Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten käytätte fenkolia? Reseptejä?
08.09.2013 |
Kaipailen ideoita, mitä tehdä fenkolista. Kiitos!
Kommentit (3)
Fenkoligratiini on hyvää. Salaattiin lisäilen sitä toisinaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paahdettuna pitsan päällä. Ihan taivaallista. Googleta vaikka fenkolipitsa niin saat ihania reseptejä. Itse laitan yleensä tomaattikastikkeen tilalle öljypohjaisen valkosipulikastikkeen, toimii ainakin tässä erinomaisesti.
Alue: Aihe vapaa
Hei kiitos!! Tuo on hyvä idea :)
t. ap