Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko mieluummin isotissinen ja lihava vai pikkutissinen ja normipainoinen?

Vierailija
23.08.2020 |

Niin.

Kommentit (31)

21/31 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluiten tällainen kuin olen, eli normaalipainoinen ja keskikokoiset rinnat. Tätä vaihtoehtoa et antanut.

Vierailija
22/31 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ottaisin aina ennemmin hoikan mutta pienitissisen.

Isot tissit ovat aika yliarvostettuja. Naisten tissit ei sitä paitsi voi olla liian pienet, mutta ne voivat olla LIIAN suuret. Sekin kertoo kaiken olennaisen.

Älä kaunistele. Kyllä ne voivat jonkun makuun olla liian pienet. Mutta mitäs sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit ovat aika yliarvostettuja. Naisten tissit ei sitä paitsi voi olla liian pienet, mutta ne voivat olla LIIAN suuret. Sekin kertoo kaiken olennaisen.

Sä taidat miehenä ottaa vaan toisia miehiä

Vierailija
24/31 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kaunistele. Kyllä ne voivat jonkun makuun olla liian pienet. Mutta mitäs sitten.

No onhan pienet tissit turhia. Vähän kuin pieni penis. Mitä helvettiä niillä muka tekee?

Ap

Vierailija
25/31 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten olisin sellainen kuin nuorena eli normaalipainoinen D-kupin rinnoilla. Pienet rinnat eivät läheskään aina ole kauniimmat kuin isot. Joka tapauksessa, jos oon taas joskus hoikka, ei mulla pienet rinnat tule olemaan eikä ole silikoneja. Mulla ei ole pienirintaisen identiteettiäm

Vierailija
26/31 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan pienet tissit turhia. Vähän kuin pieni penis. Mitä helvettiä niillä muka tekee?

Ap

Pienet, kiinteät ja terhakat ovat eniten omaan makuun.

Vierailija
27/31 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä tälle omallekaan penikselle mitään käyttöä keksinyt. Ei se edes seiso.

Ap

Vierailija
28/31 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pienet, kiinteät ja terhakat ovat eniten omaan makuun.

Vaan kaikki pienet rinnat eivät ole automaattisesti kiinteät ja terhakat tai pysy kiinteinä ja terhakoina. Olen käynyt uimahallissa monta kertaa.

Vierailija
29/31 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten olisin sellainen kuin nuorena eli normaalipainoinen D-kupin rinnoilla. Pienet rinnat eivät läheskään aina ole kauniimmat kuin isot. Joka tapauksessa, jos oon taas joskus hoikka, ei mulla pienet rinnat tule olemaan eikä ole silikoneja. Mulla ei ole pienirintaisen identiteettiäm

"pienirintaisen identieetti" "suuririntaisen identiteetti" hahhah. Mun identiteetti rakentuu kyllä ihan muille asioille kuin tissien kokoon. Naisellisuuskaan ei ole tissien koosta kiinni.

Vierailija
30/31 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ilman muuta mieluummin hoikka ja pienitissinen. Isot luomurinnat roikkuu ja hikoilee tissien alta. Enkä voi juosta enkä hyppiä ollenkaan. Inhoan sitä tunnetta kun tissit pomppii, esimerkiksi tänään veneajelulla aallokossa. Pidän yölläkin rintaliivejä koska inhoan kun tissit "valuu" kainaloihin ja muutenkin menee menojaan. Silarit on ihan eri asia kuin luomurinnat, ne ovat kiinteät.

Vierailija
31/31 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluiten olisin sellainent kuin nuorena eli normaalipainoinen D-kupin rinnoilla. Pienet rinnat eivät läheskään aina ole kauniimmat kuin isot. Joka tapauksessa, jos oon taas joskus hoikka, ei mulla pienet rinnat tule olemaan eikä ole silikoneja. Mulla ei ole pienirintaisen identiteettiäm

"pienirintaisen identieetti" "suuririntaisen identiteetti" hahhah. Mun identiteetti rakentuu kyllä ihan muille asioille kuin tissien kokoon. Naisellisuuskaan ei ole tissien koosta kiinni.

Tarkoitan sitä, että kokisin pienet rinnat oudoiksi itselläni. Ei mun identiteetti muuten ole mun ulkoisen olemuksen varassa, en ajattele koko ajan, onpas mulla isot tissit. Puhuin kehonkuvasta en henkisestä identiteetistä. Saan kuitenkin olla niistä ylpeä ja niin saa olla pienemmälläkin rintavarustuksella siunattu. Täällä yökötellään monesti isoille rinnoille, tuntuu ikävältä. Mutta miehet pitävät myös isoista rinnoista. En kokisi itseäni naiselliseksi pelkillä nänneillä tai a-kupin rinnoilla, mutta joku voi kokeakin ja oikeasti ollakin naisellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan