Antaisitko 16-vuotiaan seurustella 18-vuotiaan kanssa?
Vasta lukion aloittanut tytär on ihastunut abiin, jonka tunsi kyllä harrastuspiireistä jo ennen koulun alkua, ja käsittääkseni tunne on molemminpuolinen, kun toi pojan meille syömään eilen. Ihan mukava poika kyseessä, mutta kahden vuoden ikäero mietityttää... Voinko pyytää heitä odottamaan siihen asti, että tyttökin täyttää 18?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen poika on peddofiili, mikäli on uskominen aiempia AV:n keskusteluita
Vähintään pedofiili. Nykyään kaikki on hyväksikäyttäjiä ja pahoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Iik, aivan kauhee ikäero. Mieti nyt, kun tyttösi oli vasta yhden, oli poika jo kolmen. (Viittaus sarjaan Kukkulan kuningas).
Siis kolme kertaa vanhempi? Onhan tuo nyt aivan sairasta!!
Antaisin, mutta olenkin itse 46v, joka seurustelee 18v:n kanssa. All you need is love!
-Big Daddy
En antaisi alaikäisen seurustella ollenkaan. Miten pidät huolta siitä ettei harrasta seksiä?
Jos poika vaikuttaa ja on oikeasti hyväkäytöksinen, pukeutuva nuori mies, joka ei esim. lintsaa koulusta, valehtele ja jupottele pitkin kyliä niin ei tuossa ongelmaa olisi.
Itse näkisin tottakai ongelman silloin, jos kyseessä olisi 18v juuri ajokortin saanut ja juopotteleva nuorimies.
Niin no... Itse olin 17-vuotias, kun aloin seurustella 19-vuotiaan kanssa. Yhdessä on oltu kohta 28 v.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai mutta tyttärelle antaisin kondomipaketin ja sanoisin etten halua vielä mummiksi.
N40
Eiköhän se 18-v mies osaa ostaa juuri sellaisia kondomeja mitä itse haluaa käyttää. Tytölle voisi varata ajan gynelle, siitä on paljon enemmän hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos poika vaikuttaa ja on oikeasti hyväkäytöksinen, pukeutuva nuori mies, joka ei esim. lintsaa koulusta, valehtele ja jupottele pitkin kyliä niin ei tuossa ongelmaa olisi.
Itse näkisin tottakai ongelman silloin, jos kyseessä olisi 18v juuri ajokortin saanut ja juopotteleva nuorimies.
Itse olin hulttio, kapinallinen ja kaikkea sitä 18 ja vielä 19 vuotiaana. Ei sitä tajunnut silloin mutta mulla oli vielä murros/teini aika päällä. Tyttis oli sellainen vaihteleva. Yhden äitiä tuli pantua ei helv. Äkkiä sekin vaihtui kun 20 v rauhoitun moneksi vuodeksi yhteen.
Erohan siitä lopulta tuli kun kaksi liian samanlaista yritti eka kertaa olla aikuista. Ehkä siitä kaikesta oppi jotain? En tiedä mutta aikuisuuteen ei vieläkään ole ohjekirjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin hulttio, kapinallinen ja kaikkea sitä 18 ja vielä 19 vuotiaana. Ei sitä tajunnut silloin mutta mulla oli vielä murros/teini aika päällä. Tyttis oli sellainen vaihteleva. Yhden äitiä tuli pantua ei helv. Äkkiä sekin vaihtui kun 20 v rauhoitun moneksi vuodeksi yhteen.
Erohan siitä lopulta tuli kun kaksi liian samanlaista yritti eka kertaa olla aikuista. Ehkä siitä kaikesta oppi jotain? En tiedä mutta aikuisuuteen ei vieläkään ole ohjekirjaa.
Unohtui tuosta se kuinka osaan olla kohtelias. Kuvitelkaa nyt nahkatakki jonka päällä farkkuliivit. Pitkä tukka jätkällä joka tarpeen mukaan osaa käyttäyttyä kohteliaasti.
Kyseinen poika on peddofiili, mikäli on uskominen aiempia AV:n keskusteluita