Missä iässä huomasit laadukkaiden kumppaniehdokkaiden kadonneen markkinoilta
ja vähän vanhemmat voisivat myös kertoa, missä vaiheessa huomasit heidän palanneen takaisin sinkkukuvioihin?
Toisin sanoen milloin on vaikeinta löytää kunnon kumppania perheenperustamiseen?
Kommentit (34)
Ei tuohon ole mitään universaalia vastausta. Aina ihmisiä eroaa, kaiken ikäisinä ja eri elämäntilanteissa.
Olen itse ollut teini-ikäisestä saman kumppanin kanssa kun taas ystävälläni on menossa kolmas kumppani.
Opiskeluaikana ne suurin osa pariutuivat ja sitten sen jälkeen onkin ollut todella vaikea ketään vapaata asiallista löytää. Eipä niitä juuri sinkkukuvioihin ole senkään jälkeen palannut niitä hyviä miehiä, huonompia kyllä.
44-vuotiaana huomasin koko asian olevan itsepetosta, ei ole koskaan ollutkaan eikä onneksi tarvitse enää lisääntyä. Mutta ainahan voi tyytyä vähempään.
Suunnilleen 25-vuotiaana huomasin kaikkien pienten, pehmeiden ja lämpimien naisten kadonneen.
Jäljellä oli vain pitkät, siiderin kanssa läträävät pinnalliset jääprinsessat. Noh, paremman puutteessa kokeilin sellaista ja kadun edelleen.
Jos puolet pareista eroaa, eli 30 000 ihmistä eroaa vuosittain. Heistä puolet on miehiä. Ei kai kaikki 15 000 voi olla ei-laadukkaita.
Minun mieheni vaihtoi minut toiseen 20 vuoden jälkeen. Pidän itseäni erittäin laadukkaana, vaikka olen eronnut.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 10:02"]
Opiskeluaikana ne suurin osa pariutuivat ja sitten sen jälkeen onkin ollut todella vaikea ketään vapaata asiallista löytää. Eipä niitä juuri sinkkukuvioihin ole senkään jälkeen palannut niitä hyviä miehiä, huonompia kyllä.
[/quote]
Itse olin "toisella kierroksella" vähän vajaa kolmikymppisenä, lapsettomana naisena, ja deittailin lähinnä akateemisia miehiä - ei oikeasti ollut mikään kriteeri, mutta yliopistokaupungissa ja tietyissä paikoissa hengaillessa näitä vain tuli vastaan. Todella asiallisia miehiä olivat suurimmaksi osaksi, muutamalla toki vielä huomattavasti omiani pahempia traumoja erosta. Mutta joukossa oli myös näitä, jotka oikeastaan kaipasivat vakavampaa parisuhdetta ensimmäistä kertaa kolmikymppisenä olematta todellakaan mitään lassukoita. Ja "se oikeakin" kyllä sitten joukosta löytyi.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 09:43"]
Ei tuohon ole mitään universaalia vastausta. Aina ihmisiä eroaa, kaiken ikäisinä ja eri elämäntilanteissa.
Olen itse ollut teini-ikäisestä saman kumppanin kanssa kun taas ystävälläni on menossa kolmas kumppani.
[/quote]
Et ole varmaan kokeillut tarjontaa kovin ahkerasti kun on ilmeisesti ekalla tärpännyt.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 10:02"]
[/quote]
Amikset 20+, amk vähän myöhemmin ja akateemiset 30+. Tosin akateemisistakin lääkärit ja muut ammattiinopiskelevat pariutuvat monesti nuorempina.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 11:06"]
Suunnilleen 25-vuotiaana huomasin kaikkien pienten, pehmeiden ja lämpimien naisten kadonneen.
Jäljellä oli vain pitkät, siiderin kanssa läträävät pinnalliset jääprinsessat. Noh, paremman puutteessa kokeilin sellaista ja kadun edelleen.
[/quote]
Voi elämä. Luuletko tosiaan että ihmisen pituus kertoo jotain hänen luonteestaan.
En osaa sanoa kun itse löysin kumppanin 20-vuotiaana (nyt ollaan 35), mutta kyllä koko ajan osa kavereistani on sinkkuja (sekä miehiä että naisia) ja näistä suurin osa ihan laadukkaista, vain pari sellaista joiden kohdalla olen oikeasti ihmeissäni jos joku pysyvämpi kumppani ikinä heille löytyy. Iso osa on pariutunut opiskelu-/jatko-opiskeluaikana, eli siinä 20-30-vuotiaina mutta osa nuorempina ja osa vanhempina.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 12:42"]
Voi elämä. Luuletko tosiaan että ihmisen pituus kertoo jotain hänen luonteestaan.
[/quote]
Kyllä pituus voi kertoa paljonkin.
Eikö lyhyehköjen miesten kohdalla esim. ihan yleisesti puhuta Napoleon -kompleksista.
Kokemukseni mukaan samankaltaista ilmiötä saattaa esiintyä naisilla kääntäen.
Tässä on vielä sekin huono puoli, ettei pieniä naisia tunnu palautuvan kiertoon! Eli nk. toiselle kierrokselle vapautuu näitä pitkiä ja kylmiä naisia, kuten omani. Pienistä ja lämpimistä pidetään kiinni kynsin hampain. Olisi kiinnostavaa tietää, ovatko muut tehneet samankaltaisia havaintoja.
Joku voisi peräti tutkia sinkkuuden ja pituuden suhdetta, ellei moista ole vielä tajuttu analysoida.
Suositeltavaa on avioitua 30v mennessä, jos haluaa hyvän aviomiehen.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 23:32"]
Paradoksaalinen kysymys... tarkemmin ajateltuna sellaisia ei ole tainnut olla tarjolla koskaan meikäläiselle.
[/quote]
Samma här
Markkinoilla kuhisee jatkuvasti ja vaihtuvuus on suurta. Toisaalta, yleensä varsinkin miehet napataan suhteesta suoraan. Valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="21.01.2014 klo 17:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2013 klo 23:32"]
Paradoksaalinen kysymys... tarkemmin ajateltuna sellaisia ei ole tainnut olla tarjolla koskaan meikäläiselle.
[/quote]
Samma här
[/quote]
Ainakaan sukupuolesta tässä ei voi olla kyse. Toisesta ketjusta opimme runsaiden yläpeukkujen kear, että seksin saanti ja pariutuminen on aivan yhtä helppoa miehelle ja naiselle. Tämän voi vahvistaa vaikka käymällä Tigerissä illalla.
Eipä niitä mulle oo koskaan ollu tarjollakaan. 20 v
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 12:42"]
[/quote]
Kyllä pituus voi kertoa paljonkin.
Eikö lyhyehköjen miesten kohdalla esim. ihan yleisesti puhuta Napoleon -kompleksista.
Kokemukseni mukaan samankaltaista ilmiötä saattaa esiintyä naisilla kääntäen.
Tässä on vielä sekin huono puoli, ettei pieniä naisia tunnu palautuvan kiertoon! Eli nk. toiselle kierrokselle vapautuu näitä pitkiä ja kylmiä naisia, kuten omani. Pienistä ja lämpimistä pidetään kiinni kynsin hampain. Olisi kiinnostavaa tietää, ovatko muut tehneet samankaltaisia havaintoja.
Joku voisi peräti tutkia sinkkuuden ja pituuden suhdetta, ellei moista ole vielä tajuttu analysoida.
[/quote]
Ei hyvää päivää! Lääkkeet?