Nainen, voisitko tapailla/seurustella 32-vuotiaan miehen kanssa jolta puuttuu kaksi etummaista hammasta ylhäältä?
Muut hampaat olisivat aivan kunnossa, eikä hygieniassakaan olisi mitään vikaa.
En ole koskaan ollut mitään näistä: Jääkiekkoilija, huumeidenkäyttäjä, alkoholisti, tupakoija
Kommentit (25)
Jos olet jääkiekkoilija.
T. Missi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja odotatko tänään erilaisia vastauksia kuin eilen?
Kyllä odotan, sillä eilinen ketjuni oli pääasiassa täynnä jääkiekko -sekä nistijuttuja
Nyt olen erikseen maininnut nuo asiat aloituksessani
AP
No mun vastaus on vieläkin se sama. Eli en. Kuinka monen miehen kuvittelisit seurustelevan hampaattoman naisen kanssa?
En ole "hampaaton", vaan minulta puuttuu kaksi etummaista hammasta ylhäältä.
Muut hampaat ovat kauniit ja valkoisetAP
Esimerkiksi minun
AP
Okei, kuinka monen miehen kuvittelisit seurustelevan naisen kanssa, jolla ei ole etuhampaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä odotan, sillä eilinen ketjuni oli pääasiassa täynnä jääkiekko -sekä nistijuttuja
AP
No mun vastaus on vieläkin se sama. Eli en. Kuinka monen miehen kuvittelisit seurustelevan hampaattoman naisen kanssa?
Esimerkiksi minun
Joo, toki hampaaton mies voisi seurustella hampaattoman naisen kanssa, mutta jos oletus on, että miehellä olisi itsellä hampaat tallella?
AP
Okei, kuinka monen miehen kuvittelisit seurustelevan naisen kanssa, jolla ei ole etuhampaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Siis sellaisen miehen, jolla itselään on kaikki legot nätisti rivissä?