Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko pyytää miestä tulemaan kotiin illanvietosta..

Vierailija
07.09.2013 |

..ihan vain siksi että en halua olla yksin. Olen viimesillään raskaana, ahdistaa ja itkettää, koko ahdistus vain korostuu kun on yksin kotona ja tietää että mies on pitämässä hauskaa. En haluaisi olla nillittävä eukko joka estää miehen hauskanpidon, mutta onko tämäkään reilua? Itkenkö täällä yksinäni aamuyöhön ja kiukkuan (mahd. krapulaiselle) miehelle huomisen vaikka varsinaista syytäkään ei edes ole? ''Lähtölupaa'' kysyi ja vastasin niin etten voi estää menemästä mutta kyllähän se ärsyttää että mies voi mennä, mutta itse ei.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miksi mies ei saisi olla pitämässä hauskaa? Kyllä sä yhden illan pärjäät ja jos et, niin lähde itsekin ihmisten ilmoille. Ei raskaus ole mikään sairaus että pitäisi kotona yksin istua.

Vierailija
22/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisia neuvoja. Jos on vaikka pari viikkoa laskettuun aikaan ja olo muutenkin tukala, niin sitten pitäisi lähteä ulos tai leffaan, vaikka mieluummin olisi vain rauhassa kotona miehensä kanssa. Ei niitä kahdenkeskisiä iltoja kohta enää ole, ainakaan vähään aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait aika tylyjä kommentteja, älä ota noista liikaa itseesi. Ymmärrän täysin tilanteesi. Kaikkea ei voi vaan järkeillä tuossa tilanteessa. Ne on sinun tunteitasi ja olisi niin hienoa että miehiltä löytyisi edes vähän herkkyyttä tunnistaa ja sietää niitä jopa järjettömiä toiveita ja tarpeita joita raskaana olevilla tulevien lastensa äideillä on. Valitettavasti osat vaan on noin kun ne on, mutta olisi reilua että mies jonka fysiikkaan ja menemisiin raskaus ei vaikuta, tukisi naistaan mahdollisuuksien mukaan tuona lyhyenä aikana kun tämä ei oikeastaan ole edes oma itsensä. Nainen joutuu olosuhteiden pakosta luopumaan/tinkimän paljosta raskauden ja/tai pienen lapsen takia, miehille tinkiminen on vaihtoehto, jonka joskus valitsemalla voisi hieman tasata myös naisen taakkaa.

Vierailija
24/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä ymmärrä. Miehellä on hauskaa, mutta koska sulla on kurjaa, miehen pitää tulla kotiin pitämään sua kädestä. Ei jumalauta! Aikuinen ihminen, joka ei selviä yhtä iltaa yksin! Olen ollut 11 v yh, enkä usko, että noin läheisriippuvia, roikkuvia ja avuttomia ihmisiä onkaan!!!

Vierailija
25/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä usein kysytään, että kuinka vanhan lapsen voi jättää ekaa kertaa yksin yöksi kotiin. Nyt vastaus on löytynyt: vasta kun lapsi on löytänyt puolison, johon turvautua.

olet aika lapsellinen, jos poljet jalkaa tänään miehellesi. Ei ole sen syy, että sua ahdistaa.

Vierailija
26/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap täällä. 

täytyy sanoa että olen yllättynyt vastauksista, enkä ainakaan positiivisesti. miestä en soittanut kotiin ja hilltsin itseni (niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu, oli raskaana tai ei), enkä alkanut nalkuttaa vaan kysyin että olikos hauska reissu. silti nyt yhden (huonosti) nukutun yön jälkeen kun pahimmat hormoni- ja muut höyryt on laskeutuneet, olen todella sitä mieltä että ei ole mieheltä liikaa vaadittu tässä vaiheessa pysyä kotona tukena. ne jotka sanoivat että lähde itsekkin jonnekkin, oletteko olleet koskaan viimeisillään? kaikille raskaus ei ole peace of cake vaan aiheuttaa kaikenlaista fyysistä vaivaa eikä silloin noin vain lähdetä mihinkään ainakaan myöhään la iltana. ja toisakseen mun kohdalla asuinpaikkakin on keskellä korpea, että normaalistikaan täältä ei mihinkään yhtäkkiä lähdetä viettämään vapaata.

hm, pitää varmaan myöhemmin tässä keskustella miehen kanssa molempien omista menoista ja kuinka ne ajoittaa. itse en tämän jälkeen hyväksy tämän loppuraskauden tai heti vauvan syntymän jälkeen yhtäkään kupittelureissua mieheltä, itse saa sitten miettiä kuinka valitsee. muutaman viikon perheen kanssa (+ normaalit harrastukset ja kavereiden näkemiset), vai kosteat illanistujaiset.

Vierailija
27/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2013 klo 21:26"]

''Lähtölupaa'' kysyi ja vastasin niin etten voi estää menemästä mutta kyllähän se ärsyttää että mies voi mennä, mutta itse ei.

[/quote]

Niinpä, jos et saa suutasi auki, niin tuskin kukaan mies niin hyvä "kuuntelija" on, että tietäisi miltä sinusta tuntuu.

Jos sanot, että se "nyt ärsyttää kun itse ei voi mennä" ei minusta ainakaan liity mitenkään siihen, pitäisikö miehen mennä vai ei.

Vierailija
28/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä, miksi aikuista ihmistä pitää kieltää juomasta esim. vaimon raskauden takia. Jos molemmar eivät voi ryypätä, niin sitten kumpikaan ei saa pitää hauskaa. Lapsellista touhua sanoisin. Toisaalta mun mies on sen verran aikuinen,  että on halunnut olla ihan oma-alotteisesti mun tukena.

Vierailija
29/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kieltänyt miestä lähtemästä. Ihan selvä homma. 

Vierailija
30/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisen ihmisen pitää pystyä erottamaan todelliset tarpeet haluamisista.

Vierailija
31/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirttihirmut vie aikuisilta miehiltä munat. Aikuisella on aikuisen oikeudet, mutta pirttihirmu vie ne ja ihmettelee sitten kun miehellä on niin paha olla, että kaikki menee valtataisteluksi. Veljeni kesti 5 vuotta ja otti sitten lapsen mukaan ja lähti!

Vierailija
32/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 07:52"]

Täällä usein kysytään, että kuinka vanhan lapsen voi jättää ekaa kertaa yksin yöksi kotiin. Nyt vastaus on löytynyt: vasta kun lapsi on löytänyt puolison, johon turvautua.

olet aika lapsellinen, jos poljet jalkaa tänään miehellesi. Ei ole sen syy, että sua ahdistaa.

[/quote]

naulan kantaan! Opetteleppa pitämään itse itsestäsi huolta. Kohta olet äiti, joten olet vastuussa muistakin kuin itsestäsi! 

Vierailija
33/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ei ole sairaus eikä tekosyy.. 

Vierailija
34/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - kuinka vanha olet?

Vierailija
35/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni lopetti juomisen raskauden ja taaperoiän ajaksi. Olen todella onnekas tällaisesta miehestä joka ymmärtää, että minä koen pahat olot ja synnytän

Vierailija
36/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä mies ilmoitti, että ei aio juoda raskauteni aikana. 

Vierailija
37/37 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään kannata mitään kieltämistä.. Mutta onko porukka täällä tosiaan sitä mieltä, että lapsen hankinta on ainoastaan naisen "ongelma", mies voi jatkaa elämäänsä ilman mitään muutoksia? Miksi näin?