Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa vanhemmillenne rauha elää omaa elämäänsä

Vierailija
23.08.2020 |

Vanhemmilla on oikeus omaan elämään, aikuiset lapset ja heidän lapsensa eivät ole elämän sisältö.
Emme kaipaa alle kouluikäisiä yökylään tai mökille ja ulkomaanmatkoille kanssamme.
Meidän rahamme menevät meidän elämäämme ja harrastuksiimme.
On mukava tavata ja kyläillä, soitella ja vaihtaa kuulumisia ja harrastaa porukalla. Miniä ei oikein tätä ymmärrä, että nämä ovat meidän rajamme.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyramidihuijari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuret ikäluokat ovat kyllä itsekkäimpiä ikinä. Hoidattivat aikoinaan omat lapsensa omilla vanhemmillaan ja nyt eivät sitten omia lapsenlapsiaan viitsi hoitaa tai edes tavata. Ja se ruumiillinen kuritus mitä harrastivat. Ei siinä. Minä olen omaehtoisesti katkaissut välini tuollaisiin. Mutta sitten vastapainona, älkää sitten vanhoina rääkykö apua meiltä kelvottomilta lapsiltanne. Leikatkaa nurmikkonne ja kolatkaa lumenne itse. Itsekkyyden huippua on myös asua omakotitalossa jota ei jaksa eikä halua itse hoitaa, mutta siihen kyllä lapset sitten kelpaisivat avuksi. Juu ei.

Tämä on surullisin perustelu ikinä: älkää sitten narisko apua. Voi hyvän tähden. Minulla on kaksi lasta, toinen on arkkitehti ja toinen insinööri. Molemmat ovat näin kauniisti ilmaistuna arjessaankin kädettömiä, saatika jossakin hoitotyössä - ei voi edes ajatella. Jos ja kun sairastun vanhetessani, haluan kyllä aivan varmasti ammattilaisen hoitamaan minua, ja tilata itse ne hoivapalveluni valiten 😳

No eipä tässä nyt tuosta ollutkaan kyse, ymmärrät kyllä itsekin. Mutta yritys se on asian päälaellekääntäminenkin.

Vaan mistä? Minä en rupea vanhuusiässä säännölliseksi lapsenpiiaksi, mutta sen enempää en tietenkään odota - enkä todellakaan edes halua - talonmiehiä/hoitajia/kokkeja ammattitaidottomista ihmisistä vastavuoroisesti.

Sinun logiikallasi lapsenlasten satunnainen tapaaminen=säännölliseksi lapsenpiiaksi ryhtyminen. Ja moni vanhus kun sitä pihanhoitoapua kelvottomilta lapsiltaan vaativat, niin hyvähän se on, että sinulle kelpaavat vain ammattitaitoiset puutarhurit. Kukaan ei tässä sinun lisäksi ole ammattimaisista hoitotoimenpiteistä puhunut.

uli uli ja vali vali

ikäluokkavinkuja taas aktivoitui ja teki aloituksen johon saa purkaa katkeruuttaan

Stina-Susannaa alias Niko Laaksosta taitaa nyt eniten nyppiä se, että ne isovanhemmat eivät häneltä sitä apua kaipaa, kun eivät edes välitä tavata.

Perinnön kuluttavat ennen kuolemaansa......................

Pahinta myrkkyä tuolle trollajalle ovat ketjut, joissa esim. kerätään rakkaita muistoja vanhemmista, lapsuudesta ymv.

Vierailija
62/62 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläpä sitten pyydä poimimaan marjoja pensaista, tekemään klapeja, lumitöitä, hakemaan ja viemään sairaalaan. Jne jne jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi