Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toi Andy on ihana!

Vierailija
07.09.2013 |

Olin ihan väärässä hänen suhteensa. Luulin hänen olevan joku vihanen jurottaja, mutta siellä diggailee "nuorisomusaa" ennakkoluulottomasti. Ja tanssahteleekin. Hyvä tyyppi tuntuu olevan :-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

just äsken veti kunnonkilarit :D. sano tappavansa dj.n kun slitti niin paskaa musiikkia. Tai enemmän kait sitä ärsytti se että soitetaan sellasta tuubaa ettei tarvii maksaa teostomaksuja. No kaitsu on onneksi  joten tottunut nykästä rauhottelemaan joten hoti andynrauhottelunkinrutiinilla :).

Vierailija
2/6 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mulla ei oo 24/7:aa. Eli varmaan jää pahimmat jutut näkemättä. Vaikka on herkkä ja symppis tyyppi, niin uskon kyllä että saattaa olla hiukan "tuulella käyvä". -ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana on. <3 Mutta ilmeisesti lähdössä jo huomenna pois, siihen ainakin kovasti tuolla viittaillaan.

Vierailija
4/6 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 22:56"]

Ihana on. <3 Mutta ilmeisesti lähdössä jo huomenna pois, siihen ainakin kovasti tuolla viittaillaan.

[/quote]

Miten viittaillaan? Voi ei, ei nyt lähtis, koko mielenkiinto menis ohjelmaan. Voisko sen misukan heittää pihalle sieltä mieluummin. Mykät seinäruusut on siellä ihan turhia.

Vierailija
5/6 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minä kyllä myös tykkään Andystä! Sillä on muuten hyvät jutut ja vaikuttaatosi symppikseltä. Minusta on ihana kun puolustaa Mariannea, kun nuo muut sitä haukkuu. Sanoikin sille ,että toivoo pikku-friidun voittavan ku  itse lähtee talosta.

Ja vetihäntuo andy räpi kin tahtiin vaikka ei siitä musiikkityylistä välittänytkään. tuo vaahtobileiden konemusiikki jumpututa se ei kestänyt :D. Taisitä että tehdään jotain tommosta muokkausta musiikkiin ettei niitä teostomaksuja tarvi maksaa.

ja tosia

Vierailija
6/6 |
07.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

andy kte sanoi lähtevänsä huomenna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän