Juutalaisudesta.Onko sinulla henkilökohtaisesti jostain juutalaisia vastaan?
Kerro vaan,niin leviää muidenkin tietoon.Maailman väestöstä about 1.2% on juutalaisia.Todella pieni vähemmistö.
Kommentit (15)
Joo, mutta maapallon rahoista on suurin osa heikäläisten hallussa tai muuten määrättävissä. Hassu juttu, mutta ei mulla silti ole mitään juutalaisia vastaan sinänsä. Heidän pyhässä kirjassaan kirjoitetaan kyllä aika rumiakin juttuja muista ihmisistä, sekään ei ole mun mielestä kivaa, mutta en tuomitse koko uskontokuntaa sen takia, en usko että tottelevat orjallisesti vanhoja kääröjään.
Kaikki juutalaiset jotka tunnen, ovat laskelmoivia ja rahanahneita, eli heidän maineensa ei sinänsä ole mitenkään tuulesta temmattua. En tarkoita nyt uskovaisia juutalaisia, vaan syntyperäisiä sellaisia. Halveksivat kristittyjä ja ovat röyhkeitä.
Joskus tuli tv:sta joku ohjelma juutalaisista ja niiden kosher-ruokavaliosta. Eläinten teurastustapa tuntui tosi julmalta eli kaula vedetään auki ja valutetaan veri pois. Siinä ne eläimet ainakin sätki aika pitkään ennen kuin kuolivat lopullisesti. En sitten tiedä mikä on totuus. Tietääkö kukaan tästä enempää?
Ei ole, todellakaan. Hienoja ihmisiä, mutta muslimit on aivotonta paskasakkia.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 00:35"]Juutalaissaippua on hyvää.[/quote]
Oletpas sinä vitsikäs. Jos sinusta ja perheestäsi olisi tehty keskitysleirillä saippuaa, nin tuskin asenteesi olisi samanlainen. Normaali ihminen ei edes vitsaile tuollaisista asioista.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 00:41"]
[/quote]
Minusta taas muiden uskontojen kuin omansa haukkujat ovat aivotonta paskasakkia. Ikävää, että Suomessakin on sellaista porukkaa.
Ai niin, mutta nythän joku persu kommentoi, että olen rasisti, kun vastasin tuolla tavalla kunnon suomalaisen rasistiseen kommenttiin (kyse on siis lapsenomaisesta "käänteispsykologiasta").
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 00:50"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 00:41"]
[/quote]
Minusta taas muiden uskontojen kuin omansa haukkujat ovat aivotonta paskasakkia. Ikävää, että Suomessakin on sellaista porukkaa.
Ai niin, mutta nythän joku persu kommentoi, että olen rasisti, kun vastasin tuolla tavalla kunnon suomalaisen rasistiseen kommenttiin (kyse on siis lapsenomaisesta "käänteispsykologiasta").
[/quote]
Juurihan tuo kehuu juutalaisia. Islamia kukaan täyspäinen edes laske uskonnoksi.
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="09.09.2013 klo 00:35"]Juutalaissaippua on hyvää.[/quote]
Oletpas sinä vitsikäs. Jos sinusta ja perheestäsi olisi tehty keskitysleirillä saippuaa, nin tuskin asenteesi olisi samanlainen. Normaali ihminen ei edes vitsaile tuollaisista asioista.
[/quote]
Muslimit vitsailee. Olen kuullut hlökohtaisesti.
Ihmetyttää juutalaisten jatkuva itsekorostus ja esim. Suomen valtion uhkailu natsikortilla...sodasta on nyt 60 vuotta, eikö voisi pikku hiljaa antaa asian jo olla? Kuoli siellä muitakin kuin juutalaisia!
En mä taida ees tuntea ketään juutalaista... Yleisellä tasolla puhuen ehkä ärsyttää se heidän "me olemme Jumalan ainoa oikea valittu kansa" -paska mitä jauhavat. Samoin ne ikuiset natsijutut. Okei, hirveää se oli ja pitääkin puhua ja kertoa jälkipolville mutta come on... Oli siellä leireillä muitaki, esim. homoja ja kehitysvammaisia eikä heistä kukaan vaahdonnut niin paljon.
http://en.wikipedia.org/wiki/Action_T4
Vastaajan numero 13 oli pakko vielä tää linkata tähän. Aivan järkyttävää touhua enkä muista nähteeni yhtäkään dokumenttia aiheesta. Aina vaan juutalaiset, juutalaiset, juutalaiset...
Katsokaas mammat leffa nimeltä Poika raidallisessa pyjamassa. Löytyy mm Netflixistä. Vähän erilainen näkökulma aiheeseen...
Ei minulla ole juutalaisia eikä kristittyjä, taolaisia, muslimeja jne vastaan. Jokainen saa uskoa juuri sellaiseen jumalaan tai olla uskomatta kuin itse haluaa. Sen sijaan minulla on paljonkin rasisteja, talousliberalisteja, sionisteja ja uskonnollisia fundamentalisteja vastaan.
Ei kyllä ole. Uskontoja vastaan sinänsä on, kun olen ateisti. Suvaitsen kuitenkin kullekin omat uskomuksensa, jos he niiden avulla saavuttavat jotain parempaa itselleen.