Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eiköhän paras todiste Annelin syyllisyydestä ole se,

Vierailija
08.09.2013 |

että "tunnisti" syyttömän näyttelijän murhaajaksi. Muistatteko vielä sen Kai Tannerin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan oikein hyvin. Tämä on juuri eräs erittäin mielenkiintoinen käänne koko jutussa ja tähänhän se Joutsenlahden oma oikeudenkäyntikin liittyy.

Vierailija
2/7 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että Anneli ei olisi halunnut tunnistaa "tekijää", mutta oli pakko, koska Joutsenlahti oli jo etukäteen sanellut syyllisen. Anneli ei halunnut menettää Joutsenlahdessa tukijaansa, koska sitten huomio olisi voinut kohdistua Anneliin itseensä ennemminkin kuin ulkopuoliseen tekijään. Anneli ehkä tunnistaa Joutsenlahdessa samanlaisia luonteenpiirteitä kuin itsessään ja ei halua rikkoa välejä. Joutsenlahden kosto voisi olla kamala niin parempi mennä poliisin käsikirjoituksen perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 11:09"]

Mä luulen, että Anneli ei olisi halunnut tunnistaa "tekijää", mutta oli pakko, koska Joutsenlahti oli jo etukäteen sanellut syyllisen. Anneli ei halunnut menettää Joutsenlahdessa tukijaansa, koska sitten huomio olisi voinut kohdistua Anneliin itseensä ennemminkin kuin ulkopuoliseen tekijään. Anneli ehkä tunnistaa Joutsenlahdessa samanlaisia luonteenpiirteitä kuin itsessään ja ei halua rikkoa välejä. Joutsenlahden kosto voisi olla kamala niin parempi mennä poliisin käsikirjoituksen perässä.

[/quote]

Mitä se kertoo Annelin moraalista että on valmis tunnistamaan ihan syyttömän ihmisen? 

Vierailija
4/7 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole selkein näyttö syyllisyydestä että Auer tunnusti Murhan.

Vierailija
5/7 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan se, että tosiaan hänellä ei ollut mitään tarvetta saada lapsiaan tai itseään pakoon talosta, jossa riehuu tuntematon murhaaja.

Kaikkiin muihin omituisuuksiin voi olla syynä persoonallisuus, mutta hengenvaarassa jokainen ihminen haluaa pelastaa jälkeläisensä. Tai ainakin itsensä. Eihän kukaan jää keittiöön soittelemaan hätäpuhelua, jos vieras huppumies hakkaa aviopuolisoa hengiltä viereisessä huoneessa.

Normaali ihminen olisi paennut tai ainakin yrittänyt paeta lasten kanssa naapuriin tms, ja hätäpuhelu olisi soitettu sieltä. Näin siis jos murhaaja tuntematon.

Vierailija
6/7 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aueristit nillittää miten poliisi ja syyttäjä vainoaa Aueria, mutta ämmä oli itse valmis passittamaan täysin syyttömän ulkopuolisen henkilön vankilaan omasta teostaan.

Vierailija
7/7 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 12:11"]

Aueristit nillittää miten poliisi ja syyttäjä vainoaa Aueria, mutta ämmä oli itse valmis passittamaan täysin syyttömän ulkopuolisen henkilön vankilaan omasta teostaan.

[/quote]

No, paha saa palkkansa, myös Aueristit. Nythän vyyhti on jo alkanut purkautua kun alkaa selviämään miten Joutsenlahti on uhkaillut poliiseja liivijengiläisillä, todennäköisesti tuhonnut raskauttavia todisteita tutkinnan alussa jne. Paha saa palkkansa ja jokaiselle ansionsa mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi