Siskoni on naispuolinen vastinen "hengenvaarallisesti Lihavan" Steven Assantille ja itkee nyt, miksei kukaan tahdo olla tekemisissä
Äitini on 77 ja viimein häneltäkin meni kupi nurin. Minä taas en tahdo lapsiani siskoni lähelle. Olen yli puolet elämästä elänyt siskon taholta tulleen henkisen ja ajoittain jopa fyysisen väkivallan kanssa, minulta ei enää riitä myötätuntoa.
Sisko siis painaa noin 200 kg ja on käytännössä sängyn vanki, odottaa vain että muut tulisi tuomaan röökiä ja ruokaa ja siivoamaan...palkaksi voisi sitten heitellä tavaroilla ja käskeä nauraen painua he""in.
Kommentit (61)
Mä tiedän myös yhden tavallisen perheen, jossa 5 lapsesta 4 on täyspäisiä. Se yksi on ihan kamala, sadistinen psykopaatti joka on hakannut lapsiaankin. Syytä emme tiedä, jotkut lienevät syntyjään pahoja.
Mainitsit että siskosi on vaarallinen lapsillesi. Onko tämä uhka todellinen vaiko vain päässäsi`?
Kerro lisää siskosi edesottumuksista !
Hengenvaarallisesti lihava- sarjassa kaikille on lapsuudessa tapahtunut jotain traumaattista; on r aiskattu, hakattu, hyljeksitty ym. Itse en suostu uskomaan, että kukaan ihminen on syntyessään paha. Ihmisen pahuus tarvitsee syntyäkseen jonkunlaisen kimmokkeen. En tarkoita että aapeen tarvitsee sietää siskonsa käytöstä. Hyvä, että olette katkaisseet välit noin ikävään ihmiseen.
Kunnallinen kotihoito voi yleensä järjestää palveluita jos te omaiset olette uupuneita hänen auttamiseensa - mitä en ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Virukoon läski omissa läskeissään ja nesteissään. Hyi he lv et ti, mikä olio.
Olio? Ymmärrän nimityksen käytöksen kannalta, mutta lihavuus ei tee kestään "oliota".
Ulkopuolista apua sisko tarttee.
Naisilla ei ole empatiaa ainakaan toisiaan kohtaan.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Mainitsit että siskosi on vaarallinen lapsillesi. Onko tämä uhka todellinen vaiko vain päässäsi`?
Meinasi katkaista lapsena kaveriltaan niskat ja heittelee ap.ta sekä tämän vanhaa äitiä tavaroilla, tuollaisenko laskisit lasten lähelle?
Sinä olet tietysti se vaarallisin sisarus. Koskaan ei ole hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Hengenvaarallisesti lihava- sarjassa kaikille on lapsuudessa tapahtunut jotain traumaattista; on r aiskattu, hakattu, hyljeksitty ym. Itse en suostu uskomaan, että kukaan ihminen on syntyessään paha. Ihmisen pahuus tarvitsee syntyäkseen jonkunlaisen kimmokkeen. En tarkoita että aapeen tarvitsee sietää siskonsa käytöstä. Hyvä, että olette katkaisseet välit noin ikävään ihmiseen.
Tarkoitat, että koska itse et ole nähnyt/suostunut näkemään sellaista tilannetta, ilmiötä ei voi olla olemassa. Kuinka monta vuotta ja vuosikymmentä itse olisit valmis "hyvittämään" lapsuudenaikaisia oletettuja kokemuksia?
Ihmisen aivojen rakenteessa muuten voi olla jotain vinksallaan, ja aivan sattumalta eikä esimerkiksi koska olisi hakattu päähän lapsena.
Pahoittelen, että luin kommenttisi huonosti.
- 52 ("tarkoitat, että koska itse...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas teillä pitkä pinna. Minä en olisi tuollaista ihmispersettä auttanut kertaakaan.
Ajattelet, että on koko ajan ollut yhtä ilkeä? Etkö edes yhtä kertaa olisi auttanut? Miten sitten tietäisit, että on noin kamala?
Kyllä kerran voi auttaa, ihan ketä vain!
Aloittajahan kertoi kuinka ilkeä sisko oli jo lapsuudessa. Sitä tarkoitin, että en todellakaan kotoa lähdön jälkeen olisi käynyt siivoamassa tai kantanut ruokaa tällaiselle kiittämättömälle tyypille.
Ei siinä sarjassa kaikkien taustalla ole mitään suurempaa traumaa kun joku niin väitti.
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan esim. psykopaatit tarvitsevat sekä hyviä kasvuolosuhteita että erityistukea jotta heistä kasvaa kunnollisia ihmisiä eikä mene arpapeliksi. Psykopaattinen tunnekylmyys voi olla jossain ammateissa hyödyllisiä (lentäjä, kirurgi).
Ap:n sisko kuulostaa kyllä ihmiseltä jonka käytöstä on mahdollistettu, eli hän on käyttäytymällä törkeästi ja siitä huolimatta saanut aina haluamansa. Mikä syy hänellä silloin olisi lopettaa? Empatiaan ei voi vedota sellaisen kohdalla jolla ei sitä ole, mutta tekojen loogiset syy-seuraussuhteet hänkin voi ymmärtää. Eli jos käyttäydyt huonosti, siitä seuraa ettet saa sitä mitä haluat.
Siskon pitää antaa lyllertää seinää päin kunnolla että hän saa edes mahdollisuuden tajuta elämän realiteetteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuollaisia ihmisiä on olemassa?
Jokaisella on ihmisarvo ja olemassaolon oikeus, jopa kaikkein epämiellyttävimminkin käyttäytyvillä ihmisillä. Muut eivät sitä määrittele.
Jos tämä ei ole provo vaan totta, niin kuulostaa kyllä tosi ikävältä läheisten kannalta eikä tämä siskokaan kuulosta kovin hyvin voivalta.
Minusta kysymys on hyvä, jos se ymmärretään niin, mikä mahdollistaa sen että jostain on päässyt kehittymään tuollainen ihminen.
Ihminen voi olla psykopaatti, ja silti ymmärtää erittäin hyvin ettei kannata käyttäytyä epätavallisesti jos haluaa elää rauhassa. Valtaosa psykopaateista on sen tainnut oivaltaa. Mutta tämä aikuinen nainen vaikuttaa siltä, että sadismi on hänen harrastuksensa. Silloin ympäristö jostain syystä ei ole pystynyt laittamaan kampoihin, vaan on suorastaan suosinut käytöstä.
Ap, miksi äitisi syöksyi hakemaan tupakkaa kesken ruuan?
Nyt apua. Ei ole iäkkään äitisi ja sinun tehtävä huolehtia siskosta. Kyllä pitää äidin viettää mukava loppuelämä eikä juosta kyykyttävän tyttärensä luona, vaikka kuinka olisi verisukulainen. Kohta teillä kaikilla on vähintään uupumus ja muita ongelmia.
Lääkäriin pitäisi siskon mennä ja sieltä kotiin apuja. Uskomatonta!
Jo samanlainen kuin Assanti niin HYI mikä ihminen, saisi oikeasti kadota vaan pois. Ja mitä heille kuuluu- jaksossa oli edelleen yhtä iljettävä, valehteleva ja kiero aasinaama.