Reikä seinässä
Moikka! Asun vuokralla, asunnossa kolme nyrkin kokoista reikää. Pitääkö mun ilmottaa vuokranantajalle ennenkuin korjautan noi?
Kommentit (11)
Samalla rahalla oisit saanut enemmänkin.
Mitä sitä turhia. Itsekin tein kattoon reiän että sain välikatolla vipeltäville hiirille myrkkyä, kun mitään muuta konstia en keksinyt ja vuokranantajaa ei kiinnostanut kun valitin että se rapina häiritsee. Liimailin ja maalailin sen palan sitten sinne vaan takaisin kun rapinat loppui.
Aikoinaan muuttaessani väliaikaisesti vuokralle asuntojen vaihdon yhteydessä naurahdin vuokrafirman hinnastolle. "reikä, nyrkin kokoinen x euroa, reikä, jalan kokoinen y euroa." ilmeisesti siis on yleisempikin tapahtuma.
Uuden asunnon löytyminen on aina vauhdittunut huomattavasti kun on vuokralle muuttanut vanhan asunnon myynnin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö yksi glory hole riittänyt?
Jos on kolme naapuria.
Ei sinun siitä mitään tarvi ilmottaa, jos korjaat ne. Omaan piikkiin tietysti.
Minä maalarina ole paikkaillut vaikka mitä omassa vuokra-asunnossani. Onhan se vuokranantajalle pelkkää plussaa, että joku korjaa paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitä turhia. Itsekin tein kattoon reiän että sain välikatolla vipeltäville hiirille myrkkyä, kun mitään muuta konstia en keksinyt ja vuokranantajaa ei kiinnostanut kun valitin että se rapina häiritsee. Liimailin ja maalailin sen palan sitten sinne vaan takaisin kun rapinat loppui.
Mitä alapeukutatte, kannattaisiko tehdä vuokranantajana jotain asialle ettei vuokralaisen itse tarvitse alkaa ongelmaa ratkomaan.
Paikkaat ite. Sullot vaikkapa sanomalehdellä tms paperilla kolot täyteen, pakkelia päälle, hiot ja maali päälle
Vierailija kirjoitti:
Jos löit vahingossba ohi, kotivakuutus korvaa.
Kaveri löi suutuspäissään, en kuitenkaan tehnyt rikosilmoitusta koska sovittiin asia ja hän maksaa, joten kotivakuutuskaan ei korvaa. -ap
Jos löit vahingossa ohi, kotivakuutus korvaa.