Tienaan vajaa 6000 euroa nettona
Mitä suosittelisit minulle sijoituksiksi. Tällä hetkellä vain tuhlaan kaiken minkä saan.
Hävettää tuolaillanen raha ja tuhlaan sen minne vaan.
Kommentit (26)
Aika ihmeellinen olet jos olet päässyt noin hyviin tuloihin ja tarvitsisit täältä sijoitusneuvoja :)
Ja tämä on totta. Joka kuukausi tulee tillle vajaa 6000 euroa. Enkä valita tästä.
Oispa mukava tienata tuon verran. Ei tarviis kituuttaa vuotta / kahta, että saa lisää projektiin osia. Ikä terveyshän tässä loppuu kesken prkl.
Vierailija kirjoitti:
Aika ihmeellinen olet jos olet päässyt noin hyviin tuloihin ja tarvitsisit täältä sijoitusneuvoja :)
Olen ihan tavis. Enkä tiedä mistään sijoitusneuvojista sen enempäää. Voisitko antaa yhteistietoja.
Miten tulot vaikuttaa yhteystietoihin sijoitusneuvojaan?
Itelle jos tulis tuon verran niin laittaisin 2000e kuukaudessa osakkeisiin. 2000 säästötilille ja loput menisi normaalielämiseen (asuminen, ruoka, laskut, auton kulut, ulkona syöminen, leffassa käynti ym)
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän vuosituloiksi.
Näin sinkulle ihan ok.
joopa joo ja mä tienaan joka kuukausi vajaa 50 000 nettona. Juu juu. Mihin sijoittaa, miten kirjoittaa mitä kirjoittaa mitä tehdä häh.
Tuo muuten on totta. Huomioi sana "vajaa". Yksikin euro on vajaa 50 000 e.
Mihin kaikkeen keksit tuhlata sen kaiken rahan? Mulle tulee nettona käteen nelisen tonnia, enkä tiedä mihin sen kaiken rahan oikein pistäisin.
Onkohan hieman väärä paikkakysellä asiantuntevia sijoitusneuvoja av-palstalta? Käy juttelemassa muutaman sijoitusneuvojan kanssa ja lue kirjallisuutta/artikkeleita. Josk kaikki menee 6000 euron/kk nettopalkasta, olisi ensimmäinen neuvo säästää puskurirahasto=3-6 kk px pakolliset kuukausimenosi.
Vierailija kirjoitti:
Itelle jos tulis tuon verran niin laittaisin 2000e kuukaudessa osakkeisiin. 2000 säästötilille ja loput menisi normaalielämiseen (asuminen, ruoka, laskut, auton kulut, ulkona syöminen, leffassa käynti ym)
Millaisiin osakksekseisiin?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan hieman väärä paikkakysellä asiantuntevia sijoitusneuvoja av-palstalta? Käy juttelemassa muutaman sijoitusneuvojan kanssa ja lue kirjallisuutta/artikkeleita. Josk kaikki menee 6000 euron/kk nettopalkasta, olisi ensimmäinen neuvo säästää puskurirahasto=3-6 kk px pakolliset kuukausimenosi.
Ja mistä noita sijoitusneuvoja tapaa? Mistä löydät hyvän sijoitusneuvojan?
Olen yksinäinen eikä mulla mitään tukiverkkoa sijoitusten suhteen.
Rahaa on mutta ei neuvoa toistaiseksi
Ja tämä tarina olikin sitten ihan tosi :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tarina olikin sitten ihan tosi :D :D
Tiedätkö mikä naurattaa, kun tämä ihan oikeasti on tosi, ja tässä tilanteessa tämä ollaan.
Siis ihan oikeasti mulla on 6000 euron nettotulot enkä tiedä mitä niillä tekisin. Tässä tilanteessa ollaan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeasti mulla on 6000 euron nettotulot enkä tiedä mitä niillä tekisin. Tässä tilanteessa ollaan nyt.
Mulla on ylikin. Mulla on jo tarpeeksi rahaa lasten koulutukseen, talo sekä auto. Mökit, veneet ei kiinnosta, sillä ne eivät tekisi minua onnellisemmaksi. Rahaa ei kumminkaan ole tarpeeksi, että voisi tehdä jotain, millä olisi oikeasti merkitystä elämän muuttamiseen = kartano ja palvelusväki. Olemme siis selkeästi uhreja. Yhteiskunta apuun heti.
Mistä tienaat sen?