Antaisitko 16-vuotiaan seurustella 18-vuotiaan kanssa?
Vasta lukion aloittanut tytär on ihastunut abiin, jonka tunsi kyllä harrastuspiireistä jo ennen koulun alkua, ja käsittääkseni tunne on molemminpuolinen, kun toi pojan meille syömään eilen. Ihan mukava poika kyseessä, mutta kahden vuoden ikäero mietityttää... Voinko pyytää heitä odottamaan siihen asti, että tyttökin täyttää 18?
Kommentit (30)
Jos toi pojan teille syömäänkin, 99-prosentin varmuudella seurustelevat jo.
Entäpä jos olisit iloinen, että lapsesi on löytänyt omalta tuntuvan ihmisen ja tukisit heitä, jotta onni kestää?
Antasin,jos toinen olisi alle 15v sakkoliha ns.en antas.Eihä tuo ikäero mitään ole.Nuoret jos haluu olla yhdes olkoot.
Seurustelin 16 vuotiaana 21 vuotiaan kanssa ja aika monesta se tuntui isolta ikäerolta. Enää ei tunnu, ei ole tuntunut vuosiin, kun olemme 46 ja 52 vuotiaat.
Kaksi vuotta ikäeroahan ei ole mitään. Mites sellaisessa tapauksessa kun 14v ja 16v seurustelevat, ja kun se vanhempi osapuoli täyttää 18-vuotta niin pitääkö heidän sitten erota kun toinen on täysi-ikäinen ja toinen ei?
Terveisin Naispelko27
Olen itsekin seurustellut 16-vuotiaana 18-vuotiaan kanssa...
Siis onko sinulle 2v ikäero ongelma?
Mitä en nyt ymmärrä...
En antaisi, seurustelisin itse sen 18-v kanssa ;)
Vierailija kirjoitti:
En antaisi, seurustelisin itse sen 18-v kanssa ;)
Hyvä. Jätä minulle se 16-vuotias!
Olin juuri täyttänyt 17v kun kotiin tuli kättäpäivää-esittäytymään melkein 24v nuori mies eikä ollut ongelma äidilleni.
Siitä tulee nyt lokakuussa 28v...
Hiieri kirjoitti:
Antasin,jos toinen olisi alle 15v sakkoliha ns.en antas.Eihä tuo ikäero mitään ole.Nuoret jos haluu olla yhdes olkoot.
Ainakin ennen vanhaan sai 15-vuotias seurustella 18-vuotiaan kanssa ihan rauhassa. Eroa ei kasottu merkittäväksi.
Tottakai mutta tyttärelle antaisin kondomipaketin ja sanoisin etten halua vielä mummiksi.
N40
Totta kai antaisin seurustella. Ei 16v ole enää mikään lapsi. Minun tyttö oli 14 v kun aloitti seurustelun 16 v kanssa ja ihan hyvä aikuinen fiksu nainen hän on nykyään.
Jos tyttö on kovin lapsellinen ja enemmän lapsi kuin nuori nainen niin en kannustaisi seurusteluun ainakaan kovinkaan tiiviiseen mutta jos tyttö jo nuori nainen henkiseltä kehitykseltään niin antaisin seurustella mutta en yökylään tms.
Herää unestasi, tollo.
Oman äitini ja suhteitteni kanssa meni kaikki ihan pieleen, kun äiti ryhtyi säätämään juuri tuolla tavalla. Lopputuloksena olen kaikkien käänteiden jälkeen lapsettomaksi jäänyt ikisinkku ja mietin, voisinko olla ensirakkauteni vaimon paikalla hänen lapsiensa äiti, jos oma äitini ei olisi toiminut kuten toimi.
Olisit pikemminkin onnellinen, että tyttäresi on löytänyt sivistyneen poikaystävän. Monia lukiolaistyttöjä vetävät puoleensa rasvanyrkkiset amikset, jotka ajavat autonroppeloilla ylinopeutta. Huisin jännää!
Iik, aivan kauhee ikäero. Mieti nyt, kun tyttösi oli vasta yhden, oli poika jo kolmen. (Viittaus sarjaan Kukkulan kuningas).
2v on kyllä paha ikäero. Pyydä vaan odottamaan, että tyttökin on 18v niin sitten heillä ei ole enää ikäeroa. :)
Et voi olla tosissasi.