Olisitko mieluummin isotissinen ja lihava vai pikkutissinen ja normipainoinen?
Kommentit (31)
Jälkimmäinen.
Mut oikeesti olen 170cm
90-70-100
Jälkimmäinen. Jos saisin laihdutettua liikakilot pois, mulla oliskin ihan suht hyvänkokoset tissit (kuppikoko A tai B liivin mallista riippuen). Riipparit ne on ollu kyl aina painosta riippumatta, mutta olis kivempi jos olus B-kupin riippikset ku nää nykyiset G:t. Eikä oo ees kymmeniä kiloja ylipainoo, mulla vaan kertyy rintoihin rasva :/
Olisin laiha nöpötissinen ja kävisin ottamassa GG tisut virosta.
Jälkimmäinen tietysti. Hölmö kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Jälkimmäinen tietysti. Hölmö kysymys.
Tai ehkä hölmö vastaus.
Ap
Minä olen pienimunainen ja isovatsainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olet kuumaa tavaraa GayMarkkinoilla. Mailan imijää ja panoluukkua tarvitaan aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOlet kuumaa tavaraa GayMarkkinoilla. Mailan imijää ja panoluukkua tarvitaan aina.
Kiva kuulla :)
Ap
Pienet rinnat ovat paljon kauniimmat kuin isot!
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sehän nyt on sanomattakin selvää. Sinulla on myös kynäniska ja olematon leuka.
Miehenä ottaisin aina ennemmin hoikan mutta pienitissisen.
Isot tissit ovat aika yliarvostettuja. Naisten tissit ei sitä paitsi voi olla liian pienet, mutta ne voivat olla LIIAN suuret. Sekin kertoo kaiken olennaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApOlet kuumaa tavaraa GayMarkkinoilla. Mailan imijää ja panoluukkua tarvitaan aina.
Kiva kuulla :)
Ap
Laita viestiä.
Fistaansunanusta@gmail.com
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSehän nyt on sanomattakin selvää. Sinulla on myös kynäniska ja olematon leuka.
Kyllä, ja mulla on myös tissit.
Ap
Jälkimmäinen. Olen kokenut molemmat, viihdyn tässä kropassa paljon paremmin.
Näemmä joku huonoitsetuntoinen av-mamma lähti vastailemaan nimissäni. Taisi osua pahasti tämä aloitus. 🙊
Ap
Vierailija kirjoitti:
Näemmä joku huonoitsetuntoinen av-mamma lähti vastailemaan nimissäni. Taisi osua pahasti tämä aloitus. 🙊
Ap
Hei, äläviitsi esiintyä minuna. Onhan se nyt selvää, että jos on sinut itsensä kanssa, ei tee tällaisia avauksia.
Ap
Olen ylipainoinen isoilla rinnoilla. Olisin mieluummin normaalipainoinen pienillä rinnoilla.
Mieluummin pienirintainen, koska rinnat eivät häiritse liikuntaa ja pysyvät kauniina myös vanhempana.