Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erika Wikmanin tie syömishäiriöisestä teinistä Madonnaksi

Vierailija
23.08.2020 |

Iltalehden artikkeli tänään, lukiko kukaan? Kyllä hän laulaa osaa, mutta koko muu juttu tuntuu aikamoiselta hölynoölyltä...kertoo myös olevansa erittäin huomionhakuinen. Makuja on monenmoisia, mutta pukeutuminen mauttomasti..sillä huomiota, minä en ainakaan pidä sitä naisen vahvuutena ja rohkeutena.
Vahvuuus ja rohkeus on yleensä asioita, joita ei tarvitse itse korostaa.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuinen tosiaan on kuvaavin sana. Eihän hänellä lahjat oikein laulajana ja esiintyjänä riitä menestymiseen, niin sitten iskee tissejä pöytään. Tai alunperin tyrkkäs Danyn naamalle, mutta kun sitä ei enää kiinnosta, niin nyt sitten meidänkin silmille.

Aika surullinen tapaus.

Vierailija
2/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeus tarkoittaa että tissit laitetaan tötterölle ja pöksyt persvakoon. Jee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään muuta pistä silmään nuo Erikan leukaperät, jotka on kuin Ridgellä?

Vierailija
4/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittanee tämänhetkistä Madonnaa?

Vierailija
5/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliö

Vierailija
6/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonnan miehet on nuoria, Erikan vaariosastoa. Jo siinä iso ero.

Vierailija
7/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen silmät kertoo etä on epävakaa ja melko ahdistunut.

Eli ongelmia siis ollut jo nuorena. Arvasin.

Vierailija
8/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media on saanut uuden klikki riepoteltavan. Oliko edellinen saara aalto.

Se on jännä että jos on oikeasti menestyvä ja hyvä niin ei media tee näitä.

Pitää olla jotenkin outo ja tietty seksuaalisesti jotenkin överi että media repii otsikoita.

Vierailija
9/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittanee tämänhetkistä Madonnaa?

Tarkoittaa, hän kertoo ihailevansa Madonnon rohkeutta. Minulle tuli ikävä olo koko jutusta, jos hän pitää rohkeutena nykyistä lookiansa. Minusta hän kyllä osaa laulaa, muttei kuitenkaan niin hirveän hyvin, että tuli tunnettu artisti, joten nyt on lähtenyt väärälle tielle.

Pukeutuminen, puheet ja yulkoinen habitus toi mieleen Johanna Tukiaisen nuorena. Erikan valtti taitaa olla nuoruus, joka sekin katoavaista.

Vierailija
10/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jotain samaa on kuin Saara Aallossa.

Vierailija
11/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madonnan miehet on nuoria, Erikan vaariosastoa. Jo siinä iso ero.

ON toki, mutta hän kertookin ihailevansa Madonnon rohkeutta, toki ne rohkeatkin? ratkaisut voi olla eri ihmisillä erilaisia.

Vierailija
12/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sisältä herkkä joka repii nyt itseään hajalle. Sääli.

Dannyn pitäisi nyt hiukan isällisesti pitää huolta kun kelpasi hetkeksi kulissilämmittäjäksikin.

Vierailija
13/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasesta perheestä hän on?

Vierailija
14/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Danny jo niin seniili, ettei näe tota mauttomuutta?

Vierailija
15/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvuus ja Rohkeus eivät ole sitä, että kainosti ollaan tuomatta itseään esille. Rohkeus voi olla sitä, ettei asiasta puhu tai sitten puhuu. Jännä miten AP:lle edelleen on vain ja ainoastaan yksi tapa oikea.

Haastattelu oli hyvä, siitä tuli kuvasti esiin Erikan persoona. Tyyli on selkeästi kasarista inspiroutumista ja Erika tekee vähän erinäköisen juttua, mikä on ainoastaan positiivista. Itsekin suulaana ja kovasti sosiaalisena osaan samaistua häneen. Olen itsekin vahva ja rohkea - olen esimerkiksi uralla edennyt pisteeseen, jossa tienaan sen 100k vuodessa - vaikkakin häntä 10 vuotta nuorempi. Tunnistan tuosta hyvin nuoren minän ja toivon hänelle onnea ja menestystä!

Vierailija
16/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ollakin, että Danny tai joku muu on yrittänyt ohjata, mutta ehkäpä ERika tekee juuri niinkuin tahtoo tahtoo. Ehkä, en tietenkään tiedä, mutta viisautta on ottaa neuvoa ja ohjausta vastaan.

Tosiaan, Saara Aallosta jotakin samaa. Molemat tuovat myös omaa seksuaalisuuttaan esille ihan turhaan , molemmissa olemuksessa jotakin feikkiä, tehty tuote, jota yritetetään myydä...mutta onnistuuko Erikan juttu.

En ymmärrä tätä seksuulisten asiodebn esiintuomista, yksityisasia minun mielestä eikä mitään rohkeutta. En ole koskaan Pitänyt Erikan habituksesta, mutta nyt kun katsoin Iltalehden kuvat, tunsin vain surua. TYttö taitaa olla väärällä tiellä ja hänestä revitään irti se, mikä saadaan.

Vierailija
17/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvuus ja Rohkeus eivät ole sitä, että kainosti ollaan tuomatta itseään esille. Rohkeus voi olla sitä, ettei asiasta puhu tai sitten puhuu. Jännä miten AP:lle edelleen on vain ja ainoastaan yksi tapa oikea.

Haastattelu oli hyvä, siitä tuli kuvasti esiin Erikan persoona. Tyyli on selkeästi kasarista inspiroutumista ja Erika tekee vähän erinäköisen juttua, mikä on ainoastaan positiivista. Itsekin suulaana ja kovasti sosiaalisena osaan samaistua häneen. Olen itsekin vahva ja rohkea - olen esimerkiksi uralla edennyt pisteeseen, jossa tienaan sen 100k vuodessa - vaikkakin häntä 10 vuotta nuorempi. Tunnistan tuosta hyvin nuoren minän ja toivon hänelle onnea ja menestystä!

Vahvuus ja rohkeus ei rtodellakaan ole mitään kainoutta ja vaatimattomuutta. Se on persoonasta tuleva ominaisuus, jota ei tarvitse uulkonaisesti korostaa. Ihminen itse on rohkea, ei tarvitse korostaakseen mauttomia vaatteita, seksuaalisuuden korostamista ja kertomista, kuin rohkea on. Tässä tapauksessa nuoruuden vaikeudet voivat olla vaikuttamassa, kun hän ON huomionhakuinen...ei ihan tasapainoinen piirre ja pukeutuu mauttomasti.

Vierailija
18/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Danny jo niin seniili, ettei näe tota mauttomuutta?

Danny on itse mauttomuudenhuippu.

Vierailija
19/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahvuus ja rohkeus ei rtodellakaan ole mitään kainoutta ja vaatimattomuutta. Se on persoonasta tuleva ominaisuus, jota ei tarvitse uulkonaisesti korostaa. Ihminen itse on rohkea, ei tarvitse korostaakseen mauttomia vaatteita, seksuaalisuuden korostamista ja kertomista, kuin rohkea on. Tässä tapauksessa nuoruuden vaikeudet voivat olla vaikuttamassa, kun hän ON huomionhakuinen...ei ihan tasapainoinen piirre ja pukeutuu mauttomasti.

Tekstin perusteellako joku väittää, että aloittajalla on yksi ainoa oikea tapa??? MIssä se näkyy?

Vierailija
20/35 |
23.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon melua tyhjästä.

Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi