Minkä ikäisenä olit kauneimmillasi?
Kommentit (104)
Hedelmöityshetkellä. Sen jälkeen on ollutkin alamäkeä.
Ehdottomasti kolmekymppisenä. Olin mallin mitoissa ja pyöreys oli hävinnyt kasvoista. Kävin salilla, oli hiustenpidennykset. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin olen väsynyt ylipainoinen äiti.
0-9 vuotiaana. Seuraavan kerran varmaan +30-vuotiaana, olen toiveikas.
Miesten on ihan turha olla mitään mieltä, kun ei sitä huomiota tullut teininä, 17-vuotiaana eikä parikymppisenäkään. Tästä on siis suunta vain ylöspäin, tai jatketaan samalla linjalla.
Vaikkei kysytäkään, niin vastaan: komeimmillani alan olla nyt nelikymppisenä ainakin naisten suosiosta päätellen. Olen pikkuhiljaa muuttunut miehekkäämmäksi. Kiloja on alkanut tulemaan ja parta harmaantumaan. Raameja ei aiemmin ollut treenaamisesta huolimatta ja olin poikamaisena ilmaa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei kysytäkään, niin vastaan: komeimmillani alan olla nyt nelikymppisenä ainakin naisten suosiosta päätellen. Olen pikkuhiljaa muuttunut miehekkäämmäksi. Kiloja on alkanut tulemaan ja parta harmaantumaan. Raameja ei aiemmin ollut treenaamisesta huolimatta ja olin poikamaisena ilmaa naisille.
Odotas kun pääset miehen ikään niin alkaa naisrintamalla tapahtua. Mammoja tulee ovista ja ikkunoista
mies52v
Minusta tuntuu, että olin kauneimmillani 35-47 ikävuoden välillä. Olin ihan kaunis ennen tätäkin aikaa, mutta en ollut täysin kypsä, olin jotenkin keskeneräinen. 50 ikävuoden jälkeen alkoi vanheneminen.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan yksi on tainnut mainita lapsuusvuodet. Taitaa kertoa siitä, että moni on (ollut) tyytyväinen omaan ulkomuotoonsa. Se on tietysti hyvä asia. Itse en valitettavasti kuulu siihen joukkoon, joka voisi sanoa olleensa kaunis koskaan.
No, minä olin ruma lapsi. Harmikseni minulla oli saman ikäinen, kaunis serkku, joka oli muutenkin ihan erilainen mitä minä. Sukulaiset jaksoi vertailla meitä meidän kuullen. Viisivuotiaana osasin jo hävetä, kun minusta sanottiin, että minun hartiat on kuin ladon ovet ja miten serkku on pieni ja siro.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään merkitystä. Eikä mitään objektiivists tapaa arvioida asiaa. Eri iässä näyttää erilaiselta, tietenkin.
39v.erosin,takana 10 v treenausta,olin hoikka jo valmiiksi mutta kaikki vähäinen läski katosi näkyi vaan pienet lihakseni.en silti halua palata aikaan moiseen
Mä olen ollut kauneimmillani koko ajan.
21-23v. Itse en tuolloin pitänyt itseäni minään.. :/
N36
8 v. Sen jälkeen alkoi akne, josta kärsinyt jo 30 vuotta.
17-vuotiaana kuten kaikki muutkin.
27 vuotiaana juuri äidiksi tulleena. Raskaushormonit teki hiuksistani superpaksut ja kiiltävät. Iho oli upeassa kunnossa ja vartalo palautui raskaudesta nopeasti. 170cm/63kg ja isot rinnat. Sittemmin rupsahdin ihan kunnolla. Nyt viimeiset 2 vuotta olen taas panostanut ulkonäkööni ja nyt olen mielestäni taas näyttävä, vaikkakin iäkkäämpi. Olen nyt 45 vuotias.
Sohaisen muurahaispesää sanomalla että olen kauneimmillani nyt 40 v:nä.
taitaa kauneimmat päivät olla eessä vielä
😅