Iso nainen huolissaan etten satuta miestä
Ehkä hölmöä kysymys mutta oon aika isokokoinen (182cm/90kg, oon luontaisesti sellainen jättireisinainen ja muutenkin roteva, en mielestäni kovin lihava) ja tapailemani mies on selvästi pienempikokoinen mutta hyväkuntoinen kyllä.
Uskallanko mä vaikka istua syliin etten rusenna miestä? En siis kuvittele että luut menisi rikki mutta että voi muuten olla epämukava kokemus miehelle.
Kommentit (12)
No kai se mies nyt osaa avata suunsa ja sanoa jos tuntuu että tukehtuu alle.
Vierailija kirjoitti:
No kai se mies nyt osaa avata suunsa ja sanoa jos tuntuu että tukehtuu alle.
Riippuu varmaan siitä, missä miehen suu on. Kannattaa varmaan sopia turvamerkit etukäteen.
Minäkin olen aika isokokoinen. Ensi alkuun mieheni sanoi, että päälle ei jaksa kiivetä, alle ei uskalla mennä ja takaa ei yletä.
Mutta olemme kuitenkin onnistuneet yhteiselossamme.
Ymmärrän ongelmasi, itsekin kieltäydyin samasta asiasta ihan samasta syystä. Joskus 20–21-vuotiaana oli hetken ”ajankohtaisena” miehen syliin päätyminen, mutta kieltäydyin ihan molempien mukavuuden takia – ja tätänykyä olen 29v neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ongelmasi, itsekin kieltäydyin samasta asiasta ihan samasta syystä. Joskus 20–21-vuotiaana oli hetken ”ajankohtaisena” miehen syliin päätyminen, mutta kieltäydyin ihan molempien mukavuuden takia – ja tätänykyä olen 29v neitsyt.
Ihan turhaan!
Mä olen kanssa melko isokokoinen nainen, enkä niinkään ylipainoinen vaan ihan muuten vaan iso. Mun mies on tosi hoikka ja mua pienempi, eikä ole rikki mennyt vaikka tykkään istua sylissä.
Kun ekaa kertaa istuin päällä vähän vähemmissä vaatteissa niin mies kyllä pyysi että voisko hetkeksi nousta pois. Tuli ensin mieleen kamala ajatus että miehestä tuntuu epämukavalta, mutta mies sitten selitti että piti ottaa taukoa ihan muusta syystä ;)
Juuri monet hoikat miehet tuntuu tykkäävän isommista naisista ja siitä kun nainen on päällä...ja hyvä niin koska mä tykkään siitä myös.
möhkönainen31 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan turhaan!
Mä olen kanssa melko isokokoinen nainen, enkä niinkään ylipainoinen vaan ihan muuten vaan iso. Mun mies on tosi hoikka ja mua pienempi, eikä ole rikki mennyt vaikka tykkään istua sylissä.
Kun ekaa kertaa istuin päällä vähän vähemmissä vaatteissa niin mies kyllä pyysi että voisko hetkeksi nousta pois. Tuli ensin mieleen kamala ajatus että miehestä tuntuu epämukavalta, mutta mies sitten selitti että piti ottaa taukoa ihan muusta syystä ;)
Juuri monet hoikat miehet tuntuu tykkäävän isommista naisista ja siitä kun nainen on päällä...ja hyvä niin koska mä tykkään siitä myös.
Tuohan olisi just parasta.
Harmi vaan kun naiset eivät yleensä halua tuota vaan isompikin nainen haluaa tuntea itsensä pieneksi ja heikoksi, ja katselee sitten 200cm/120kg miehiä.
ap:lle vastaan että istut syliin vaan. Oikeasti sillä ei ole juuri mitään merkitystä oletko 90kg vai 65kg. Omien kokemusten pohjalta epämukavinta on jos syliin istuu tosi hoikka nainen, koska on vähemmän "pehmusteita".
Emma K. kirjoitti:
Minäkin olen aika isokokoinen. Ensi alkuun mieheni sanoi, että päälle ei jaksa kiivetä, alle ei uskalla mennä ja takaa ei yletä.
:D
Emma K. kirjoitti:
Mutta olemme kuitenkin onnistuneet yhteiselossamme.
Taidan tuntea sut! Fistailin sua nyrkillä kun minäkään en 18cm munallani ylettänyt reiällesi.
oletko thicc?