Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Robotti puhelinmyyjä

Olen typerys
23.08.2020 |

Apua!
Minulle tuli eilen puhelu 09 numerosta. Vastattuani puheluun alkoi tulla agressiivinen myyntipuhe - selvää suomenkielistä puhetta - johon ei voinut väliin mitään sanoa. Tarkoitus oli siis kohteliaasti lopettaa puhelu. Lopetin kuitenkin puhelun kesken. Yritin katsoa kuka soitti palvelusta numeroa jota ei sieltä löytynyt. Minua otti todella päähän sen puhelun aggressiivisuus ja tein jotain todella hölmöä. Soitin takaisi siihen numeroon - 09 aikuinen ja suomenkieli hämärsi ajattelukykyinen. Vastaus tuli, että tähän numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä ( saattoi olla tämä numero ei ole käytössä) - joka tapauksessa normaali suomenkielinen vastaus.
Mitäköhän seurauksia mulle tästä takaisinsoitosta tulee - osaako joku auttaa. Puhelin ei ole älypuhelin. Soitin operaattorille, mutta sieltä ei osattu auttaa. Mitä teen. Toivon asiallisia vastauksia ja kiitos jonetukäteen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
2/5 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään yhdessä ilmaiseksi suomenkielinen tekoäly, että nigerialainen puhelinmyyjä voi huijata sinua suomeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei mitään siitä seuraa. Jos numero on edelleen kännykässäsi,  estä se. 

Vierailija
4/5 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitti aikanaan suomea puhunut "robotti" myyjä. Se kauppasi jotain urheilulehteä ja koitin todeta väliin ettei kiinnosta mutta se litania vaan jatkui. Tulin sitten siihen tulokseen ettei se "robotti" ole kiinnostunut sanomisistani ja suljin puhelimen. Myöhemmin lehdestä sai lukea että just tää lehti oli käyttänyt robottinauhoitusmyyntiä joka ei taida olla suomessa sallittu. 

Vierailija
5/5 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seuraa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi