Olen käynyt 3 kertaa lääkärissä selän takia. Vieläkään ei määrätty magneettikuvaan.
Kommentit (53)
Mene omalla kustannuksella, jos olet niin varma, että selästä löytyy magneetissa jotain. Kuvaus ei ole nykyään kovinkaan kallis.
Hmm, onko sinulla varaa käydä yksityisellä pyytämässä tuo? Laittaisivat kunnalliselle puolelle magneettiin sen lähetteen. Maksaisit yksityisen lääkärikäynnin hinnan vain.
Toisena vaihtoehtona on, että liioittelet oireitasi ja vaatimalla vaadit.
Sanot venytelleesi, jumpanneesi minkä kykenet ja ettei mitään hyötyä. Sanot, että särkylääkkeet eivät auta. Sanot, ettet selviä päivittäisistä toiminnoista, häiritsee unta, arkea ja työntekoa. Joudut jäädä sairaslomalle selän takia.
Paljon yksityisellä on lääkäri käynnin hinta?
Suoraan vaan yksityiselle kuvaukseen. Maksaa n. 200 euroa.
Yksityiselle pääsee kuvaukseen ilman lähetettä
Vierailija kirjoitti:
Paljon yksityisellä on lääkäri käynnin hinta?
Selvitä itse senkin avuton idiootti.
Minkäikäinen olet? Todennäköisesti kulumaa kuten suurella osalla ikäisistäsi on.
Jumppaus ja treenaus oikein voisivat auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkäikäinen olet? Todennäköisesti kulumaa kuten suurella osalla ikäisistäsi on.
olen 78v.
Enkä ole eläessäni liikkunut mihinkään ilman moottoria.
T.ap
Ei yksityislääkäri voi tehdä lähetettä julkiselle magneettikuvaan. Hän voi tehdä lähetteen julkiseen erikoissairaanhoitoon, jossa voidaan harkita onko magneettikuvaus tarpeen. Mutta ei hän tee lähetettä ellei sen kriteerit täyty. Yksityisellä pääset magneettikuvaan parilla sadalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 78v.
Enkä ole eläessäni liikkunut mihinkään ilman moottoria.
T.ap
No heko heko. Jos olet ap, niin ei kiva jos trollaat, ja sua yritetään täällä auttaa.
Oikea Ap tässä. En ole 78v vaan 39v.
taitaa vaan olla lihakset heikossa kunnossa teeppä niin että menet fysioterapeutille ja teette lihaskunto testin ja katsotte itä lihasryhmää pitää vahvistaa ei se magneeti kuvaus tuo sinulle mitää uuta tietoa selkäs i on senkin jäkeen kipeä niin kauan kun tunnistat mitä tarvii tehdä
Vierailija kirjoitti:
Oikea Ap tässä. En ole 78v vaan 39v.
Ihmeen avuton olet.
Itse sain joskus erinomaisen avun osteopaatilta.
Mä olen laukannut lääkäreillä selästäni 4v. Röntgeniin pääsin ja jo siitä näki mikä selässä on vikana. Tämä työterveyshuollon yksityisellä puolella. Särkylääkkeitä ja fysioterapiaa olen saanut sen jälkeen, selkä ei enää korjaannu kulumien takia. N58
Mene kalevalaiselle jäsenkorjaajalle. Ne tietää krempat ja vaivat.
Edellinen kommentoija on itse avuton.
Kyllä magneetti on kalliimpi kuin pari sataa. Siksi sinne ei noin vain lähetetä, kun on kallis. Tiedän monta selkävaivaista, joilla magneetti otettu vuosien jälkeen. Löydökset olleet ne mitä on oireista ajateltukin. .
Ja tästä syystä aina yksityinen terveysvakuutus jos vaan on varaa maksaa.