Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiotko vähentää kulutusta alvin nousun jälkeen?

Vierailija
18.08.2024 |

Kaupat lisäävät alvin nousun täysimääräisenä tuotteidensa hintaan. Näin kerrotaan Maikkarin uutisissa

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten muuten ne tekisivät?

Ei vaikuta kulutukseen mitenkään, en nytkään ostele turhia asioita, joten miksi vähentäisin?

Vierailija
2/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa jossa olen töissä lisää Alvin nousu  suoraan kuluttajan hintoihin.

Itse aion vähentää kulutusta. Koko ajan vähempään pyrin muutenkin kun menit vaan kasvaa ja tulot eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse aion vähentää kulutusta. Koko ajan vähempään pyrin muutenkin kun menit vaan kasvaa ja tulot eivät.

No se ettei tulosi kasva on vain sinun omaa typeryyttäsi. Minulla on tänäkin vuonna tulot kasvaneet ihan joka ikinen viikko.

Vierailija
4/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan jatkossa kaiken mitä vain voin ulkomailta

Vierailija
5/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aion. Toivottavasti kaikki muutkin aikovat.

Vierailija
6/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, muutenkin jää liikaa rahaa säästöön ja hautaan niitä ei saa mukaan. Luultavasti ostan enemmän kompensoidakseni muiden ostamattomuutta.

Vierailija
7/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koko aikuisikäni ollut nuuka, ostoksiani harkitseva ja hyvätuloinen. Niinpä pieni alvin muutos ei vaikuta mitenkään ostoskäyttäytymiseeni.

Vierailija
8/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo nousu koskee nyt vaatteita ja vaikka taloupaperia en ole nytkään niitä ökykuluttanut, joten vastaus on ei, en aio vähentää tai menee älyttömäksi kituuttamiseksi. Aina pitää miettiä kulutuksen vähentäminen versus haitta tai epämukavuus, mikä seuraa. Joko henkisesti tai fyysisesti. 

Vierailija
9/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ökykuluta mitään ja turha kuluttaminen ei ole kaikki se, mikä ei ole välttämätöntä. Turha tarkoittaa itselleni älyttömiä määriä tai tuotteita mitä ei käytä. 

Lopetatko kahvin juonnin, jos hinta nousee 30%? Ajattele paljon säästäisit?

Vierailija
10/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ettei tulosi kasva on vain sinun omaa typeryyttäsi. Minulla on tänäkin vuonna tulot kasvaneet ihan joka ikinen viikko.

Alapeukuttajia selvästi ottaa päähän oma tyhmyytensä. 

Vierailija
11/11 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä vähentäisin? Jos esimerkiksi satasen parturikäynnin hinta nousee tämän seurauksena noin 40 senttiä niin sillä ei ole kenellekään mitään merkitystä. Asiasta vouhottavat voisivat miettiä että miten pienestä on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä