kanssa vakavamman suhteen ja mäkin olen ihastunut ja kuljen nykyään kestohymy naamalla kaiket päivät. En mulla ole koskaan varaa pitää samanlaista elintasoa yllä kuin tällä miehellä.

Ikäerokin hiukan mietityttää, tosin fyysisesti mies on todella hyvässä kunnossa koska urheilee ja treenaa paljon.

Stressaanko suotta vai eikö tämä ole ihan aiheellista pohdintaa? Tiedän että mies tahtoo vakiintua ja perustaa perhettä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steressaat ihan suotta. Jos teillä kerran yhdessä on hyvä olla, niin miksi antgaa moisen asian, kuin rahan ja omaisuuden vaicata päätä. Jos jopa niin pitkälle päädytte, että hynttyyt yhteen laitatte niin vaadit sitä avioehtoa. Silloin ei mieltäsi voi painaa miehen hankittu omaisuus.

Vierailija
2/14 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan! Jos kerran teistä tuntuu hyvältä, niin miksi miettiä. Ei sun tarvii miettiä tollasia golddigger-ajatuksia. Voittehan te itse maksaa elämänne. Ei kai tarvii heti muuttaa yhteen tms. Ja mitä sitten? Huolehdit vaan, että jos suhde loppuu niin pystyt elättämään itsesi ja perheesi. Ei ikä sillä tavalla ole tärkeää, jos toisen kanssa tuntuu hyvältä. Älä jätä elämää elämättä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein että teillä on vasta yhdet treffit takana???

En olisi huolissani ikäerosta tai rahoista niinkään ...mutta jos mies haluaa heti kovasti vakavampaa niin olisin ainakin varovainen. Siis ettei olis esim kauhean omistushaluinen tai mustis tms??

Vierailija
4/14 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä osaat elättää itsesi. Tienaat omat rahasi, et elä siivellä. Jos hommasta jotain tulee, niin sun elintaso nousee, mutta annat sille miehelle vastineeksi perhe-elämää.

Tosin ikäero, vaikka alkuun viihdytäänkin, on isohko.

Jossain se käy selkeästi esiin. Kun tajuat olevasi viisikymppisiä juhlivan miehen vaimo. *puistatus* (Siis omakohtainen kokemus aiheesta...)

Vierailija
5/14 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ollaan tavattu muutamia kertoja.

Musta tuntuu et mulla on jotenki niin hirveet suojaukset päällä rankan avioeron jäljiltä etten osaa nauttia mistään vaan pelkään heti pahinta :(

ap

Vierailija
6/14 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ootte tavanneet vasta muutamia kertoja, niin sulla ei ole mitään kiirettä päättää, haluatko jotain vakavampaa tai muutatteko yhteen tms. Nyt tutustutte rauhassa ja kattelet, miltä suhde alkaa tuntua. Jos sulla on lapsiakin, niin ei kannata tehdä mitään äkkinäisiä liikkeitä, yhteenmuutto ja vakava suhde on iso muutos myös lapsille.

Mä ymmärrän, että ikäero mietityttää, vaikka sen ei tarvitse este suhteelle ollakaan. Onko miehellä perhettä ennestään? Lapsia?

Taloudelliset asiat eivät minsuta ole este suhteelle, jos muuten menee hyvin. Sen kyllä ymmärrän, että jos mies seurustelu aikana haluaa jatkuvasti vaikkapa matkustella ja käydä kalliissa ravintoloissa, joissa sinulla ei olisi varaa käydä, niin tulee kyllä ikävä fiilis, jos kokee, että toinen joutuu kustantamaan kaiken ja sellaisia juttuja, joihin itsellä ei olisi varaa. Tai jos mies odottaa sinun kustantavan omat menosi (mikä on olisi ihan ok) ja hänen elintasonsa on sellainen, johon sinun varat ei riitä, niin se voi muodostua ongelmaksi.

Vierailija
7/14 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet löytänyt mukavan miehen, niin ole onnellinen ja nauti ja jätä tuommoiset turhat pohdinnat ikäeroista yms. syrjään, nauti! Mitä voit hävitä? Joudut toki miettimään, miten elämää eletään ja miten edetään, kun sinulla on lapsia, joiden etu on tärkein! Tuntuuko mies liian ihanalta ollakseen totta? Niinkin voi olla! Etene rauhallisesti ja katso, miltä mies pidemmän tuttavuuden jälkeen tuntuu! Voi pohtia, miksi sen ikäinen mies on perheettä ja vapaana, jos kerran ihanakin on.... Älä ala liian nopeasti mitään perheitä perustamaan, sitten ainakin olet kiinni jollakin tavalla! Onnea suhteellenne!

Vierailija
8/14 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:56"]

Jos olet löytänyt mukavan miehen, niin ole onnellinen ja nauti ja jätä tuommoiset turhat pohdinnat ikäeroista yms. syrjään, nauti! Mitä voit hävitä? Joudut toki miettimään, miten elämää eletään ja miten edetään, kun sinulla on lapsia, joiden etu on tärkein! Tuntuuko mies liian ihanalta ollakseen totta? Niinkin voi olla! Etene rauhallisesti ja katso, miltä mies pidemmän tuttavuuden jälkeen tuntuu! Voi pohtia, miksi sen ikäinen mies on perheettä ja vapaana, jos kerran ihanakin on.... Älä ala liian nopeasti mitään perheitä perustamaan, sitten ainakin olet kiinni jollakin tavalla! Onnea suhteellenne!

[/quote]

Kiitos :)

Mies on omistanut elämänsä uralleen ja eronnut pari vuotta sitten. Asunut ympäri maailmaa. Ja sanoi ettei tässä vaiheessa elämää ihan kiva enää riitä. On ollut parisuhteessa pitkään uraorientoituneen naisen kanssa jolle lastenteko ei olut vaihtoehto. Kaipa vanhemmiten mies on alkanut kaivata elämäänsä perhettä ja reissaaminen ja työ riittää.

Mua naurattaa se miltä me näytetään yhdessä. Mä olen risoissa tennareissa kulkeva hipsteri ja tää herra on pukupäällä sliipattu bisnesmies :) Ollaan varmaan näytetty aika hupaisalta viikonloppuna kun oltiin yhdessä syömässä ja kovaäänisesti naurettu ja käkätetty. Oikein epäsuhta parivaljakko.

Ehkä mä vaan lopetan stressaamisen ja nautin :) ja katon mitä tästä tulee.

Kiitos vastauksista :)

AP

Vierailija
9/14 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jos joku tuntuu ja kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta - kannattaa olla skarppina ja varuillaan.

Hyvin innokkaasti heti alusta asti sitoutumista toivova mies on usein kontrolloiva ja mustasukkainen (kiire saada toinen itselleen).

Yksi mikä minua myös mietittytäisi: mikä on miehen parisuhdehistoria? Onko eronnut ja ns. toisella kierroksella (tämä ihan ok ja normaalia) vai aikooko nyt vasta asettua aloilleen ja perustaa perheen (osaako enää rauhoittua ja elää parisuhteessa ja perhe-elämää)? Jos kertomasi mukainen mies vaeltelee vielä tuossa iässä vapaana niin yleensä miehessä on jotain pahasti pielessä.

Älä nyt missään nimessä heivaa miestä, mutta älä säntää mihinkään kovin nopeasti. Tarkkaile tilannetta ja etene rauhallisesti.

Vierailija
10/14 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ällöttäis harrastaa seksiä vanhuksen kanssa. Ajattele kymmenen vuoden päästä. Hyi! Oletko ruma vai miksi et saa oman ikäistäsi miestä?

Vierailija
11/14 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina pitää suojata itsensä vaikka kaikki olis hyvin. Ei kannata laittaa heti kaikkia toiveitaan näytille. Ja kokemuksesta voin todeta, että onnistumisiakin on, mutta noin vanhaksi päässyt ei ihan samalla tavalla tule isyyttä sisäistämään jos joskus perheen perustaisitte. Enkä nyt tarkoita pelkkiä negatiivisiä juttuja vaan voi olla jopa liian omistautuva omalle lapselle ja jää sit kumppanikin vähemmälle.

Vierailija
12/14 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3000 e tuloilla olet hyvin toimeentuleva, et mikään köyhä, haloo. Mulla on 15 v vanhempi rakas ja juhlittiin 50-juhlia joku kuukausi sitten, ei puistattanut yhtään. Sängyssä mies on peto... Iske kiinni vaan.

Vierailija
13/14 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tienaat kuitenkin 3 tonnia, et käytä miestäsi hyväksesi.

Mun entinen työkaveri 25 vuotiaana rakastui itseään 17 v vanhempaan mieheen. Miehellä oli jo lähes aikuinen lapsi, omaisuutta, hyvä asema, pitkät opiskelut takana, pelasi golffia hyvässä tasossa jne.

Täydellinen pakkaus.

Ystävä jätti baarit sikseen, perustivat perheen, mies oli mukana hyvin kunnes täytti 50 v, tuli 50 villitys. Vielä muutaman vuoden katsoi ja sitten mies alkoi väsymään. Ikä tuli päälle, kun ex-työkaveri oli itse vielä virkeä. Mies ei lapsien kanssa jaksanut tehdä mitään, tykkäs makaa sohvalla ja katsoa telkkaria.

Lopulta löysi firman juhlista oman ikäisensä ja nyt heillä on tosi mukavaa yhdessä.

Tämä ex on ollut siitä asti yksin, erosta on nyt muutama vuosi, koska hänellä on aina ollut naiset nuorempia ja 2 kertaa eronnut mies, jolla kunto on heikko ei ole kovin hyvä millään markkinoilla. Ehkä 10 v päästä.

Muista että miesten kunto kaikessa tippuu naisia nopeammin, miehet kuolevat aikaisemmin. Ehkä mies etsii sinussa tulevaisuuden hoitajaa.

Mutta takana yhdet treffit, joten nauti elämästäsi.

Vierailija
14/14 |
09.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 11:00"]

Mua ällöttäis harrastaa seksiä vanhuksen kanssa. Ajattele kymmenen vuoden päästä. Hyi! Oletko ruma vai miksi et saa oman ikäistäsi miestä?

[/quote]

:D Anteeks mut mitä vittua?? Tän kirjottajan pitää olla todella hullu...

AP, Katso rauhassa. 15 v ei ole ikäero eikä mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä